Reklama

Reklama

VOD (1)

Některé dny jsou důležitější než jiné... Stává se, že některý den vydá za mnoho jiných. Dnes musí Henry Hackett (Michael Keaton), redaktor newyorského bulvárního plátku, učinit několik zcela zásadních rozhodnutí. Jeho žena, novinářka v pokročilém stupni těhotenství, má před sebou své vlastní naléhavé uzávěrky. Henryho šéfová (Glen Closeová), vedoucí redaktorka, dospívá k životní krizi. Její nadřízený (Robert Duvall) se právě dozvídá, že je vážně nemocný. K tomu všemu jsou jejich noviny právě na horké stopě případu, který by mohl odhalit jeden velký skandál a osvobodit dva chlapce, nevinně obviněné z vraždy. Musí se však stihnout uzávěrka! S tikajícími hodinami roste napětí všech, nervy pracují na plné obrátky a někde uprostřed tohoto chaosu nastávají okamžiky, které změní životy těchto lidí navždy. (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Recenze (59)

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Pokusy o crazy komedii by byly fajn, kdyby to bylo k smíchu. Ale ono nebylo... 1) Z filmu si pamatuji především protivnou nervózní atmosféru jako obraz dnešní doby a novinářského řemesla zvláště. 2) Mírné pousmání, když ne přímo úšklebek, u mě vyvolalo lpění na etických principech. Bulvár a etika? To mě podrž. 3) Snímek je plný zajímavých rozhovorů: Martha: Henry, listen. Tomorrow is fine. Tomorrow. Henry: No, today. Martha: Tomorrow. Henry: Today. Today. Today. Today. Martha: Tomorrow! Tomorrow! Henry: Today, now. Today, now. Today. 4) Na závěr dobrou radu: A clipboard and a confident wave will get you into any building in the world! ()

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

Ron Howard natočil nezvyčajný príbeh z novinárského prostredia na ktorom je najprekvapujúcejšie, že sa vôbec nenudíte. Od začiatku až po koniec sa stále niečo deje a to niečo sa deje s takou razantnosťou, že vám film nenechá ani vydýchnuť. Okrem iného sa dozviete aj priebeh ako to v takom novinovom vydavateľstve vyzerá. K tomu všetkému sú tu skvelý herci, ktorý krásne balancujú medzi rivalskou vtipnosťou a osobnou drámou. Keatonov urapkaný hlavný hrdina, Duvallov pohodový šéf , Closeovej mrcha, Tomei - ina kráska a Quaidov buddy from next door, vytvorili skvelú mozaiku, ktorá sa počas filmu preplieta , mení a do konca neviete na čom vlastne ste. o to je koniec taký pekný. LENŽE. akokoľvek je film skvelý je to stále len skvelý priemer, ktorý uspokojí nenáročných, pobaví náročných ale pri ďalšom pozretí prípadu pelikán vám film vyšumí z hlavy. ()

Reklama

dobytek 

všechny recenze uživatele

Když nebudu počítat Šifru mistra Leonarda, která se mi vůbec nelíbila, tak jsem všem filmům od Rona Howarda, co jsem zatim viděl, dal vždycky 3 hvězdy. Já mam pocit, že ty jeho filmy snad vznikaj metodou pásový výroby. Řemeslně jsou zvládnutý bez výhrad, ale všechny jsou takový sterilní, bez nápadu, bez nějaký originální myšlenky, prostě tomu "něco" chybí. Tohle je zase další z řady naprosto průměrnejch filmů od Rona Howarda. Těžko na něco nadávat, těžko něco chválit... Co se týče děje, tak první polovinu bych označil za průměr. Druhá polovina vypadá chvíli docela zajímavě, ale zase to pokazí zbytečně natahovanej konec. Z herců nikdo vyloženě nezklamal, ale zároveň má každej na svym kontě rozhodně světlejší okamžiky. Prostě tenhle film je podle mě po všech stránkách průměrnej. Jestli někdo z toho průměru aspoň trochu vybočuje, tak Randy Quaid. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Každý den nanovo. S každodenní nebezpečně se blížící uzávěrkou nešetří sebe ani své nejbližší. Zvlášť, když finanční stránka „jeho“ novin není kdovíjaká. Řeč je o novináři s tváří Michaela Keatona, kterému začal další pracovní den. Zatím netuší, že ho může příběh dvou černochů mizejících ve tmě od auta s dvěma odkrouhnutými muži, na čas vyšvihnout do krapet jiného novinářského světla. Hrozivý stín uzávěrky se blíží, v drsném řemesle není na galantnost prostor a gravidní manželka Marisa Tomei nemá pochopení zase úplně pro všechno. Snímek Rona Howarda se umně pohybuje mezi dramatem, kriminálkou a inteligentní komedií. A naštěstí nikde výrazně neselhává. I když, přiznejme si, ani nevyniká. Jen hezky plyne, prokousávajíc se k předem odhadnutelným vrcholům i pádům. Howard použil poměrně rafinovanou strukturu vyprávění, těží ze slušného scénáře (David Koepp se nezalekne žádného žánru) a hlavně obsadil herce, kteří se dokáží pohybovat v dramatické i komediální poloze. Kdybych měl někoho vypíchnout, tak právě jiskrně inteligentní manželku hlavního hrdiny v podání (i přes pupek přitažlivé) Marisy Tomei. Hřejivý inteligentní kousek s příjemným (stejně jako ve zbytku filmu notně zidealizovaným) finále!! ()

Chrustyn 

všechny recenze uživatele

Ještě v dobách, kdy nebyl Ron Howard tak slavný, natočil tento nenápadný ale výborný snímek z žurnalistického prostředí. Plejáda výborných herců, povedené a vtipné scény a neuvěřitelná gradace mě opravdu dostaly a chvílemi jsem si říkal jestli dělat pro noviny je tak zábavné jako sledování tohoto filmu. Ale asi ne. Po druhém, třetím, čtvrtém a pátém shlédnutí musím dát plný počet. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (4)

  • Postava Henryho Hacketta (Michael Keaton) byla inspirována Richardem Espositem, uznávaným americkým novinářem, mimo jiné držitelem 5 ocenění Emmy. Americký novinář a publicista Michael James McAlary, držitel Pulitzerovy ceny, byl inspirací pro postavu Michaela McDougala (Randy Quaid). (kenny.h)
  • Šéfredaktorka Alicia Clark (Glenn Close) byla v původním scénáři muž Alan. Ron Howard požádal scenáristy o změnu, aby redakci nedominovali pouze muži. Zároveň chtěl vykreslit vnímání mocné ženy v mužské pozici jejím okolím. (kenny.h)
  • V rámci příprav Ron Howard několikrát navštívil redakce New York Post a Daily News a sešel se s několika newyorskými novináři. (kenny.h)

Reklama

Reklama