Reklama

Reklama

Billy McMahon a Nick Campbell jsou podomní prodejci, kteří si však začínají uvědomovat, že podomní prodej už je za zenitem, protože do hry vstoupil internet. Proto se oba přihlásí na stáž do společnosti Google. Mezi ostatními stážisty jsou ihned k poznání, protože jsou téměř o dvě generace starší. Celé léto mají strávit jako členové týmů stážistů, které navzájem budou bojovat o to, kdo nakonec nastoupí do společnosti Google na plný úvazek. Billy a Nick se spojí s několika dalšími stážisty, kteří zůstali tzv. na ocet. Jsou to Stuart, který je neustále ponořen do svého mobilního telefonu, Jo-jo, kterého doma vyučovala přísná matka, a Neha, naivní studentka bez jakýchkoliv zkušeností s chlapci... (TV Nova)

(více)

Videa (20)

Trailer 2

Recenze (682)

Superpero 

všechny recenze uživatele

Bohužel to nebylo moc vtipný. Oba herci mají na kontě moje nejoblíbenější komedie, tak jsem prostě čekal víc. Koukat se na to dalo, ale Vince Vaughn už byl vyloženě otravnej a Owen Wilson začíná s přibývajícím věkem vypadat divně. Navíc, ani ty vedlejší postavy nejsou moc vtipné a prostě to hrálo moc na jistotu. Nejlepší z celýho filmu jsou ty barevný Google kola. 50% ()

TeeAge 

všechny recenze uživatele

|| Scenár: Vince Vaughn, Jared Stern / Predloha: Vince Vaughn | Hudba: Christopher Beck | Produkcia: Vince Vaughn, Shaw Levy | Distribúcia: 20th Century Fox | Štúdio: Regency Enterprises, Wild West Picture Show Productions, 21 Laps Entertainment | Rozpočet: 58 miliónov $ | Tržby: 91,972,764 $ || Takto to dopadne, keď si umelec myslí, že môže robiť akýkoľvek obor. Vaughn vymyslel prostoduchý scenár, bez jediného svetlého momentu. Potrestal sa ešte tým, že si hlavnú rolu truľa zahral sám. Jediné pozitívum som našiel v nahliadnutiu do zákulisia vyhľadávačskej firmy. Len netuším, na kerú pizdu utratili ten rozpočet, keď v tom filme sa nestane skoro nič! Tento film si naozaj môže odpustiť každí, kto ho ešte nevidel... 15% | Blu-Ray, THX, HU DTS | ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Taková až agresivně upovídaná nuda. Rose Byrne je sice rozkošně nedostupná (a rande s ní je moc fajn), pánové Vaughn a Wilson zůstávají plní energie jako před lety, ale ve většině případů se prostě nestrefují na to správné místo. Druhá polovina nakonec pro mě snesitelnější, takže na ty tři hvězdy zřejmě vystoupáme. Jinak je ale patrné, že zlaté časy už jsou nenávratně pryč, protože dva čtyřicátnici, co neumí zapnout počítač a zkouší to u Googlu, mě prostě nepřesvědčili. Tady „stará škola“ nezafungovala, parta asociálních geeků spíš vadila. Diskutabilní reklamu Googlu neřeším, jde mi o výsledek, který jednoduše nezaskóroval. ()

PauloZ 

všechny recenze uživatele

Ne, že bych si v tom kritizování lahodil, ale v tomhle případě mě tak vysoké hodnocení (70% v době po shlédnutí), opravdu rázně zaskočilo. Pusťte si 15 minut ůvodu a potom 15 minut konce. O nic nepřijdete, všechno z "děje" pochopíte a můžete svůj drahocený čas využít mnohem efektivněji. Ani z poloviny to neni tak vtipné, jak jsem čekal a to mě strašně mrzí. Co víc, ke konci se z toho všeho stává "děcká" souťěž plná nezajímavých, klišoidních, občas spíš trapných a neskutečně otřepaných situací a šílených hodnotových proslovů a motivačních promluv. Scénář nění u komedie důležitý, pokud se člověk opravdu baví, ale tady od poloviny nefunguje ani jedno. Průběh je průhledný jak mikrotenový sáček a v tom závěru mě to naprosto přestalo bavit. Nejlepší část je povyražení v klubu pro dospělé, ale ani ta neni úplně TOP. PS: Nesvatbovi byli poctivá zábava, ale tohle je odvar. Možná si tu reklamu gůgl jen pěkně zaplatil... ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,…VÍTEJTE V GOOGLU!“ /// Wilson a Vaughn ze sebe na místě pro idioty dělaj idioty a učej 21letý děcka, že nejlepší parta není jeden, že životní zkušenosti nevygůgluješ a že úspěch může mít jen film, kde se hraje na city a ve kterým se mísí mládí se stářím – takže je teda jakoby pro všechny. Viděl jsem už horší věci. Tady jsem se dovolil i několikrát zasmát (třeba to s tím profesorem Xavierem…). Pravda, trapně mi bylo taktéž hojně. Nebudu to řešit. Vzhledem k tomu, že mladej byl nadšenej soudím, že tento příběh, ve kterým staří a hloupý (mezi mladejma) ke štěstí došli, je určenej generaci, pro kterou je Google víc než jen několik písmen a která by svý Hunger Games nejradši odehrála v Silicon Valley. Něco mezi odpadem a třema. Pojďme s dobou… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Usínám i vstávám s Gůůglem. 2.) Miluju reklamní filmy. 3.) Thx za titule ,,Bestlama a Daji“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

Galerie (34)

Zajímavosti (21)

  • Ve filmu stážisté pracují na zákaznické lince, Google však žádnou takovou nemá. (ronaldmekdon)
  • V závěrečných titulcích se neobjeví jméno Willa Ferrella ani Johna Goodmana. (=woody=)
  • Aj keď spoločnosť Google neplatila za účasť vo filme, spoločnosť mala možnosť kontrolovať, ako majú byť jej produkty zobrazené. Tvorcovia filmu napríklad chceli scénu, kde samoovládané auto havaruje, ale Google chcel scénu odstrániť, pretože produkt ešte nebol uvedený na trh. (Arsenal83)

Související novinky

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

25.09.2012

Dvojice z veleúspěšných Nesvatbových se chystá na komedii The Internship. Ta bude o dvou chlápcích středního věku, kteří přijdou o zaměstnání a novou práci si najdou v „úspěšné internetové… (více)

Reklama

Reklama