Helenin bývalý manžel, úspěšný spisovatel Karel se sice konečně odstěhoval ze společné domácnosti, může žít naplno svůj život svůdníka, ale začíná zjišťovat, že mu cosi chybí. Na Františkovu exmanželku Bohunu, energickou dámu, zvyklou vše řídit, pak situace dopadá ještě tíživěji. Oba hledají cesty, jak Františka a Helenu znovu získat pro sebe. František s Helenou zvolí z nastalé situace jediné rozumné východisko – rozhodnou se být chvíli sami a daleko, a tak vyrážejí na romantickou exotickou dovolenou do Maroka. Ale i zde je dostihnou nejen potíže, ale i jejich bývalí partneři, kteří ve Františkových a Heleniných cestovních lapáliích, k nimž patří ztracená zavadla, ukradené doklady a řada dalších problémů, vidí příležitost, jak se vrátit do jejich života. Pro náš pár teprve teď nastává opravdová zkouška jejich vztahu... Dva roky po diváckém hitu
Líbáš jako Bůh přichází autorka a režisérka
Marie Poledňáková s volným pokračováním úspěšné komedie. Příběh filmu začíná ve chvíli, kdy staré manželské svazky jsou definitivní minulostí a Helena s Františkem se pokoušejí začít nový, společný život. Ovšem, jak už to tak bývá, pouto s bývalým životem nelze zpřetrhat jen tak jednoduše. Stále je to vaše rodina, vaše okolí a vaši bývalí partneři do společného života nutně stále patří.
(oficiální text distributora)
Brouk
A já furt, že jsem takovej neklidnej, můj život byl totiž do shlédnutí tohodle filmu neplnohodnotný! Jak jsem jen mohl téměř půl století žít a přežít bez Jacobs a Sodastreamu!!!!!! Hanba mě fackuje, musím to hned napravit a hned si to všecko nakoupit, pak můj život už bude mít ten správný smysl.... A tak asi tak nějak o tom byl tenhle scénárististicky znásilněnej film.... PP v ještě blbější podobě než je v seriálech a zoufalý pokus vylákat do kin lidi a pěkně je zkasírovat.... Zlatej Horst nebo Přéma..... Z druhé strany - sarkasmus Jiřího Bartošky mně dostává a Oldřich Kaiser má taky silné chvilky..... A tak hlavně aby za tu Bohunku nechtěli celý tryskáč.... :-)(4.6.2012)
Marsik
Cinema City Anděl - Mě se tyhle "crazy" komedie moc nelíbí. Je to moc přehnané. První díl byl v pořádku, příjemná komedie ze života, ale tahle dvojka už byla na můj vkus moc bláznivá. Nejvíc se mi líbila dvojice Boudová Langmajer, při jejich scénách jsem se od srdce smál, ale čtveřice Magálová Kaiser Bartoška Holubová mě však moc nebavila. Což bylo dost podstatné, když hrály v 90% filmu. 50% (with J. + T.(MF.) + M.)(18.7.2012)
FilmFan24
Ďábelská komedie, jejíž premiéru sponzorující Direct pojišťovna přežila o měsíc a pak na českém trhu skončila...Film bude mít životnost poněkud delší...teda pokud vás netrefí šlak z nadbytku Jacobs kávy nebo nepraskne močák ze Soda Streamu...no těhle vychytávek je tady víc, on totiž celej tenhle maglajz působí jak dvouhodinová reklama na výrobky a služby, bez kterých se prostě neobejdete...P.S. Ale bez mučení přiznávám, že jsem se i zasmál...i když scény s Holubovou byly jako z jiného filmu. Že by z toho o těch čtyřech kravách na Středním východě ( pro ty méně znalé "Sex ve městě 2"). P.S. Děkuji tímto paní Alence Prokopové za recenzi "Sexu ve městě 2" a obzvlášť za vtipný nadpis.(30.10.2012)
keddy79
Velmi milé překvapení! Dobře jsem se bavila. Zejména oceňuji Evu Holubovou, postava Bohunky září! " Bambulko, ty mně hledáš?" :-D Jde vyloženě o komedii, takže nějaké ty absurdity a nelogično odpouštím. V porovnání s odpadky, které na nás chrlí česká kinematografie pod názvem "komedie" je tento snímek super. Samozřejmě trpí nějakými těmi neduhy, jako je ne úplně povedený postsynchron, dlouhá stopáž a slabá poslední třetina, ale asi nemůžeme od filmu z našich luhů a hájů čekat zázraky... Naopak mi vyloženě vadily reklamy. Několika sekundový záběr, jak Bohunka připravuje kávu jisté značky, mne udivil a to mne čekaly další a další podobné karamboly. Ale celkově hodnotím kladně a vyjímečně doporučuju vyrazit do kina na český film!(9.5.2012)
mat.ilda
odpad!Obří sdružená reklama na Direct Pojišťovnu, Jacobs Café, SodaStream, Dolce Gusto, MasterCard, Armani Jeans (možná i prášek do pečiva, neboť bábovka dostala dost stěžejní roli) v telenovelovém koloritu a s tak vytuněnými aktéry, že cukrkandlové reklamní rodinky proti nim vyhlíží jako fronta před Armádou spásy. A všechny ty ažpodnosnacpané produkty spojuje stupidní zápletka v zoufalých pokusech o situační komiku, aby se mohla dotrmácet až k pointě, kterou nese název... no, jednu výhodu tady přece jenom vidím, víc, než kde jinde, právě tady můžete zjistit, zdali jste už klesli na divácké dno, nebo jestli máte ještě rezervy. Hmm, ať žije pořekadlo JAK NA NOVÝ ROK, TAK PO CELÝ ROK! :-O(1.1.2014)