Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kingik
    **

    A další výpotek, který rozšířil stáj českých nanicovatých filmů, na které zapomenete než řeknete Langmajer. Opravdu nestačí do titulních rolí obsadit herecký pár, Jiří Langmajer & Adéla Gondíková, který to spolu táhne i v soukromí, aby film působil autenticky. A ohánět se fenoménem internetových seznamek, na to už je pozdě. Svůj boom už mají za sebou. Vtip má spočívat v tom, že majitel jedné takové internetové seznamky v podstatě zneužívá citlivé informace svých klientek, lže o sobě a balí je pod různými smyšlenými identitami, aby tak dal vyniknout svému egu a pyji. Až mu na jeho zálety přijde jeho manželka, to když jednoho dne sbalí, jak jinak než přes internet, její nejlepší kamarádku. Druhý a daleko zásadnější vtip má fungovat na tom nesmyslu, že ta ho v životě neviděla, ačkoliv to je značně nepravděpodobné. Údajně neexistuje ani společná fotografie manželů. Ale nejenom dva hlavní aktéři filmu se seznamují přes internet. Je zde dalších x osob, které ideálního partnera hledají ve virtuálním světě. Parta kolem hlavní hvězdy filmu Jiřího Langmajera je kupodivu snesitelná, z normálu vybočuje hlavně nevtipně podaný Vondráčkův homosexuální bratr hlavní zoufalky filmu, i když mu samozřejmě nechybí přemíra "růžovoučkých" gest a gay vyjadřování, což už do kolen dnes nikoho nedostane. A osnova dění kolem všech důležitých i zcela nedůležitých postav je nedobře připláclá na celek, až je (relativně) neotřelý nápad s internetovým "donchuanem" poněkud zakrnělý ve vývoji. Dění se nesoustředí jen na Langmajera a jeho podvádění, nahlédneme také do zákulisí jeho seznamky, v němž se kupí stížnosti rozhořčených dam, přičemž nechybí také pohled na to, jak si v seznamování vedou klienti a klientky seznamky, jejichž počínání je jen sledem málo zajímavých scén uměle zakotvených v prostoduchém ději, občas zavadíme i o vnitřní monolog postav. Oldřich Nový, jehož Kristiánem se film volně inspiroval, to měl ve své éře nesrovnatelně odlišné a jeho postava se opírala o dobrý scénář i režii. Debutující režisérka Zita Marinovová se musela spolehnout jen na vlastní scénář a režii, přičemž ani v jednom nijak extra nevyniká. Solidní herecké obsazení a porce scének, fungujících na primitivním základu, to jen stěží může vytáhnout na důstojné vyznění filmu. 4/10(21.1.2017)

  • kaylin
    *

    Ten příběh není nic skvělého, ale mohla to být docela dobrá komedie, kdyby to bylo alespoň po technické stránce lepší. Jenže tohle je filmová tragédie a ukázka toho, že začínáme zaostávat i ve filmovém řemeslu. Jediná skutečně pozitivní mi přišla Adéla Gondíková, která mě bavila a skvěle hlásila, jinak spíše smutek nad prezentovaným dílem. Co ten zvuk sakra???(1.8.2016)

  • Shadwell
    ***

    Jeden uživatel na CSFD se mě zeptal, proč jsem dal tomuhle filmu tři hvězdičky a jestli na ten film nejsem až moc hodný. Tak jsem mu odpověděl a tu odpověď dávám i sem v podobě komentu: ____ a) Otázka je, co vlastně odráží hodnocení filmů. Někdo hodnotí emoce, který v něm film vyvolá, někdo nějaký myšlenky. Často se ale hodnotí ne film samotný, ale spíš to, nakolik splní naše očekávání, který si dopředu vytvoříme. Prostě samotný hodnocení filmů je velmi složitý. ____ b) Já prostě nejsem jako Martin Svoboda z Aktuálně, který všechno sjede. Ani jako Kamil, který má spadeno na český filmy. Ani jako ty, který vidí v českých filmech konkurenci a má problém s Polednicí (byť třeba oprávněný). ____ c) Zastávám názor, že hrozně důležitý je vůči filmům pokora a respekt. Takže ano, je nutný být kritický vůči filmům, ale současně je fakt nutná ta pokora. A ne být jako verbal a mnoho jiných, který prostě to nandaj celýmu filmařskýho štábu, kde je ve skutečnosti značný množství velmi talentovaných a schopných lidí. Takže máš pravdu, že já jsem hodný, ale to se týká obecně mě - já prostě filmy možná malinko nadhodnocuju, protože prostě je mám rád a respektuju ty tvůrce a nejsem píča, co přistupuje k těm filmovým dílům bez pokory. I když zas jako chápu, že když někdo prostě musí napsat ty 4 texty týdně nebo kolik, aby mu to hodilo nějakej cash, tak prostě jede ty texty takhle pořád dokola a nemaže se s tím v recenzích. ____ d) Zastávám názor, že řada filmů s nízkým hodnocením v sobě má spoustu kvality a stejně tak řada kvalitních filmů je nic moc (to jsou ty známý kýče a midculty). Navíc vozit se po Seznamce je hrozně jednoduchý a není to nijak přínosný. Jako ok, dneska točí kdekdo a řada českých filmů je třeba pochybných, nicméně je nutný být prostě obezřetný a neupadnout do nějakých klišé, že dřív ty filmy byly lepší atd. (což je i matematicky nesmysl jdoucí proti Gaussově křivce) ____ e) Přišlo mi i vtipný, že v době LFŠ a těsně po Varech ohodnotím Seznamku. Jako ne že bych to dělal záměrně nebo na tu Seznamku šel záměrně kvůli tomuhle, ale přišlo mi to vtipný. ____ f) Irituje mě, když někdo vytýká českým filmům nějaký technický věci nebo dramaturgický díry. Padesát let po nových vlnách, kdy Godard a spol. naprosto rozbili konvenční filmovou řeč, je naprosto zcestný vytýkat filmu něco takovýho. Neříkám, že každá kravina v českých filmech je záměr, nicméně je prostě nutný být obezřetný a ne se z pozice diváka či kritika stavět nad celej štáb, kterej to dělá skoro celej život. ____ g) Je pravda, že ta Seznamka má některý vady, že jsou tam některý scény na hraně (frajeři se převlíkaj na hajzlu a uklízečka má pocit, že tam spolu mrdaj), některý věci se nezdaj logický. Nicméně mně osobně to nepřišlo nevkusný nějak extrémně, plus můžu Langmajera, plus má to dobrou uměřenou stopáž 90 minut, už třeba první záběr na pingla se mi tam líbil. Ten film v sobě má jistou nadsázku atd., což je plus. Na dvě hvězdy to nevidím prostě, to je málo. Mimo to teda ta režisérka Zita Marinovová, tak ona je to nějaká debutantka a leckomu může připadat velmi pochybná od pohledu, je to nějaká showbyznys diva či co, nicméně já se v lidech vyznám a ona je v pohodě od pohledu, má to vepsaný do očí do určitý míry.(3.8.2016)

  • macetoma
    *

    To bylo slabé jako indický čaj třikrát převařený. Dávám jednu hvězdu za pár vtípků co pobavily. Jinak je to vrchol trapnosti a product placement nejhrubšího zrna. Spoiler: Vy tady čekáte? Ne, já tady krmím labutě. (Trhá růži do vody). Tak já asi taky budu krmit. (Bléé). A taky běhám. Tak já musím běžet....(2.9.2018)

  • dopitak
    ***

    Čekáte to horší. Když se dokážete naladit na "poslednichDesetLetStaleStejneHerectviJirihoLangmajera", tak to snesete dobře. Product placement v hlavní roli, a pak pár hubených koček (kromě Jaroslavy O.) Několik vtipů ujde, několik dalších nebezpečně připomíná Troškovy Kameňáky (ale vono je to vlastně to lepší, co v poslední dvoudekádě natočil, tak co). Rádobyvtipné hlášky, u kterých asi tvůrci zkusili, jestli se z nich stanou hlášky (chovat jak Američan k teroristům). Je poznat, že film točila režisérka, podle konce. Travel service dovezl štáb na Kanáry, a nezávidím jim ani Kanáry, ani tu cestu s nejdražší lowcostovkou světa. Vondráček 50 % přehrával, ale ty zbývající 4 % docela dobrý. Hodně tomu pomohl hudební doprovod, zvláště pasáže, kde překryl dialogy.(14.12.2016)