Reklama

Reklama

Film zachycuje prostředí Marseille v roce 1930, kdy osud svede dohromady dva drobné podvodníky v souboji o ženu. Spolu zfixlují koňské dostihy, což je přivede k práci pro bossy místních gangů. Když se však rozhodnou rozjet svůj vlastní kšeft, začínají postupně měnit svůj bezstarostný přístup k zločinu. (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Videa (1)

Z natáčení  - Jacques Deray

Recenze (157)

Maynard. 

všechny recenze uživatele

Hmm, tak todle teda nevyšlo... Kámen úrazu je hudbě. Celou dobu hraje písnička jak někde z cirkusu a to i při "vypjatých" situacích, který tím naprosto degraduje. TAky se mi nelíbí spojení Belmondo - Delon. JE z nich cejtit, že to mezi nima není kdoví jak přátelský a jeden se snaží zahrát líp než ten druhej. Zápletka pozvolná a hodně utahaná. JEdiný, tak asi ten konec, přecijen kdy se poštěstí vídět Belmonda na plátně umřít... Ale celkově to na mě nechalo špatnej dojem... ()

pakobylka 

všechny recenze uživatele

Příběh, kterému nesvědčí venkovské povětří, poněvadž chce zůstat ve hře až do konce ... do JAKÉHOKOLIV konce. Místo složitě vykonstruované zápletky se téměř výhradně spoléhá na charisma a suverenitu svých hrdinů, což v tomhle případě vůbec není na závadu. Představitelé obou hlavních rolí utáhnou dějovou linii s frajerstvím, které má velice pevné základy - je jejich přirozenou a neoddělitelnou součástí, tudíž není hrané a lze mu lehce uvěřit ... popravdě - jiná alternativa se ani nenabízí. ()

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Když se vlci perou, ovčáka to nezajímá." Tak s takovým policejním postupem naprosto souhlasím. Stačí sesbírat rozstřílená těla a zaslat mafii děkovný dopis za snižování stavů. Já jsem tedy doufal, že při souboji hodných mafiánů Siffrediho a Carelly se zlými Polim a Marellem mi nebude činit potíže fandit těm hodným, jenže mi to moc nešlo. Prostě všude samý zmetek, podvod či vražda a já jsem se tam necítil dobře. Kde byla policie, když se na ulici střílelo? Na stanici, protože vlci se prali a to ovčáky nezajímá. Fajn, takže do Marseille nepojedu ani na fotbal. Neplačte, Frantíci, můžete si za to sami. ()

Mylouch 

všechny recenze uživatele

Podsvětní retro s hvězdnou dvojicí přímo vybízí ke srovnání s pozdějším Podrazem. V takové soutěži pak vynikají nedostatky Borsalina, které má sice sexy název, ale herecká souhra oživení nepřináší, výtvarné akcenty kamery příběh spíše brzdí, příliš chtěný styl se mění v nechtěnou karikaturu. Capella-Siffredi-Lola, kloboučnický film, který patří k tomu slabšímu z Bébelovy filmografie. Policejně zemanovský hudební motiv je výhra pouze Zd.Lišky. ()

topi 

všechny recenze uživatele

Příběh dvou pouličních podvodníčků, kteří se během určité doby vyšvihnou na první příčku marsejských mafiánů. Dobová atmosféra 30. let se povedla a Belmondo s Delonem jsou perfektní dvojkou, něco jako Newman s Redfordem. Svým retro stylem mě Borsalino i trochu připomíná film "Podraz", kde druhá zmíněná dvojice také exceluje. Dabing ani ne čtyřicetiletého Belmonda se ale nepovedl, více než sedmdesátiletý Jiří Krampol není úplně to pravé ořechové. ()

Galerie (66)

Zajímavosti (13)

  • Natáčanie filmu prebiehalo v meste Marseille. (dyfur)
  • Deray točil film tak, aby se Belmondo i Delon objevili ve stejném počtu scén a detailních záběrů. To vše prý kvůli tomu, aby se ani jedna z hvězd necítila poškozena. (candy_daze)
  • To, že by se mohl film jmenovat "Borsalino", byl nápad Alaina Delona. (candy_daze)

Reklama

Reklama