• Eodeon
    ****

    Zručně natočený film, vidící svět poněkud dekadentně. Dobrý scénář, výborná hudba, podporující film ve vizi snové spirituality, kde lidé permanentně žijí unaveni stereotypem jakoby v polospánku. Realita je krutá a nelze ji vzdorovat. Ideály v porovnání s její mocí nic neznamenají. Stejně jako u hracího automatu je vše určeno. Ty, i přes vnucenou iluzi, neřídíš nic, jen zatáhneš za páku. To osud řídí, zda vyhraješ nebo, mnohem pravděpodobněji, prohraješ. Ve všem špatném je ale ve filmu Ébrenjárók i jiskřička naděje, která nás pokaždé více a více přibližuje "procitnutí".(2.1.2006)

  • vypravěč
    ***

    Jak napsal Johann Wolfgang Goethe: "Odkud jsem přišel? Toť, na co se táži, / má cesta sem, toť šero kol a kol; / dnes tu i tam - až pod nebem, jež blaží, / jak druhů dvé se potká slast i bol. / Ó, sladká slast, až splynou oba víry! / Kdo samoten byl lkal! kdo smál se, sirý?"(20.3.2017)

  • Radiq
    *

    Dost ubohej snímek, kde se příběhy několika postav navzájem prolínají (jak je to poslední dobou u hodně moc moc filmů) a kde toto prolínání je vzhledem k tolika filmům s prolínáním hodně málo pravděpodobné, což už často leze na nervy a stáčí se do sudu s nevykvašeným klišé. Kdybych byl Maďar, tak se mi to možná líbit bude. Ale takhle mi to přišlo moc ovlivněné různýma stejně stylizovanýma filmama, ale v horším vydání.(23.12.2006)

  • masr
    **

    Slepenec více či méně zábavných scén, v nichž si tvůrci dokazují, jak umí natočit "moderní" film... Nechybí marihuanová party, nechybí přesně ty ujeté paradoxní a zvláštní scény, které můžou zaujmout teenagera, který nic podobného ještě neviděl. Všechno to by se dalo přežít, kdyby z toho nečpěla nepotlačitelná touha natočit opravdu "cool" film, který bude strašně moc kultovní...(13.2.2007)

  • Slarque
    ****

    Mozaika složená z osudů tří hlavních a mnoha vedlejších postav během jedné noci je velice povedená. Do kvalit Magnólie sice něco chybí, ale jinak to je veskrze příjemné překvapení.(11.6.2004)