poster

Hráči se smrtí

  • USA

    Flatliners

  • Slovensko

    Hráči so smrťou

  • Velká Británie

    Flatliners

  • Nizozemsko

    Flatliners

  • Austrálie

    Flatliners

  • Nový Zéland

    Flatliners

Drama / Horor / Thriller / Sci-Fi

USA, 2017, 108 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • verbal
    **

    Plochočárníci ryloudyt jsou naprosto zbytečnou předělávkou už tak otravného a nezáživného Ševcova originálu, založeného na bulvárně semikudlankovských Můdyho blábolech. Jen tu nudnou pičovinu osadili slizštějšími herci (ano, Elena Stránková je stále obskurně odporná a ultimativně nesympatická a Diego Měsíc začíná čím dál tím víc vypadat jako zlý vyžilý pederast z mexických telenovel), „kapku“ zjednodušili, aby si i nejbrilantnější zástupci mladé degenerace nemuseli zavařovat míchu slabikováním určitě neexistujících termitů jako elektroencefalogram, kardiopulmonální resuscitace nebo juvenilní oligofrenik, a doplnili o pár nudných trapných bubáků, které si takový astrální dobrodruh může uhnat při tom jakože eNDÉčku. Ovšem jinak samozřejmě vím, že posmrtný život nade vši pochybnost existuje, stejně jako ten předsmrtný, neboť jsem se o tom na vlastní astrál několikrát přesvědčil. Každý erudovaný astrální cestovatel totiž ví, že se kvůli naprosto totožných posmrtných zážitků nemusí nechávat zkomatizovat partičkou kokotských lapiduchů, nýbrž bohatě stačí večírek s kvalitním Elkem nebo vývarem z ajahuasky. Jeden takový se kupříkladu zvrhnul na podzim roku 2011. Asi patnáct minut po perorálním podání výše zmíněných dobrot jsem se náhle vznesl a napálil xichtem do stropu. Když jsem se pokrytý astrálními pohmožděninami otočil a podíval dolů, spatřil jsem ladné křivky fyzického verbala, jak se s přitroublým výrazem rozvaluje na sedačce a z koutku úst mu vytéká slina. Chvíli jsem se rozkošnicky kochal pohledem na to nádherné tělo mladého Apollona, načež jsem se pořádně odrazil, proletěl ostravským smogem a namířil si to přímo na západ. Asi po hodině letu přede mnou najednou tunel jako kráva! U jeho ústí stál excelentní kriminálník Pája Bém, na hlavě kšiltovku Metrostavu, ve tváři výraz finančního zajištění do konce života, pomrkával na mě a klepal si na Rolexky, ať prý co nejrychleji letím dál, než to praskne a už se na Letnou nedostanu. Raději jsem ho poslechl, načež jsem zjistil, že mám patrně nějaký škraloup a po smrti mě asi čekají věčná muka. Cestu mi totiž náhle zastoupila prateta z matčiny strany a v rukách obří mísu zkurvené žemlovky. Tu nesnáším, protože mě tím svinstvem od tří do šesti let každé prázdniny dennodenně vykrmovala. Tvářila se nasraně a řvala, že to prostě budu žrát, nebo jinak udělá špenát, což je pro mě snad ještě horší noční můra! Natáhlo mě a zachvátila panika, naštěstí jsem v její obraně uviděl mezeru mezi lapačkou a stěnou Blanky, tak jsem to tam okamžitě napálil, se štěstím proklouzl a mazal dál za světlem. Než jsem však k němu doletěl, objevil se přede mnou z čista jasna Értn Sena. Celý brunátný v obličeji, hystericky gestikuloval a portugalsky na mě ječel, že tu nemám, kurva, co dělat, na Letnou mě prostě nepustí ani za pytel sušených čuráků a ať prý okamžitě táhnu do piče, nebo mě přejede Meklerenem. Najednou stopka, zatmění, a se svistem jako prase mě to bleskurychle vtáhlo zpět do fyzického verbala. Když jsem se plně zresuscitoval, zjistil jsem, že mám plnou hubu vyblité žemlovky a na břichu stopy pneumatik!!! A od té doby někdy v noci slýchávám z hajzlu řev čtyřtaktního přeplňovaného šestiválce. To jsou věci, co?! Asi o tom v budoucnu napíču tak tucet knih, pětkrát je zfilmují a Netflix o mě natuty pak ještě udělá seroš! Doufám, že mě bude hrát balkánská mrdna Nina Dobrev. Ta je ostatně jediným důvodem, proč na to čumět, i když by ji jeden daleko raději viděl klečet nahou na čtyřech, než neumětelsky předstírat herečku v nějaké unylé sračce.(6.1.2018)

  • kingik
    *****

    Fantasmagorie podruhé. A tak jsem se v podstatě zase seriozně nedozvěděl, co je po Babišovi, placení složenek, exekutorech...tedy převelice krásných věcech, které tolik nádherně lidem zpříjemňují už tak zapičený život. A tak po více jak čtvrt století zde máme partu mladých mediků v počtu pěti lidí, kteří tak sveřepě touží poznat, zda lze či nelze po smrti dostát erekce, přičemž z Niny Dobrev to jde i za života, následně si bujaře zastavují srdeční sval, aby mohli spočinout ve stavu klinické smrti. A je zde i nepříjemný vedlejší účinek jejich experimentů. Zhmotněný pocit viny může do reálného světa přivolat démony minulosti. Ne, nebál jsem se před čtvrt stoletím u původní verze, nebyl důvod lézt pod deku i u remaku. No remake, on to až tak otrocký přepis originálu není. Námět film zachoval v podobném duchu, následně přidal i nemálo nápadů z vlastního ranku. Jsou zde i určité odkazy na originál - Kiefer Sutherland v roli doktora, nejedná se ale o stejnou postavu jako tenkrát, zazní zde i stejná (proslulá) replika a pár dalších detailů. A není zde nic tak ohyzdného jako Julia Roberts před 27 lety. Naopak, cast je příjemný. Nina Dobrev by sice nezvládla z jejího výrazu přečíst ani půl stránky domácího lékaře, ale ona je vždy hlavně na ozdobu. James Norton je lehce arogantní floutek, kakaová Kiersey Clemons je asi nejméně zajímavá a vůdkyně Ellen Page musela bojovat se syndromem Alfreda Hitchcocka, kdy hlavní hrdinky čeká předčasný skon. Bavil jsem se dobře, je to dáno i tím, že původní film nemusím. A výrazy herců ve stavu klinické smrti jsou super. Režisér Niels Arden Oplev dělal vše proto, aby si film zasloužil vpuštění do kin, tudíž vizuální i technická stránka má plus. Pokárat zaslouží kadeřník Diego Luny a jeho iritující účes. Určitě bych vynechal i morální prozření hrdinů, v původním filmu to bylo taky. Film mně přišel mnohem lepší než originál, moderně zrežírovaný, hororovější, určitě dobrá volba v rámci přístupných hororů. 9/10(21.12.2017)

  • Nach
    ***

    Jeden z těch filmů, na které bych nešel kdyby nebylo žádosti drahé polovičky. Nicméně oproti mým nízkým očekáváním šlo o docela dobrý průměr. Jednoduše řečeno stará nepříliš známá klasika v novém hávu, která si v první polovině hraje na nějaký filozofický horor s odhalením, které ale nepřijde a spíše se zvrtne v souboj o život. Nic lepšího v tom nehledejte. Obsahuje to několik hororových scén, lekaček, ale příběhově nic převratného. Jeden z těch filmů, který stojí za zhlédnutí, ale již ne za připomenutí. A proto toto průměrné hodnocení. Jo a herci byli nakonec fajn. 65%(25.11.2017)

  • Morholt
    ***

    Všechno, co bylo potřeba vidět a vědět, už bylo v originále a pokud si ho pamatujete, je celkem zbytečné dívat se na remake. Je to takřka to samé, jen se tu z pochopitelných důvodů nesešla tak luxusní sestava, jako v původním snímku a film má samozřejmě modernější obleček, ale tím rozdíly končí. Netvrdím, že v té duchařské části se pár slušných momentů nenašlo, byť by neškodilo pohrát si s atmosférou a i když herci zdaleka nedosahovali kvalit Bacona a spol., byl jejich projev docela slušný, ale i přesto a některá další pozitiva si člověk stejně na konci musí položit otázku, proč to Oplev vlastně točil. 55%(27.12.2017)

  • Johnny.ARN
    **

    Ambiciózny projekt stroskotal na .... ambíciách. Dán to rozohral na príliš veľa strán, chcel zaujať široké publikum rôzneho zamerania a veku a nevyšlo to. Ak si odmyslíme technické chyby, naskočia nám diery v scenári, nelogické správanie postáv a brutálny skok z drámy do hororu, čo bolo maskované gradáciou deja. A to ani nehovorím o tom, že všetky tri herečky, aj keď dobre vedeli že tam budú len v spodnom prádle, si na natáčanie nechali kozy doma. Dobrev ma potešila, aspoň ona, ale ani to nestačilo. Myslel som že dám slabé 3, ale radšej dám solídne 2 z 5(29.1.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace