Nastala chyba při přehrávání videa.
  • MATADOR
    *

    Odpad současné české tvorby stále trvá, nebýt předpremiéry zadarmo, nikdy bych ten další Hřebejkův odpad neviděl! Opravdu by mě zajímalo, kdo mu stále dává peníze na tak marné, laciné filmy, které jsou bez nápadu, postavy se chovají naprosto otřesně a pak vlastně na závěr zjistíte, že ten film ani závěr nemá. Naprostá tragičnost, kterou zachraňuje song Michala Hrůzy a jeden moment, který pobavil - tedy pokud to porovnám s tím ostatním bahnem vtipu.(21.7.2014)

  • Eleanor05
    *

    Sorry, horší než Krásno. Tři neuvěřitelně se chovající (a v případě Kláry i nevěrohodně zahrané) ženské postavy, co se hádaj v baru kontra dva chlapi, co se na silnici střetnou s jelenem. Fakt sranda. Párkrát jsem se pousmála a většinou za to mohl Ondra Sokol, který tam je ale bohužel minimum času. Zbytek vyplňují nevěrohodně trapné dialogy nevěrohodných postav bez jakéhokoli hlubšího psychologického uchopení. Jo a Zuzana Stavná krutě neumí hrát...(1.11.2014)

  • Matty
    **

    Klučičí představa o tom, jak by měla vypadat holčičí komedie. Ženy se chovají jako frivolní hysterické krávy bez smyslu pro humor. Jsou buď technicky nezdatné, anebo si film z jejich možné technické zdatnosti dělá srandu („mám ČVUT“). Lžou, předstírají, manipulují druhými. Jejich jediným konverzačním tématem jsou muži, od nichž odvozují své životní štěstí. Hokej jednu z nich zajímá jen kvůli tomu, že si na výsledek zápasu vsadila – iracionálně vysokou částku na iracionálně vysoké skóre. Stejně jako v pornu a jiných mužských fantaziích nemají zábrany dopřát si z hecu lesbický sex. Mužská dějová linie je sice věrohodnější a vtipnější (ačkoli Sokol, dobře zvládající timing a vhodně volící intonaci hlasu, opět místy zapomíná, že není v Partičce a jde dál za čáru, než stylizace filmu snese), ale zároveň mnohem kratší a z větší části naprosto zbytečná. Je pěkné, že pánové řeší podobné otázky jako dámy, ale nesměl by z toho čpět scenáristický konstrukt (stejně jako z řady jiných situací ve filmu) a muselo by to být lépe (resp. jakkoli) prolnuto s dívčí linií. Duální vyprávění společně s flashbacky a brechtovskými promluvami hereček do kamery vytváří zdání sofistikovanosti, vrstevnatého díla, v němž by se vícero paralelních motivů mohlo v závěru protnout a přinést nějakou katarzi. K ničemu takovému nedochází. Pár lidí se ztrapní, jsou odhaleny dlouho zatajované informace, ale nevypadá to, že by si z prožitého někdo vzal jakékoli morální ponaučení (film poněkud šovinisticky naznačuje, že viníky vztahových konfliktů jsou kurvící se ženy, nikoli mužské kurvy). Hra na hloubku jen odvádí pozornost od sitkomové plytkosti celého filmu, který je v zásadě jen jakousi prodlouženou, do kin omylem uvedenou epizodou seriálu typu Jak jsem poznal vaši matku. Jen s horšími herci, hůře zvládnutou rytmizací a mnohem méně duchaplným humorem. 50%(5.6.2014)

  • Fr
    **

    ,,…UŽ JSEM CELÁ OTUPĚLÁ. CHOVÁME SE JAKO KRÁVY…" /// Tak moc bych chtěl na konci říct, že je to sice blbý, ale dává to smysl. Ale nemůžu. Prostě to nejde! Holčičí debatu v baru a pánský dialogy z cesty prosvětlí za zvuku harfy zvracející svatebčan a já marně přemejšlím, co vede dva chlapy k pokusu o předvedení nitra ženskejch hlav (ne duše, to by je doufám ani nenapadlo!). Takový divadlo, který místy pobaví, ale v hlavě zůstane asi jen nedomrdlej lesbickej sex, páč zjištění, že život (jejich) stojí za hovno, je nahovno. Stejně překvapivá a zábavná je i pointa. Dneska už (někomu) k natočení filmu stačí kurevsky málo. Nebo vy snad věříte, že chlap ví, jak reaguje ženská, když…? /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Nechápu, že když je totálně blbá nevěsta, nemá smysl litovat ji, ale...(číšníka?). 2.) Chystám únos. Nevěsty. (a je úplně blbá!) /// PŘÍBĚH ** HUMOR * AKCE ne NAPĚTÍ ne(5.11.2014)

  • kingik
    ****

    "Bodyshot" v Hřebejkově baru. Zakázané uvolnění není jen výraz z hokejové terminologie. Nově je to také název drinku, který podává sympatická barmanka Vladana (Jana Stryková), ke které do zapadlého hokejového baru s výmluvným názvem "Lapačka" v rámci tradičního únosu nevěsty, dorazí mladá nevěsta Klára (Zuzana Stavná) a ženichova svědkyně Iveta (Hana Vagnerová). Neurotická, podezřívavá, afektovaná a žárlivá Klára si však nevybrala právě ideální svatební den. Venku průtrž mračen, a k tomu dlouhé čekání na příjezd ženicha, zapříčiní značné psychické vypětí obou kamarádek, kdy na povrch začnou vyplouvat nepříjemná zjištění, podezření a ženská psychika dostane dost zabrat. Stranou nezůstane ani lesbické sexuální jiskření. Vedle toho jsou v baru výpadky televizního i mobilního signálu, republika žije mistrovstvím světa v hokeji a liduprázdný bar uprostřed ničeho zažije ženskou invazi po "hřebejkovsku". Film nezapře svůj divadelní původ. Divadelní minimalismus je na filmu od prvních minut jasně patrný. Stejně tak je tomu uzpůsobena i většina dialogů, na kterých někdy film nestaví tolik, jak by bylo potřeba. To po nějaké době vede k rozpolcenosti filmu, kdy se některé režijní postupy v návaznosti na ty divadelní, stávají postupně málo funkčními nebo nefungují vůbec. K tomu nejhoršímu patří "emotivní" proslovy na kameru jednotlivých ženských postav. Hřebejk s herci pracovat umí, to je u něj běžná praxe. Trojice hereček Stryková-Stavná-Vagnerová je někdy příjemně snesitelná, ale nikdy k nim nepocítíte až tak upřímné sympatie. Z jejich jednání, kterým se prezentují, to ani dost dobře nejde. Navíc dost často své chování a názorové postoje měnily, a to bez příčiny, anebo jen zkrátka podle nálady režiséra a scénáře známého tvůrce "přidrzlých" záležitostí Petra Kolečka. Něco jiného je scénář psát jako divadelní hru, a něco jiného je podle něj natočit film. Z hlediska filmových postupů se Hřebejkovi nejlépe daří pracovat s prostředím. Sice se obrazově pohybujeme střídavě v baru a na silnici v lese, kde bude mít nehodu s jelenem ženich s příjmením Jelen (Ondřej Sokol) a sexuálně "(de)zorientovaný družičkář" (krátké zastavení na svatbě v úvodu filmu nemá pro další vývoj vliv), ale Hřebejk do těchto prostředí investoval hodně ze svého režijního umu podpořeného expresivní kamerou Martina Žiarana. Obě prostředí disponují výbornou atmosférou, která do pozadí zatlačuje většinu dialogů, které nejsou špatně napsané, ale dost často se stává, že nevyniknou. Hřebejk dokazuje, že si může dovolit prakticky co se mu zachce. Ve filmu si může dovolit experimenty s komorním prostředím i divadelním minimalismem. Velká škoda, že jeho zajímavému a nevšednímu počinu chybí nějaký skutečný vrchol. Měl-li jím být sázka barmanky na hokejový výsledek, tak to bylo poněkud přestřelené. Není to ovšem zdaleka to jediné, co je zde sympaticky přestřelené. Ve výsledku je to zvláštní, někdy až pocitový film, v zásadě orientovaný na divačky. Přesto v něm ženskou logiku není nutné hledat. Nesporným plusem je, že při své skromné stopáži film rychle uteče. Živočišná Vagnerová je příjemný bonus. Mé hodnocení: 70%(1.12.2014)

  • - Natáčení začalo 21. července 2013 v Ostravě a v okolí. První klapka padla bohumínském klubu Bublina, který ztvárnil filmovou hospodu. (Missa08)

  • - Předlohou k filmu je stejnojmenná divadelní hra, která režiséra nadchla. (jenik71)

  • - Klip k filmové písní vznikl v aréně pražské Sparty. (jenik71)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace