Nastala chyba při přehrávání videa.
  • B!shop
    ***

    Ja tomu nerozumim, co se to snazil Aronofsky rict? Asi fakt nema rad necekany navstevy. Film vlastne krome samotnyho zaveru neni moc horor, spis si clovek furt rika wtf, co to ma zase bejt a hlavne, co to ma za smysl. Lawrence se zmatene mota po baraku, misty tu jsou nejaky parapsychologicky naznaky, ale ve vysledku to neni nijak zvlast rozvedeny, do toho Bardem, kde clovek taky nevi, co si o nem myslet a celej dej tak vlastne jen vyplnujou navstevy neznamejch lidi a tu vice, tu mene vyostreny sceny s tim spojeny, typu nesedejde mi na stul. Z postupem casu to zacne bejt cim dal tim vetsi psycho a zaverecnej zvrat je sice fajn, ale zaroven predvidatelnej a popravde, taky krapet mimo, jako celej film. Ne ze by to bylo vylozene spatny, zajimavej napad, ale asi by to stacilo rozehrat na plose 80 minut.(24.9.2018)

  • Ephemeris
    ***

    Neškrabem nechtom po tabuli, lebo mi je to nepríjemné. Nepijem moč, lebo mi je to nepríjemné. Ani špendlíky si pod kožu nepichám, nie je to príjemné. A sledovať toto, to je ako dobrovoľne do rúk vziať odpornú obrovskú tarantulu a nechať sa riadne dohrýzť. Napuchnúť a získať ešte aj alergickú reakciu, pričom benefit sa neskôr ukáže ako žiadny. Jedine ak by to do budúcna posilnilo Vašu imunitu pre takéto prípady. Toto bol vstup mimo moju komfortnú zónu, Aronofskeho teritórium je nebezpečné. Ostáva s láskou spomínať na Requiem a Labuť. Pretože tak isto, ako sa zbytočne radikalizuje celý svet, ani tento režisér sa nevyvíja smerom, ktorý by sa mi pozdával...(13.2.2018)

  • Superpero
    ***

    Zběsilá druhá půka bere dech. Prostředí se plynule střídá ze seskupení fanoušků, přes divokou party, po válku a pak nějaký postapo. A všechno je to furt v tom baráku a chudák Jennifer Lawrence totálně nestíhá. Význam toho všeho je mi celkem ukradený a když tam voják řve "Medic" a pak dostane headshot, tak už jsem se jen smál a rezignoval na snahu vystvětlit dění. Aronofskyho řemeslná sebejistota je ale neoddiskutovatelná a Jennifer Lawrence to zahrála také dobře.(6.1.2018)

  • KarelR
    *****

    Řada lidí bude naštvaná, zhnusená a těžce iritovaná, ale za mě pecka. Aronofskyho matka! ukazuje svět z pohledu slušných dívek, s nimiž je zametáno na každém kroku, a kdyby se náhodou začaly bránit, měla by je společnost za necitlivé a sobecké pipiny. V rámci filmu je to samozřejmě celé přehrocené a Aronofsky ve finále otočí volume někam na 300%. Všechno, co se tu děje, je ale dokonale výstižné a rozhodně to patří na velké plátno. Pointa je v tom, že se matka! doslovně netýká každého – existují miliony vztahů, které prostě fungují úplně jinak. Jako niterný náhled do jedné dynamiky, jejíž existenci se svět pokouší ignorovat, je to ale fascinující a brilantně nepříjemný zážitek, jemuž bych zatraceně přál vyšší tržby a tudíž i hlasitější mediální debatu.(13.10.2017)

  • Hild
    ****

    Často se dočtete, že filmu se dá dát buď 5*, nebo odpad, nic mezi tím. Dále, že je lepší si o filmu nic nezjišťovat a prostě na něho jít. Já jsem však na film šla a věděla do čeho jdu a myslím si, že právě proto se teď řadím mezi ty spokojené diváky. Mě to prostě bavilo, bavilo mě hledat všechny ty symboly a smysl jednotlivých scén. Divák, který si bude myslet, že jde na klasické drama, nebo dokonce horor, si bude dobrou polovinu filmu říkat, co to vlastně sleduje a už může být tak otrávený, že mut to celé bude úplně jedno. Tím nechci říct, že by film byl nějak složitý na pochopení, on je právě ve své podstatě docela banální. Tohle je typický Aronofsky, velká myšlenka převyprávěná tím nejjednodušším způsobem, jen zabalená ve složité a ne lehce přístupné formě. Herecky i technicky špičkové, včera jsem dala 3*, ale ten film ve mně roste, protože mi právě docházejí všechny ty detaily. Doporučit, nebo nedoporučit? Já prostě nevím, na tenhle film bude každý reagovat jinak. Jisté ale je, že nic podobného letos v kině nenajdete.(22.10.2017)

  • - Prvá verzia scenára bola napísaná za 5 dní a hotový film Aronofsky označil ako "horúčkovitý sen" či "nočnú moru". (stankolord)

  • - První celovečerní film Darrena Aronofskyho, ke kterému nedělal hudbu jeho do té doby dvorní skladatel Clint Mansell, nýbrž islandský komponista Jóhann Jóhannsson. (Struhy)

  • - Natáčelo se v Montrealu (Québec, Kanada) od června do srpna 2016. (Struhy)