Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Afroameričan Cassius Green (Lakeith Stanfield) je na mizine, býva v garáži svojho strýka v Oaklande, nemá na nájom a hľadá si prácu. Zamestná sa ako operátor telemarketingu v call centre, kde zistí, že má úžasný talent maskovať a meniť svoj hlas. Keď počúvne radu staršieho kolegu Langstona (Danny Glover), aby s klientmi hovoril výlučne belošským prízvukom, začne sa mu v obchodovaní neuveriteľne dariť. Stane sa populárnym superoperátorom a predajcom s najlepšími výsledkami, vymaní sa z biednych pracovných podmienok a raketovo stúpa po kariérnom rebríčku. Dokáže však čerstvá celebrita odolať nemorálnej ponuke vedenia korporácie za astronomický stomiliónový honorár? Vstúpi do sveta mamonu so všetkými dôsledkami? Vedenie korporácie WorryFree plánuje geneticky modifikovať svojich zamestnancov pomocou prášku, ktorý ich premení na hybridné tvory - silnejšie, poslušnejšie a ziskovejšie. Steve Lift (Armie Hammer), výkonný riaditeľ WorryFree, ponúkne Cashovi 100 miliónov dolárov, ak sa stane hybridom a najbližších päť rokov bude pôsobiť ako falošný revolučný vzor pre všetkých zamestnancov, ktorí ešte váhajú, či sa dajú dobrovoľne zotročiť, aby robili (aj vyzerali) doslova ako kone. V prvej chvíli je Cash presvedčený, že niečo také neurobí za žiadny balík peňazí... (TV JOJ)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (62)

Marze 

všechny recenze uživatele

Originální reflexe doby v níž žijeme, další etapa kapitalismu. O nebezpečích z pokusu asimilovat se do bílého světa. Film nutí diváka ujasnit si jeho morální postoj. Černý zaměstnanec telemarketingové firmy Cassius Green (Lakeith Stanfield), který má přítelkyni Detroit (Tessa Thompson) umělkyni s nízkou mzdou najde zázračný klíč k úspěchu v práci, který vede k materiální slávě. ()

Han22 odpad!

všechny recenze uživatele

Další artová šílenost jako Humr. Opravdu když si zapnu sci-fi chci sledovat o nelehkém údělu lidí v call centrech, když jsem v podobných firmách strávil přes 2 roky života. To je doplněné typickým černošským kvílením o nelehkém údělu, otroctví, vykořisťování a bílých rasistech a trvá to přes hodinu. Přitom té nudě si tak přemýšlím co je na tom sci-fi... a pak to přijde. Zákeřný šéf totiž v honbě za vyšší výkononností mění lidi v koňské mutanty! Když jsem viděl scénu na záchodě (s příšernými efekty) dostal jsem málem záchvat smíchu a do konce jsem nevěřícně kroutil hlavou, jaké strašné sračky je dnešní Hollywood schopen vyplodit a myslet to smrtelně vážně. A pak kouknu tady a vidím 61%... to by mě zajímalo co ti co tomu dají 4-5* hulí? Takže odpad, abych to trošku vyvážil. ()

Reklama

UhLee 

všechny recenze uživatele

(6,5/10). Film, který mě neskutečně vtáhnul do děje a svým originálním pojetím si mě naprosto získal. Tak neotřele natočený úvod filmu jsem už dlouho neviděl a první hodinu to byla z mého pohledu to atakovalo 5*. ALE! Film se snaží být až moc originální a to je v druhé půlce až na škodu.. Ty mutanty si vážně mohli odpustit a já bych byl naprosto spokojený.. No nevadí.. Každopádně se jedná z mého pohledu o nečekaný filmový zážitek, který jsem si vážně užil. ()

Mr.Dogman 

všechny recenze uživatele

~Videno na pre-screening na University of Chicago~ Velmi hypnotizujici (i kdyz ne doslova, jako v Get Out) zazitek, ktery se snazi vmestnat mnoho teorie do pomerne kratkeho casu. Urcite to funguje jako pripominky na texty, ktere americti studenti socialnich ved ctou k ranni kave, ale prislo mi to trochu uspechane. Bohuzel to obcas vychazelo jako delsi, ale inteligentnejsi, epizoda Black Mirror. ()

Tft 

všechny recenze uživatele

Při sledování Sorry to Bother You jsem si vybavil Fincherův Fight Club, ne snad že by Boots Riley vládl stejně pevnou a mechanicky precizní režijní rukou, ale podařilo se mu natočit stejně trefný komentář současné společnosti s velkým kultovním potenciálem, stejně jako se to Davidu Fincherovi podařilo v roce 1999. Boots Riley natočil svůj první celovečerák a odvážněji snad dveře do světa filmové tvorby vykopnout nemohl. Sorry to Bother You je originální, zvláštní, odvážný a pro spoustu konzervativců bude nejspíš trnem v oku. Je to po stranách neopracována dělová koule, která vletěla do světa filmu jako blesk z čistého nebe. Riley toho má nejspíš hodně na srdci a skrze tenhle film to dává najevo. Sorry to Bother You má rozhodně co říct, někdy svoje sdělení bere hodně klikatou cestou, ale jako celek slouží k poukázání na některá klišé, které má současná americká společnost v sobě zakořeněné, aniž by si některá z nich přímo uvědomovala. Riley vynáší na povrch špínu a dělá to podivně zábavným způsobem, ukazuje se jako režisér s duší umělce, který má svou vizi a nebojí se jí bez jakýchkoliv okolků pustit do světa. Lakeith Stanfield konečně dostal prostor na plno dokázat svůj herecký potenciál a že bylo na čase, protože jestli Sorry to Bother You něco ukázalo, tak je to že by měl dostat daleko víc hlavních rolí, zároveň tak Tessa Thompson v roli Detroit (trošku laciná metafora, ale v rámci tohohle filmu vlastně proč ne), která to letos nakopla v Annihilation a tady jen potvrzuje svoje kvality a speciální cenu za dabing by měl dostat David Cross (Cassiusův bílý korporátní hlas) za nejbělejší hlas vůbec. Sorry to Bother You je skvělá satira, u které se někdy budete smát, někdy budete znechuceni (hlavně v závěru) a někdy se jen budete divit co se to sakra děje? Pokud chcete něco provokativního a originálního Sorry to Bother You tyhle dvě kritéria plní na plné čáře. 80% ()

Galerie (35)

Zajímavosti (4)

  • Během scény v baru, když je postava Dannyho Glovera (Langston) dotázána, proč netancuje, odpoví větou: „I'm too old for this shit,“ kterou proslavila jeho role Rogera Murtaugha ve filmové sérii Smrtonosná zbraň. (bigjames)
  • V jednu chvíli nosí Detroit (Tessa Thompson) náušnice s frázemi: „Bury the rag a deep in your face.“ Jedná se o úryvky z písně „The Lonesome Death of Hattie Carroll“ od Boba Dylana, což je protestsong o chudé afroamerické ženě zavražděné bohatým bělochem. (bigjames)

Reklama

Reklama