Nastala chyba při přehrávání videa.
  • bari68
    *

    ....... o to dvojnásobné sklamanie, že tento paskvil vyšiel z pera Petra Kolečka, ktorý ma o svojich nesporných kvalitách presvedčil v ,,Okresním přeboru,, a ,,Čtvrtej hvězdě,, a hlavne z pozície šéfa Jana Hřebejka. Keby to celkovo pojali ako komornejšiu drámu s lepšie vypointovaným finále, možno ešte prihmúrim oko, aj obe. Ale ako komédiu? ...tak to sorry. Toto s vtipom malo veľmi pramálo spoločné, navyše aj veľmi krátka stopáž ma nudila, ťahala, nebavila. No a tie ženské boli otravné a nesympatické ako šekový nedoplatok. Obrovské sklamanie.(23.10.2014)

  • Jizni Tlapa
    ***

    Tahle holčičiáda stojí jednoznačně na dialozích! Jsou opravdu nadprůměrné a nezastírám občasný hlasitý smích. Tedy sláva připada,jako tradičně scénaristovi,nikoliv režisérovi,neboť ostatní bylo prostě obyčejné!! Scénář a J. Stryková jsou jednoznačnými tahouny a neváhám, po sakra dlouhé době, u české tvorby, sázet 70 %(24.11.2014)

  • Aljak
    **

    Asi jeden z tých najslabších Hřebejkových filmov, na čom má však obrovský podiel aj samotný scenár, ktorý pôsobí jednoducho nehorázne absurdne a mnohé scény vrcholia až k neprirodzenej trápnosti okamihu. Neviem ako by sa tento príbeh dal pretaviť do niečoho nadpriemerného, ale snaha bola fakt nepopierateľná. Vidno tam snahu o tú modernú konverzačku, ktorá akurát všade letí, ale na to treba určite oveľa lepšie dialógy ako tieto čo predvádzali v tomto filme. Napokon mi to prišlo celé hrozne hlúpe a bez nejakého určitého smerovania...(29.10.2014)

  • Gekacuk
    **

    Může obsahovat SPOILER: Další mírně podprůměrný film režiséra Hřebejka, který svého nedostižného vrcholu dosáhl již před 15 lety. „Zakázané uvolnění“ je docela minimalistický film, který si vystačí pouze s pěticí herců. Když nepočítám Norberta Lichého, který si zřejmě rád zahraje podobné čurdy (jako například ve filmu Isabel). Zápletka je docela jednoduchá, záměna příjmení s obětí-zvířetem velmi laciná a celková pointa filmu poměrně očekávatelná. Stačilo by možná na divadelní prkna, kde je bezprostřední kontakt s divákem. Ve filmu už tak účinná není. Až na několik záběrů na svatbu se film odehrává v jednom podivně opuštěném hokejovém baru a v osobním autu. Náročný divák si alespoň užije dvojí zvracení. Z toho to první opravdu docela nechutné. Podle autorů filmu někteří lidé zůstávají nedospělými děcky po celý život. Soudím tak podle komplikovaného a přihlouplého Sokolova-Jelenova vysvětlování svých podivných vztahů. Zajímavější je vykreslení postavy nespokojené a nešťatné barmanky, která řeší svou zdánlivě bezvýchodnou situaci hazardem. Je nasnadě, že se tužby této bývalé neúspěšné herečky nesplní. Zajímavé je, kam až jsou jednotlivci schopni zajít, když hrozí riziko prozrazení jejich tajemství. Někteří jsou dokonce ochotni změnit svou sexuální orientaci se vším všudy, což je ovšem také docela přitažené za vlasy. Je jasné, že divákovi nesmí chybět určitý nadhled, protože jinak by podobné málo pravděpodobné situace asi neskousl. Jedna nelogičnost: Dvojice ženich-„družička“ se dlouhou cestou lesem zřejmě dostanou až do jiného časového pasma, poněvadž jednou za tmy, zatímco za závěsy baru o několik kilometrů dál prosvítá slunce. V závěrečných titulcích se divák dočká skladby Michala Hrůzy. Jinak 77 minut filmu není nic moc a DVD nenabízí kromě Hrůzova klipu téměř žádné bonusy. Dokonce ani film o filmu, který byl také natočen.(9.1.2015)

  • kingik
    ****

    "Bodyshot" v Hřebejkově baru. Zakázané uvolnění není jen výraz z hokejové terminologie. Nově je to také název drinku, který podává sympatická barmanka Vladana (Jana Stryková), ke které do zapadlého hokejového baru s výmluvným názvem "Lapačka" v rámci tradičního únosu nevěsty, dorazí mladá nevěsta Klára (Zuzana Stavná) a ženichova svědkyně Iveta (Hana Vagnerová). Neurotická, podezřívavá, afektovaná a žárlivá Klára si však nevybrala právě ideální svatební den. Venku průtrž mračen, a k tomu dlouhé čekání na příjezd ženicha, zapříčiní značné psychické vypětí obou kamarádek, kdy na povrch začnou vyplouvat nepříjemná zjištění, podezření a ženská psychika dostane dost zabrat. Stranou nezůstane ani lesbické sexuální jiskření. Vedle toho jsou v baru výpadky televizního i mobilního signálu, republika žije mistrovstvím světa v hokeji a liduprázdný bar uprostřed ničeho zažije ženskou invazi po "hřebejkovsku". Film nezapře svůj divadelní původ. Divadelní minimalismus je na filmu od prvních minut jasně patrný. Stejně tak je tomu uzpůsobena i většina dialogů, na kterých někdy film nestaví tolik, jak by bylo potřeba. To po nějaké době vede k rozpolcenosti filmu, kdy se některé režijní postupy v návaznosti na ty divadelní, stávají postupně málo funkčními nebo nefungují vůbec. K tomu nejhoršímu patří "emotivní" proslovy na kameru jednotlivých ženských postav. Hřebejk s herci pracovat umí, to je u něj běžná praxe. Trojice hereček Stryková-Stavná-Vagnerová je někdy příjemně snesitelná, ale nikdy k nim nepocítíte až tak upřímné sympatie. Z jejich jednání, kterým se prezentují, to ani dost dobře nejde. Navíc dost často své chování a názorové postoje měnily, a to bez příčiny, anebo jen zkrátka podle nálady režiséra a scénáře známého tvůrce "přidrzlých" záležitostí Petra Kolečka. Něco jiného je scénář psát jako divadelní hru, a něco jiného je podle něj natočit film. Z hlediska filmových postupů se Hřebejkovi nejlépe daří pracovat s prostředím. Sice se obrazově pohybujeme střídavě v baru a na silnici v lese, kde bude mít nehodu s jelenem ženich s příjmením Jelen (Ondřej Sokol) a sexuálně "(de)zorientovaný družičkář" (krátké zastavení na svatbě v úvodu filmu nemá pro další vývoj vliv), ale Hřebejk do těchto prostředí investoval hodně ze svého režijního umu podpořeného expresivní kamerou Martina Žiarana. Obě prostředí disponují výbornou atmosférou, která do pozadí zatlačuje většinu dialogů, které nejsou špatně napsané, ale dost často se stává, že nevyniknou. Hřebejk dokazuje, že si může dovolit prakticky co se mu zachce. Ve filmu si může dovolit experimenty s komorním prostředím i divadelním minimalismem. Velká škoda, že jeho zajímavému a nevšednímu počinu chybí nějaký skutečný vrchol. Měl-li jím být sázka barmanky na hokejový výsledek, tak to bylo poněkud přestřelené. Není to ovšem zdaleka to jediné, co je zde sympaticky přestřelené. Ve výsledku je to zvláštní, někdy až pocitový film, v zásadě orientovaný na divačky. Přesto v něm ženskou logiku není nutné hledat. Nesporným plusem je, že při své skromné stopáži film rychle uteče. Živočišná Vagnerová je příjemný bonus. Mé hodnocení: 70%(1.12.2014)

  • - Klip k filmové písní vznikl v aréně pražské Sparty. (jenik71)

  • - Natáčení začalo 21. července 2013 v Ostravě a v okolí. První klapka padla bohumínském klubu Bublina, který ztvárnil filmovou hospodu. (Missa08)

  • - "Zakázané uvolnění" je mj. nejen název pro píseň, ale i druh blíže nespecifikovaného alkoholového nápoje. (Terva)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace