Reklama

Reklama

Náhodné setkání nadějného spisovatele Briana s okouzlující Francouzkou přeroste ve vášnivý milostný vztah. Má to ale háček. Ona je vdaná a může se s ním scházet jen na dostaveníčka v hotelu mezi pátou a sedmou hodinou večer. Před hotelem St. Regis na Manhattanu se nadějný mladý spisovatel Brian (Anton Yelchin) poprvé setká s Arielle (Bérénice Marloheová), kultivovanou manželkou francouzského diplomata. Přestože je Arielle starší, vdaná a má dvě děti, Brian jí zcela podlehne a oba se spolu začnou scházet na odpolední dostaveníčka. Brian se tím dostane do rozporu nejen se svými tradičními hodnotami, ale i s rodiči (Frank Langella a Glenn Closeová), kteří se s touto zprávou jen těžko vyrovnávají. Jenže Brian je v tom až po uši. Čím hlubší je jejich vzájemná láska, tím víc Brian touží po tom, aby spolu začali trávit delší čas, než jen mezi pátou a sedmou hodinou večer. Oba milenci jsou záhy postaveni před nejdůležitější rozhodnutí svého života. Emocionálně silný debut scenáristy a režiséra Victora Levina ukazuje, jak těžké je bojovat za lásku, když se všechno staví proti vám. (HBO Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (95)

angloumene 

všechny recenze uživatele

Naneštěstí mě Od pěti do sedmi víc iritovalo než bavilo. Ploché postavy, tuctový příběh, nezáživní herci a prazvláštní styl filmu (roztřesená kamera ve mě navozovala pocit telenovely) dohromady nevěstí nic dobrého. Navíc se ve filmu neobjevilo nic, co by tehle nesourodý mix někam pozvedlo, takže za mě se jedná o čistý podprůměr. ()

Thomick 

všechny recenze uživatele

A married French woman, 33 years of age, with two children. You could stop that sentence anywhere along the way and have reason enough not to be in the relationship (...) These are the same French who didn't let us fly over their country on the way to Khadafi (...) Also, they surrendered 3 times in the same war. Have you any idea how hard that is to do?... tyhle pasáže plné vyměňování culture shocků sice bodly víc než závěrečná cca půlhodina, ovšem okouzlující Bérénice, tradičně perfektní Potierova kamera a v instrumentální i písničkové rovině dokonale padnuvší soundtrack drží laťku proklatě vysoko v podstatě nonstop. --- PS. Už sjíždím album Terry Naomi... ()

Reklama

emma53 

všechny recenze uživatele

Zpočátku jsem byla v mírných rozpacích, protože na mě dýchnul Woodyho styl jeho konverzačních filmů a ten je jeden a zatím ho málokdo překonal. Ovšem postupně jsem té dvojici přicházela na chuť a v závěrečné fázi už jsem s nimi byla od pěti do sedmi na jedné vlně.To se to Brianovi psalo, když měl vedle sebe víc než jen inspirativní Arielle. ".......Dlouho jsem uvažoval nad hodnotou vzpomínek. Pojem "Nic netrvá věčně" neznamená, že to ztrácí na hodnotě. Možná to je jen zdůvodnění jak ulevit duši, aby tak netruchlila. O neprožitém životě. To nevím. Ano, rozhodl jsem se věřit vzpomínkám...... ano, rozhodl jsem se uvěřit jí. Rozhodl jsem se, že pouto se nikdy nepřerušilo a že si neseme jeden druhého ve svých srdcích..........Měly by přijít další lásky, možná dokonce velké. Ale pouze jedna zůstane dokonalá." Victor Levin si napsal sám scénář, ještě si to sám zrežíroval a to finále celý film posunulo v mých očích o level nahoru, tak to je a ne jinak...... ()

joehot 

všechny recenze uživatele

Netuctová, moc dobře napsaná romantická dramedie, která svou neotřelostí poměrně baví... Závěr sice neudrží nastavenou laťku, ale překvapení tuze příjemný. Bérénice naprosto uhrančivá, Anton standardně fajn, bavil i Lambert Wilson (jako skoro vždycky, ten chlap by mohl charisma prodávat po igelitkách). ()

JitkaCardova 

všechny recenze uživatele

Zhruba od chvíle, kdy se na scéně vystřídají reálné osobnosti maestra Alana Gilberda, Juliana Bonda a Daniela Bouluda, to naprosto přestalo vzbuzovat zdání, že půjde o nejapnou, topornou repliku Pornografického vztahu, a začne to být fenomenální, důvtipná i krutá jízda životním časem a chápání (se) svých příležitostí, plná překvapivých, byť srozumitelných obratů. (Ne všichni to mají tak snadné jako rodiče našeho hrdiny.) Všechno, co by mohlo být povrchně vytýkatelné, tu má svůj hlubší šarm, smysl nebo vtip, nezřídka i vše z toho najednou. Kromě těch prvních asi dvaceti nesnesitelných jsem pak už milovala každou další minutu. *** Pro ty, kdo si chtějí zařídit zvlášť silný večer (týden, měsíc, život): pusťte si po sobě Pornografický vztah (1999), Stvořeni pro lásku (2000) a tohle. Případně do toho ještě zamíchejte Punch Drunk Love (2002). A jestli nepuknete a nepřerodíte se stonásobně odvážnější a živější, tak vás nechci nikdy potkat a nic s vámi mít. *~ ()

Galerie (79)

Zajímavosti (7)

  • Režisérovi trvalo 27 let, než natočil tento film. V roce 1987 se setkal se dvojicí, které měla otevřený mimomanželský vztah, ale až o 13 let později ho napadlo, jak by se mohl podle jejich příběhu odehrávat film. Scénář napsal v roce 2007 a v roce 2013 se začalo natáčet. (Tonula)
  • Natáčení probíhalo hlavně na Upper East Side v New Yorku. Konkrétní místa natáčení zahrnovala Carlyle Hotel, St. Regis Hotel, Guggenheim, Grand Army Plaza, Le Charlot restaurant a Crawford Doyle Booksellers. (Tonula)
  • Hlavního hrdinu Antona Yelchina si vybral režisér poté, co ho viděl hrát ve filmu Like Crazy (2011). Poslal mu písemnou nabídku, aby hrál v jeho připravovaném filmu, ale dopis nebyl doručen. Vše se ale nakonec vysvětlilo a herec s účinkováním souhlasil. (Tonula)

Reklama

Reklama