Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jill Johnson je mladá středoškolská studentka, která si přivydělává hlídáním dětí. Jednoho dne hlídá děti doktorovi Mandrakisovi a jeho manželce. Během večera ji začínají obtěžovat záhadné telefonáty. Buď se v nich neozývá nic, nebo se jí tajemný hlas zeptá, jestli zkontrolovala děti. Jill se zdá, že volající ví o každém jejím pohybu a začíná propadat panice. Ve strachu se obrací na policii, které se podaří zachytit poslední tajemný telefonát a zjistit, že tyto hovory pochází zevnitř domu. (Chatterer)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (52)

Pítrs85 

všechny recenze uživatele

Ouvej ouvej, to jsme zase jednou naletěli čsfďáckýmu hodnocení... Dám vám radu a že jsu to já, tak for free- pusťte si prvních a posledních deset minut, ušetříte si tak hodinu života, kterou můžete věnovat něčemu smysluplnějšímu, než koukat na tenhle... horor. Kapitola sama pro sebe je pak herecké obsazení, kde je to jedno větší pako než druhé (vede ten komisař, či co to bylo, který mi, ani nevím proč, vždycky, když tam naběhl, připomněl účetního Fantozziho... :-). ()

DwayneJohnson 

všechny recenze uživatele

Čekal jsem nějakou průměrnou kriminálku, ale to jsem se zase jednou šeredně mýlil. Jak píše můj oblíbený uživatel zelenáč, When a Stranger Calls, je dílem svébytným, pro mě však skoro dokonalým. Až na mě dýchla jakási nostalgie, kterou, aby jeden dnes v podobých filmech hledal, jako jehlu v kupce sena. Když k tomu připočtu hlavní, hereckou trojici, je vymalováno. Na první pohled, nesourodí, ne nějak extra pohlední lidé, ale spolu s jednoduchým příběhem a hlavně strhujícím koncem, je to přesně ten zobáček, na mém dnešním hodnocení. Zlatý sedmdesátky, to já říkám furt. ()

Reklama

JASON_X 

všechny recenze uživatele

No páni. I když asi ne jeden z těch úplně nejlepších, tak určitě jeden z nejpozoruhodnějších krimithrillerů, který jsem kdy viděl. Originální a osobitá režie, pomalé tempo, alternativní stavba příběhu, psychologicky zajímavý pohled na pachatele, nadprůměrná porce napětí, tedy z mého pohledu samá pozitiva. Nečekaně příjemné překvapení a důkaz toho, že v sedmdesátkách se netočily dobré a hodnotné filmy jen v matičce Evropě. A mimochodem - nejděsivější ve filmu nebyl vrah, ale ta postarší barová bludička, krásná i hrůzná zároveň. Dlouho jsem si u ní nebyl jistý, nejedná-li se o chlapa. Když při křečovitém a nevěrohodném smíchu otevřela svou velkou pusu s obrovskými čelistmi a vycenila svoje dlouhé zuby, běhal mi slastně mráz po zádech, neboť jak známo "krása a hrůza jsou sestry..." (Ladislav Klíma). ()

choze 

všechny recenze uživatele

Hrozně přeceňovaný film založený na populární americké městské legendě o hlídačce dětí a vrahovi v domě. Čekal jsem něco na způsob ČEKEJ DO TMY, tj. napínavou minimalistickou hru kočky s myší na jednom místě jen pro dva herce, respektive jednoho herce a jeden hlas (jako v remaku), ale to jsem si naběhl. V tomto duchu se odehrává pouze příjemně atmosférická úvodní dvacetiminutovka s hlídáním dětí a sípáním do telefonu, jenže po ní přichází skok o několik let dopředu, kdy chycený vrah z úvodní scény vezme dráhu z blázince, zdlouhavě obtěžuje jakousi starou rašpli (nikoli po telefonu) a v patách má bývalého poldu, co ho tenkrát zavřel a který si ho nechává opakovaně proklouznout mezi prsty. Tahle debilní část, v níž se vrahova neodbytnost brzy stává nechtěně komickou, bohužel zabírá víc než půlku filmu a dobrá tečka na závěr (telefonát do restaurace), kdy se film zase vrátí do módu úvodní scény, to už nevytrhne. Ve srovnání se starším BLACK CHRISTMAS to nemá šanci. Televizní sequel z roku 1993 jede podle stejné šablony a je drobet lepší, i když vrah v něm paradoxně vůbec netelefonuje a remake z roku 2006 konečně natahuje hlídání na celou stopáž, ale bohužel ji naplňuje nudou. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Nemyslím si, že by byl tenhle thriller přeceňovaný. Jde o solidní napínák, který má tři části. První by jistě obstála jako součást povídkového filmu. Ve druhé části sledujeme osud vraha, který se po útěku z blázince potlouká městem a sám pořádně neví, co vlastně hledá a chce. Třetí část se vrací k osudu bývalé studentky, co si mezitím pořídila vlastní rodinu. Kamera až dokumentárně zachycuje putování postav nočním městem (v té době se ještě nikam nespěchalo) a napětí vyvolává především strašidelná hudba, jejímž autorem je Dana Kaproff (skutečně jde o mužské jméno). Byť gore efekty se nabízely, zůstalo jen u krvavých rukou a atmosféry. Ani mi to moc nevadilo. Dnešní film by si ty děti vizuálně jistě vychutnal... ()

Galerie (28)

Zajímavosti (20)

  • Poslední film Tonyho Beckleyho. (Chatterer)
  • Film čerpá svoj námet z ľudovej legendy nazývanej "The babysitter and the man upstairs" (Opatrovateľka a muž na poschodí), ktorá sa datuje do 60. rokov minulého storočia o dospievajúcom dievčati, ktoré stráži deti, no stále jej vyvoláva stalker, ktorý ju obťažuje presne tým spôsobom, ako vo filme. Za zdroj legendy sa považuje reálna vražda dospievajúcej pestúnky Janett Christman z roku 1950. (Arsenal83)
  • Tony Beckley byl nevyléčitelně nemocný (rakovina) a zemřel krátce po dokončení snímku. (Chatterer)

Reklama

Reklama