Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 1

Recenze (510)

Shakers 

všechny recenze uživatele

Luc Besson vstáva s hrobu a prináša okúzľujúcu modelku, ktorá zabíja v štýle Johna Wicka. Úvod ma moc nebavil a chvíľku mi trvalo, kým som sa do toho dostal, ale akonáhle sa začne čarovať zo strihom a tým vznikne vysvetľovací efekt začne to byť čoraz viac zaujímavejšie. Sasha Luss je v úlohe agentky skutočne dobrá aj uveriteľná a dobre jej tu sekundujú aj skúsený herci ako Mirren, Evans, či Murphy. Záver sa tiež podaril a rozohral peknú šachovú partiu. 75% - 4* ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Bessonův vlhký sen o lepé blond manekýnce, co se svými padesáti kily zvalchuje všechny neřády světa. A současně je to spřátelený, až soudružský pozdrav filmům Salt, Rudá volavka, Atomic Blonde: Bez lítosti, John Wick. A coby bonus to zdařile funguje i jako (naivní) parafráze na Brutální Nikitu, u jejíhož zrodu Luc Besson dělal porodníka. Až se zejména na pánské publikum vyřítí Sasha Luss, určitě to ustojí v erektivním stavu, bude zaznamenán vyšší výskyt slintavky i kulhavky, až jim Anna zlomí jejich (tělesné) údy. Scénáře Luca Bessona už nějakou dobu nevykazují prudkou inteligenci a ani s originalitou se tentokrát nějak významně nepřekonal, dost často se kopírují jiné (špionážní) filmy a dokonce se sám autor pustí i do kejklí s nechronologickým vyprávěním, což už kdysi praktikoval i Quentin Tarantino. A nic nového nepředstavuje ani střet (š)piček KGB a CIA, který je situován na počátek devadesátých let minulého století. Neokoukaný (ob)jev v hlavní roli je ovšem plně podporován ze zadních hereckých řad Cillianem Murphym, Lukem Evansem a Helen Mirren, což filmu svědčí a dává mu poněkud bizarní rozměr, zvláště v tom, jakým způsobem jsou vedlejší postavy napsány a následně ztvárněny. Nejlépe jdou Bessonovi akční sekvence. efektní vymlácení hordy chlapů vystajlovanou modelkou je opravdu kvalitní variací na to nejlepší z Johna Wicka, lesbické vrnění zase evokuje Atomic Blonde: Bez lítosti a ruské výboje mají nápadně blízko k Salt a Rudé volavce. Je fér si přiznat, že se jedná o zámořské produkce, a Bessonovi se kupodivu podařilo stvořit k nim obstojnou špionážní/thriller konkurenci, která má vnadnou svěží hrdinku, příslušně kvalitně a dynamicky natočenou akci, které ale v žádném případě není přehršel, podpořenou kvalitním technickým zázemím a občas pomrkává i po psychologických i patetických aspektech, načež soft nahota v erotických scénách nepřeje žadatelům o Anniny intimní partie a především naivní obal příběhu film sráží k nepřehlédnutelně přepjaté absurditě. 8/10 ()

Reklama

honajz 

všechny recenze uživatele

Jako chápu jisté nadšení některých mých oblíbených uživatelů, protože tenhle film ano, na jednu stranu může vzbuzovat fajn akční pocity, na druhou však může působit jako stý vývar Nikity, jen s pár přeházenými časovými liniemi, aby se zmátl divák a netušil, kdo je kdo a za koho. Popravdě na mne to působilo jako stý vývar Nikity a při obou akčních scénách (za dvě hodiny dvě akční scény, ano) jsem se chvílemi musel smát, jak ta 40kilová hubeňda zmlátí sama desítky bodyguardů a agentů KGB, jak ti se do ní nedokážou za žádnou cenu trefit pistolí ni kulometem, jak na ni nabíhají zásadně po jednom, ne třeba tři naráz, a borka se u toho tváří furt jak mistr světa amoleta... Oni se tady všichni tváří strašně drsně a cool a tajemně, až to vypadá vlastně jako nepodařená parodie Nikity. Scéna s prvním sovětským bankomatem je největší pitomost, co jsem kdy viděl. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Tak nám vypelichaný viagrou napajcovaný úchylný Luk, aspirující na evropskou cenu #VykuřMiTu Hárvyho Vajnšvajna, zase přinutil k felaci nějakou rypákovitou, vychrtlou ruskou štětku, a aby předešel dalšímu úsměvnému „protisvévůlijsemmuvášnivěkouřilapéro“ žalování, radši jí hned, jako tenkrát Mile Obludovičové, uplácal filmík. Obskurně odporná (ať se zdejší zoufalí zoofilní panicové tahají za šulínky, jak chtějí) a ochrnutě toporná (dtto) Šáša Lues mu se svým zánětem trojklanného nervu zjevně žaluda příliš nepohryzala jako třeba Skarletka, tudíž si dal záležet a tentokrát si to po všech těch přiblblých kolovrátkových sračkách přiharašil se sice předvídatelným, avšak přeqapivě solidním a učesaným špionážním dramatem s dokonalou bábou Mirenovou v roli Baby Jagy. Ano, Luk sice kapku předběhl dobu a udělal z toho tak trochu „Brutální ruskou držku a město tisíce planet“, když nad Moskvu narouboval 4G sítě do časů, kdy vrcholila éra kouřových signálů, a USB disky měli kam zastrkovat jen ti s hranatým řitním otvorem, nicméně v kontextu jeho straight-to-WC patotvorby poslední dekády je to pořád těžký nadstandard a kulantní zábava. A kluci, nezoufejte, fuckt nejste hloupí!!! Ony „tak mocinky příšerně složité“ časové skoky by zmátly kde koho. Zejména ty, kdo mají problém najít si potmě vlastní prdel, protože v ní mají zaraženou svoji hlavu. ()

Jirka_Šč 

všechny recenze uživatele

Nereálné akční scény, ve kterých 50 kg žena nakope zadek dvojnásobně těžším protivníkům, mi občas nevadí. Což je asi hlavní důvod, proč dávám čtyři hvězdičky, protože ve všem ostatním je Luc Besson opět v slušné formě a baví. Netvrdím, že to je perfektní - někdo by mohl namítnout příliš překombinovaný děj - mě však nevadil. A ano, Besson recykluje sám sebe. No a? To, co recykluje, udělal před více, než 20 lety a mezitím spáchal i mnoho jiného - často i takového, že jsem to ani nechtěl vidět. Proto jsem rád, že se mu i něco daří. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • V poslední úvodní scéně z ústředí CIA (1985) je vidět moderní počítač s AT klávesnicí, která vznikla nejméně 10 let poté (jelikož mezi Ctrl a Alt má tzv. Win klávesu). (Pavian)
  • Scenárista, producent a režisér Luc Besson byl během tohoto filmu obviněn ze sexuálního přestupku. Ačkoli kvůli nedostatku důkazů nebyly vzneseny žádné obvinění, studio a distributoři se následně distancovali od filmu a uvolnili jej bez oficiálních projekcí a jen s minimální publicitou. (ČSFD)
  • Hlavní budova KGB ve filmu je ve skutečnosti chemické oddělení Státní univerzity v Moskvě. (NiWi)

Reklama

Reklama