Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jaký je život rozvedených mužů, oddělených naštvanou exmanželkou od stolu, lože a účtu? Jak zapůsobí rozvod na jejich morálku a sebevědomí? Hlavní hrdina Rudolf (Marek Vašut), noblesní šarmantní světák, je po rozvodu způsobeném nerozvážnou milostnou avantýrou nucen přestěhovat se z přepychu velkoměsta do venkovského hotelu, který vlastní se svým prostopášným bratrem Arnoštem (Miroslav Etzler). Rozladěn nastalou situací zmítá se Rudolf mezi odhodláním usadit se v klidném monogamním vztahu, a svody, jež mu denně servíruje notorický flamendr a sukničkář Arnošt. A jako by za trest nestačila kocovina, musejí se pánové vypořádat i s protivnou a všeho schopnou majitelkou sousedního hotelu (Jitka Čvančarová), které tak nějak omylem vyhlásili válku. Díky vytrvalému výchovnému působení hotelové recepční Nikoly (Berenika Kohoutová) se Rudolf ovšem přece jen pokusí navázat monogamní vztah, z něhož se ke všeobecnému překvapení vyvine vážná známost. Svět je ale malý a lež má krátké nohy. Obzvláště když role „deux ex machina" připadne Rudolfově exmanželce Marii (Vanda Hybnerová). Stranou dění ovšem nezůstane ani Rudolfův a Mariin podivínský syn Bohdan (Vincent Navrátil), který svým rodičům nedaruje vůbec nic. (Bohemia MP)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (164)

subic 

všechny recenze uživatele

No když odhlédnu od toho vykradeného tématu, přehrávajícího Vašuta, rádoby vtipného obtloustlého Etzlera a čím dál větší Čvančarové, tak se na to vlastně dalo normálně koukat. Kdyby se na to nalepilo víc balastu, tak z toho měli rovnou radši udělat další blátivý televizní seriál. Sponzorem byl Bandi, Hyundai a Alza. 4/10 ()

Bozvav 

všechny recenze uživatele

Tak nějak nechápu zdejší hodnocení. Jistě, rozhodně se nejedná o nějaké intelektuální drama s hodnotnými dialogy a morálním přesahem, nicméně odpad?! Přes prokazatelné zápory, kterým bez diskuze bylo kožené herecké přehrávání Etzlera, příliš product placementu a občasná hluchá místa, se ve snímku také objevilo docela dost toho pozitivního. Jako největší klad vnímám duo Vašut - Čvančarová, kteří celý film jednoznačně táhli. Některé hlášky a momenty byly vtipné, stejně jako hudba včetně textu, sedla velmi dobře. Vašut je pan herec, který pořád dokazuje, že na to má a že i z mála dokáže vykřesat hodně a ve spojení s Jitkou Čvančarovou nám nabídli zábavnou filmovou jednohubku, která sice nezanechá v duši diváka nějaký nesmazatelný dojem, ale pobaví. Dobrá byla i Berenika Kohoutová a na křoví v podobě růžové blbíny Myslivcové a dalších štětulí se docela hezky koukalo. Normálně bych dala maximálně tak dvě hvězdy, ale takto cíleně nadhodnocuji a dávám tři. Znám mnohem, ale mnohem větší sračky, natočené u nás za posledních 30 let a mají vyšší hodnocení. ()

Reklama

AgnesDee odpad!

všechny recenze uživatele

Tento kinematografický skvost jsme shlédli v autobusu, na cestě domů z dovolené, po několikahodinovém výletě a těšící se domů. Ovšem ani fyzické vyčerpání nezabránilo tomu, abych si myslela, že tento film byla jedna z nejhorších věcí, jaké jsem mohla spatřit. A to jsem ani nevěděla, že to existuje. Marek Vašut v jednom rozhovoru řekl, že je řemeslník, že je mu jedno, co natáčí, hlavně že mu to přinese peníze. A má pravdu. Vždyť je to jen práce a to nejjednodušší, co může divák opovrhující těmito "skvosty" udělat, je se na to prostě nepodívat. To ale neznamená, že to nemůžu zkritizovat. Děj je tak kurevsky předvídatelný a hloupě strukturovaný, že i Román pro ženy je lepším filmem. Tak špatně natočený a podprůměrně zahraný český film jsem dlouho neviděla. A to jich máme na kontě hodně. ()

Necrotongue odpad!

všechny recenze uživatele

Film unikl zodpadování jen proto, že jsem včera viděl snímek "Jak se moří revizoři", a tak děsivý přece jen nebyl. Kdyby nebylo téhle, pro Román šťastné konstelace, už by se to tu černalo. Zita Marinovová postupně provětrala staré vtipy (inspirace v Kameňáku?), trenýrky Miroslava Etzlera i reklamní poutače a slogany v rámci product placementu, kvalitní filmařinu ale nepředvedla, pointa byla jasná nejméně od poloviny filmu a mnoho míst k zasmání jsem nenašel. No, teď když to po sobě čtu, nevím, jak bych tu hvězdičku obhájil, jdeme do černých. ()

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Ach jo, přehlídka českých filmů pokračuje. Jedna katastrofa stíhá druhou. Už předchozí dva romány - Román pro ženy a Román pro muže, nebyly z nejlepších, ale tohle je opět propadák. Osobně by mě zajímalo kolik, a zda vůbec, film vydělal. Nejenže se jedná o velmi chabou komedii, ale navíc ještě s příšernou zápletkou ve stylu československých komedií let třicátých nebo francouzských let šedesátých. Zvláště v době sociálních sítí a rozsáhlé komunity na internetu pak zápletka působí snad ještě trapněji. A jdeme dál. Aby se Marek Vašut dostal z rozvodu, za který si mimochodem mohl sám svou nevěrou - což je ve filmu prezentováno jako nešťastný úlet, chlastá a...světe div se, opět balí ženské nejlépe tak o dvacet či třicet let mladší. A chlapi si musí dodat kuráž, takže ožralí vylezou na střechu, aby hodili petardy do komína. Jak dospělé. Ovšem ono to mělo být u padesátiletých mužů asi humorné. Jenže Miro Etzler nahoře zjistí, že dům nemá komín. Vrchol trapnosti, po kterém se už naštěstí žádná horší nedostaví. Abych film jen nehanil, tak jak hudba, tak herecké výkony jsou velmi dobré. Poslední otázkou tak zůstává, pro koho je film vlastně určen. Ano, pro pokročilé. Ale pokročilé koho? Nebo v čem? Film je totiž plný šovinismu. Takže možná pro pokročilé padesátníky, které chytla druhá míza a tudíž vymýšlejí pubertální vtipy pod zástěrkou denní opilosti s vyhlídkou na nový život. Ovšem až poté, co obšťastní dvě dvacítky. Nebo pro nevěrníky? Či snad pro ženy, které jsou podváděny? Pomsta je totiž sladká ovšem jen když jste televizní reportérkou. Těžko říct. Nejspíš to neví ani sami filmaři. Takže mě v té souvislosti napadá ještě jedna otázka. Proč kur*a film vlastně vznikl? Vždyť to není ani kvalitní návod pro jakoukoli neretardovanou část skupiny ani dobrá komedie... ()

Galerie (15)

Zajímavosti (10)

  • Dominika Myslivcová se nechala slyšet, že nejtěžší na celém filmu pro ní bylo zvládnout scény, ve kterých lyžuje, protože není moc dobrý lyžař. (Duoscop)
  • Nabídku na ztvárnění jednoho ze dvou bratrů obdržel nejprve Ondřej Vetchý, který však roli odmítl. (klukluka)

Reklama

Reklama