poster

Výchozí bod

  • Česko

    I Origins

    (festivalový název)
  • USA

    I Origins

  • Slovensko

    Východiskový bod

Drama / Sci-Fi

USA, 2014, 107 min

Režie:

Mike Cahill

Scénář:

Mike Cahill

Producenti:

Alex Orlovsky

Střih:

Mike Cahill

Scénografie:

Tania Bijlani

Kostýmy:

Megan Gray
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • pepo
    ****

    Veľmi slušný nezávislý a hlavne originálny film , ktorý podobne ako z poslednej doby napr. Take Shelter alebo Perfect Sense má šancu uspokojiť klubového aj komerčného diváka. Nie je to síce taká superpecka ako vyššie menované filmy a myšlienkovo aj konceptom je to "ber nebo nech bejt" (pretože ak divák nejde s filmom dá sa mu bez problémov vysmiať) ale ako príjemne rozptýlenie od klasickej produkcie poslúži veľmi dobre. 7/10(28.4.2015)

  • Spiker01
    *****

    Vyhledávejte nezávislé projekty Fox Searchlight! Když se na festivalu objeví nějaký zajímavý projekt, lapí jej převážně tento distributor. To je i případ půvabného I Origins, který vás chytne již od začátku a přestože tak ve 3/4 tempo trošku poleví, úplný závěr je naprosto fenomenální přehlídka hereckého umění a citu pro dojímavý a více než uspokojivý závěr. Tento snímek vás zkrátne uhrane přes oči :D ... 90%(20.2.2015)

  • Slasher
    ***

    Jednou za čas narazíte na film, který vás upoutá svojí nevšedností a nemá vlastně papírově chybu na kráse, nejste schopni obhájit proč se vám to vlastně tak moc nelíbilo. Přesně tím jsou teď pro mě I ORIGINS. Uznávám, že jde o zajímavý film, ač se mi nelíbí s jakou myšlenkou si zahrává (snad je právě to kamenem úrazu), který osobitě kombinuje mysteriózno, spirituálno, vědu a romantiku, ale hold to necítím na víc. Tak jako tak ten film ale není ničím, na co bych měl zapomenout. P.S. Přál bych si vidět Michaela Pitta, jednoho z nejzajímavějších herců mladší generace, častěji a v něčem vysokorozpočtovém.(21.1.2015)

  • petero
    *****

    Ďalšia vydarená spolupráca Mike Cahilla a Brit Marling (Another Earth ) od ktorých som nič iné ako pohodové, civilné, hĺbavé a decentné sci-fi s parádne emočným zakončením ani nečakal. Naviac potitulková scéna dojem z filmu tak zaklincuje, že tie Marvelácke sú oproti nej len takým bezvýznamným bonusom na ktoré sa v podstate ani neoplatí čakať (čo aj sú).(18.12.2014)

  • darkrobyk
    *****

    Mám rád divné filmy s tajemstvím, které jsou chytře vystavěny a směřují k překvapení, co může být tušené, ale také vůbec nemusí. Všechny složky filmu jsou v báječné harmonii - vizuální stránka, hudba a samozřejmě herci. Zdánlivě nezáživné vědecké téma se promění v napínavé drama o hledání... Oči jsou fascinující orgán; lze se na ně dívat, zkoumat je a studovat, nebo řezat, vydloubávat a rozmačkávat (mistr Fulci by věděl, jak na ně). Režisér se nebojí dotáhnout jisté scény do možná divákem nechtěného konce, a tak tu s výtahem by jistě mnohé filmy pojaly naprosto jinak. Zde však splnila svůj účel. Nádherný film, který mi nakonec ani moc sci-fi nepřišel.(21.9.2015)

  • - Sofiiny oči (Àstrid Bergès-Frisbey) byly digitálně přeneseny na Salominu, která má ve skutečnosti oči tmavé. (Geriel)

  • - Dr. Ian Gray (Michael Pitt)  fotografuje technikou tzv. reverzního uchycení objektivu, která je sice vhodná pro pořizování detailů lidských očí, nicméně při ní je vzhledem k absenci elektronického spojení mezi fotoaparátem a objektivem vyloučeno užití funkce automatického ostření. Ve scéně, kdy Ian fotografuje Salomininy oči, je zvuk motorku automatického ostření přesto slyšet. (Neuge)

  • - Vůz, kterým Ian Gray (Michael Pitt) přijede v Indii k hotelu, je Škoda Superb. (Milan25)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace