Nastala chyba při přehrávání videa.
  • StarsFan
    *

    Líbáš jako Bůh mě v rámci mezí příjemně překvapilo, Líbáš jako ďábel jsem už po dvaceti minutách chtěla vypnout a navždy zapomenout, že takový film existuje. Znáte takovou tu základní scénáristickou poučku, podle které by každá scéna měla nějak posunout příběh dále, měla by být důležitá v retrospektivním pohledu nebo by měla divákovi ukázat dosud neznázorněnou vlastnost některého z hrdinů? No tak zatímco západní filmaři "nedůležité" scény z filmů vystříhávají, Marie Poledňáková poskládala za sebe do téměř dvouhodinového celku. Kdyby to bylo vtipné, i bych jí tu příběhovou beznaděj, ve které neustále někomu ujíždí dopravní prostředek, odpustila. Jenže já se (velmi decentně) zasmála jen jednou; u scény s arabskou seznamkou. Zbytek jsem bez jakékoliv snahy o přehánění doslova protrpěla.(14.12.2012)

  • Handle
    **

    Omg + Wtf = Líbáš jako ďábel. Asi stejně tak "dobré" jako předchozí díl. Akorát ještě mnohem víc absurdnější. Fajn, tak scénář je úplnej odpad, je to naprosto o ničem, jako celek je to trapný a blbý, ale na druhou stranu to je chvílema i vtipné. Ovšem můžu říct, že z 90% mě rozesmála pouze Holubová a především díky ní dám tedy alespoň 2*. Tak velká reklama a taková blbost. A což o to, ještě víc děsivé je, že bylo plné kino. Oddechovky (i ty české) mám rád, ale do jisté míry...(19.5.2012)

  • MikO_NR_1909
    *

    Poledňáková prakticky kopíruje patent jedničky, primitívne líčenie vzťahov a rádoby z nej vyplývajúcej cynickej poetičnosti je predobrazená opäť raz na nízkej, až dementnej intelektuálnej úrovni. Lenže ak tento patent funguje a diváci do toho kina prídu a na tých mdlých televíznych obrazovkách to neprepínajú, nad čím treba tak horekovať? Ale ak sa ma niekto spýta, prečo tak rešpektovaní herci ako Magálová a spol. s týmto participujú, inak ako o peniazoch ten zmyslový problém podstaty nevidím. Či ma chce niekto presvedčiť, že vážené "osobnosti" zo seba vydávajú dušu, baví ich natáčanie a uvedomujú si dôsledky takejto spolupráce v kontradikcii zušľachtilého remesla, ktorému tak kedysi odovzdali svoje ja? Nech každý sám posúdi.(18.1.2017)

  • Mertax
    **

    Mno, takže co jsme se dozvěděli, pokud už jsme to dávno nevěděli nebo nečetli v bulváru. Olda Kaiser vypadá po odvykačce svěže, Bartošku furt baví golf, Magálová slovenský akcent nikdy skrýt nedokáže, Kostková má po porodu velký balóny, Holubová stále příšerně přehrává. A Poledňáková už dávno neumí točit vtipné komedie. Je to ovšem o úroveň vstřebatelnější než nesnesitelná jednička a nemá to tak nechutné a iritující ideologické podhoubí jako Muži v naději. [Kino](10.5.2012)

  • swamp
    *

    Poledňáková se na stará kolena snaží nejspíš přiblížit Troškovi. Na tomto filmu není ani zbla vtipného. Překarikované postavy se jen tak potácejí a zesměšňují sebe i český film. K tomu si připočtěte nechutný product placement co půl minuty a máte tady další divácky úspěšný film - bohužel. :( Hvězda za lokace a kameru. Režisérka se nadobro zaprodala.(4.11.2013)

  • - Producent původně s natáčením v Maroku nesouhlasil a kvůli podpoře cestovních agentur navrhoval Tunis nebo Egypt. Režisérka si však lokalitu vyvzdorovala. (Robbi)

  • - Postava Alžběty se ve filmu fyzicky neobjevuje, jelikož v době natáčení už na tom nebyla Jaroslava Adamová, která ji ztvárnila v předchozím filmu, zdravotně dobře. (funhouse)

  • - Celý film byl realizován během 47 natáčecích dní, přičemž 20 se jich odehrálo v Maroku. Štáb tam však pobyl rovných 40 dní. (Robbi)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace