Nastala chyba při přehrávání videa.
  • blackrain
    ***

    Helena se tady projevila jako taková lehce naivní blbka. Nechat kufry ve vlaku? O veškerou legraci se v tomhle filmu stará Eva Holubová. Scény s ní byly sice bláznivé, ale alespoň jsem se při nich bavila. Ještě byl celkem vtipný výstup Langmajera s Nelou Boudovou, když měli spolu menší dostaveníčko. Bartoška se vždycky někde objevil a něco trefného řekl. Škoda, tenhle příběh zůstal někde napůl cesty. V tom Maroku to na můj vkus mohlo být ještě mnohem bláznivější. Zoru Ullu Keslerovou jsem zřejmě přehlédla jako krajinu, protože jsem si jejího jména všimla teprve v závěrečných titulkách.(29.10.2012)

  • triatlet
    odpad!

    Poledňáková se z Bartošky a Magálové snaží vyždímat podobně dramatickykomediální pohledy jako kdysi ze Satinského s Šulcovou, navíc angažuje pár roztomilých žvatlajících dětiček, ale zapomněla na uzavřenost prostředí. Místo komedie jsem se nedokázal zorientovat v množství postav, exotičnost prostředí mi přišla nefunkční a prázdné fráze moc komických situací nenabízejí.(3.11.2013)

  • Stanislaus
    **

    Po projekci jsem si říkal, že je to o něco lepší než předešlý film Líbáš jako bůh, ale když jsem si dal dohromady všechny plusy a mínusy, tak mi to vlastně přišlo na stejné úrovni (tj. žádná sláva). Avšak na druhou stranu jsem od toho taky nic světoborného nečekal, takže ani nejsem nijak zklamaný. Nejvíce mě asi pobavily scény s Holubovou coby rukojmí a pár hlášek z úst Bartošky, ale linie Kaiser-Magálová a Langmajer-Boudová mi přišly naprosto nadbytečné a neatraktivní. Zkrátka žádný zázrak pod sluncem, ale vlastně jsem ani v nic takového nedoufal, takže je to v pořádku.(16.9.2012)

  • papaJA21
    *

    Všechny scény v České republice jsou vážně peklo. Tak brutálně nezvládnutý product placement se jen tak nevidí. Celý film doprovází ubohá Maláskova hudba, který vykradl co se dalo a přetvořil do instantní orchestrálky po vzoru socialstických seriálů 80. let. Poslouchat to dvě hodiny bylo nadlidské úsilí. S herním projevem všech zúčastněných jsem byl docela smířený, nijak to nevybočuje od prvního dílu. Celé je to škrobené, přehrávané jako při telenovele. Ale s ohledem pro koho je film především určený to nějak nevadí. Poslední půlhodina už se snaží to celé nějak zakončit, bohužel scenáristicky je to dost katastrofa. Nebýt tak strašné hudby a tak příšerných reklam docela by to ušlo, ale takhle vážně ne.(1.11.2012)

  • mat.ilda
    odpad!

    Obří sdružená reklama na Direct Pojišťovnu, Jacobs Café, SodaStream, Dolce Gusto, MasterCard, Armani Jeans (možná i prášek do pečiva, neboť bábovka dostala dost stěžejní roli) v telenovelovém koloritu a s tak vytuněnými aktéry, že cukrkandlové reklamní rodinky proti nim vyhlíží jako fronta před Armádou spásy. A všechny ty ažpodnosnacpané produkty spojuje stupidní zápletka v zoufalých pokusech o situační komiku, aby se mohla dotrmácet až k pointě, kterou nese název... no, jednu výhodu tady přece jenom vidím, víc, než kde jinde, právě tady můžete zjistit, zdali jste už klesli na divácké dno, nebo jestli máte ještě rezervy. Hmm, ať žije pořekadlo JAK NA NOVÝ ROK, TAK PO CELÝ ROK! :-O(1.1.2014)

  • - Herec Oldřich Kaiser, představitel Františka, měl ve filmu několik akčních scén. I když měl k dispozici kaskadéra, nakonec všechny scény odehrál sám. [Zdroj: kulturniservispuls.cz] (Amras)

  • - Postava Alžběty se ve filmu fyzicky neobjevuje, jelikož v době natáčení už na tom nebyla Jaroslava Adamová, která ji ztvárnila v předchozím filmu, zdravotně dobře. (funhouse)

  • - Natáčení filmu začalo v srpnu 2011 v Praze. O měsíc později se celý štáb přesunul do Maroka. Scéna v přístavu se točila v Essauiře, většina dalších záběrů v Marrakéši. Zajímavé bylo, že společně s českým filmem se zde natáčeli tři další snímky. (Robbi)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace