poster

Vášeň mezi řádky

  • Velká Británie

    The Invisible Woman

  • Slovensko

    Vášeň medzi riadkami

Drama / Romantický / Životopisný

Velká Británie, 2013, 111 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Mireldis
    **

    Námet je taká hlboká studňa...a Ralph Fiennes sa vody ledva dotkne. Vlažná komorná dráma, s vynikajúcou hudbou, ktorej sa však nedopatrením podarilo prehlušiť aj herecké výkony, ktoré tu boli naozaj neviditeľné. Stále som čakala na nejaký prudký výbuch vášne, ale dočkala som sa iba trochu studených emócii. Ako tu už niekto poznamenal, film sa snaží vynechať klišé a je tak žiarivým príkladom toho, že občas ho trochu treba. Najhorší Fiennesov výkon a asi najviac premárnená šanca na skvelý film, akú som kedy videla.(18.9.2014)

  • vesper001
    *

    Romány Charlese Dickense mám moc ráda. Jejich těžké tragikomično, středně těžké melodramatično, únosné ironično a lehké intelektuálno. Rozhodně z nich při otevření nevytéká sentiment a z řádků nevyskakují olezlé postavy, které mají dohromady stejné IQ jako jedna pouliční lampa. Jako například – no například v tomhle filmu, který je skutečná hovadina ve smyslu hovadiny. A za spoiler Nadějných vyhlídek mám sto chutí zařadit ho do odpadu a spláchnout.(8.6.2015)

  • anicin
    ***

    Klasická dobovka, příběh jak se starej ženatej zamiluje do mladý hezký, scénář žádná závrať, Ralph Fiennes dělá z Dickense uslintanýho chlípníka, což je celkem cool, nikdo se nesvlíkne, vzrůšo neni, ale hodně se brečí. Na film se nicméně dá 111 minut koukat jako u vytržení díky neuvěřitelný výpravě a výjevům co znám jen z realistickejch obrazů, kostýmům, že by se v nich člověk chtěl rochnit a kameře, protože ne vždycky se stane že co záběr, to obraz jak od Courbeta. Zarámovat a vystavit v obejváku, kámo.(6.4.2014)

  • Freemind
    ***

    Už dlouho jsem neviděl film, který skončil tak rozporuplným hodnocením diváků, emoce pokryly celou škálu od nadšení po zlost. Sám jsem spíše v prvním klubu - už dlouho jsem neviděl tak klasicky krásnou, komorní kameru, kostýmy i scénografii, které dohromady tvoří takřka dokonalou atmosféru raně viktoriánské Anglie. Hercům lze taky sotva něco vytknout - kromě vynikajícího Fiennese, Jonesové a Scott-Thomasové musím vypíchnout Joannu Scanianovou v dojemné roli Dickensovy manželky, která pokorně snáší veřejné ponížení. Film mě ale celkově nedostal tak, jak by měl - a bude to zřejmě vina scénáře, který nějakým zázrakem udělal z úrodné látky vleklou, unylou podívanou. Ve filmu je hned několik silných okamžiků a organicky se vyvíjejících vztahů, které se bohužel často utopí v nejasném a neohrabaně konstruovaném ději. Fiennes každopádně ukázal, že režírovat umí - pokud jednou natočí stejně řemeslně povedený film s lepším scénářem, budu kvičet radostí jako Oliver Twist nad miskou čočkové polévky.(7.9.2015)

  • Faidra
    **

    Tentokrát musím výjimečně složit poklonu výstižnosti českého názvu - ta vášeň byla mezi řádky ukrytá tak mistrně, že jsem se k ní vůbec neprokopala. Asi je nevyhnutelný, že z Anglického pacienta je po dvaceti letech Anglický páprda.(6.2.2015)

  • - Film byl natočen na motivy stejnojmenné knihy (1991) Claire Tomalin. (Fevas)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace