poster

Příliš osobní známost

  • Slovensko

    Príliš osobná známosť

Komedie / Drama

Česko / Slovensko, 2020, 107 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • sofiapetra
    ****

    V kontextu jiných českých filmů to tedy tak hrozné nebylo - a proto to ráda nadhodnotím. Je to podle předlohy Evy Urbaníkové, která se evidentně vdala, takže už se jmenuje Twardziková, ale je to stále ona: zručná červená knihovna plná moderních emocí. A to už se ani nedivím, že hlavní roli hraje zase Petra Hřebíčková, na ostatní herečky režiséři zřejmě ztratili kontakt (stejně jako na české herce - ti už zřejmě došli frontálně, protože taková injekce od bratrů Jugoslávců se hned tak nevidí). A připojuji se k odoraci té holčičky, byla vážně miloučká, tu se neopouštělo lehce.(12.2.2020)

  • mchnk
    **

    Takový menší podvod, jako komedie film nefunguje vůbec, pokud tedy divák neholduje toaletnímu a vše degradujícímu humoru ala Troška, kterého se dočkáme v první půlhodině, a jako drama až ke konci, i když tento žánr od filmu čeká asi málokdo. Tím spíš mi nejde na rozum celá zoufale neftipná linie s Tatianou, (již zřejmě vezme cokoliv, škoda ji) jež se do zbytku filmu naprosto nehodí a doslova zabíjí veškerou vážnost, ale hlavně hereckou důstojnost, kterou přináší opět skvělá Eliška Balzerová, i přesto, že je zde také obětí toho žánrového mišmaše. Přitom posledních patnáct minut je docela slušná filmařina, jež dokáže i silně dojmout, scéna loučení Natálie s Terezkou dokonce velmi dobrá (plus minus šestiletá holčička vlastně v několika scénách přehrála dospělé herce), být na této vlně celý film...tak by nemohl být český, a díval bych se na něj ve filmovém klubu, protože více jak devadesát procent našich dnešních tvůrců sází na stupidní a sexistický humor v trapně předpověditelném a nesmyslně se vyvíjejícím scénáři a to i v případě, že chtějí sdělit něco silnějšího a závažnějšího, jak je vidět v tomto pokusu, ve kterém jako poslední hřebíček do rakve slouží trojice odfláknutě předabovaných milovníků z Balkánu, zřejmě provize za scény u moře, vlastně jsem chtěl jen naspat, au, zase ne. [Kino Citadela - Litvínov](27.1.2020)

  • Enšpígl
    **

    Mě to přišlo nesmírně tuctový, ať už chování postav, dějové zápletky, prostě něco co už jsem měl milionkrát a kdybych chtěl stačí zmáčknout ovladač na TV a mám to milionté první, to bohužel. Ovšem zase avé cesar, protože s Martou Ferencovou jsme se posunuli o hvězdičku výš než v minulé její tvorbě, takže ještě pět , šestr let a Marta ode mě dostane plnou palbu. Co uznávám jsou herecké výkony - u Tatiany jsem se nedávno v Ungeltu přesvědčil že je skvělá herečka, Eliška Balzerová tam už se to ví, no s Petrou mám problém v tom že hraje neustále podobný role, chtělo by to fakt něco dramatickýho, těžší roli, samozřejmě fandím. No ale pozor jsem nadšený z výkonu Valentýny Bečkový, ta mála holčina byla fakt skvělá, oběd od opilého táty je vrcholná scéna film a je vrcholná především díky ní. Jsem zvědav kam Valentýnka našlápne svou životní cestu, ale pokud by to bylo na hereckou kariéru nemuselo by to být úplně marný, ovšem uvidíme. Nakonec na začátku komentu jsem chtěl dát dvě, ale já dám s odřenýma ušima i tu třetí, no ať nežeru. Ne tak nakonec jsem tu hvězdu ubral, především za tradiční ženské vykreslení chlapů- opět většinu doby jen jako pouhý kreteni.(22.1.2020)

  • Marty7CZ
    odpad!

    Pořád dokola a dokola, Česká filmová scéna je levnej odporně nudnej brak, kterej žije z absolutní český "náročnosti" chodit na tyhle paskvily příběhů z dnešních dnů (pac je to fakt nejlevnější téma) do kina a dávat za to ty šílený peníze.... Sláva a cest panu Marhoulovi a třeba Jaklovi🤷‍♂️ P.S. ta Vilhemová/Dyková je tak hrozně vošklivá a nehercká divnota, že naprosto nechápu, že ji ještě vůbec někdo nacpe kamkoli, kde je vidět...........(28.1.2020)

  • Primavera
    *

    Zaslúžilo by si to možno viac ako jednu hviezdu kvôli splnenému očakávaniu hereckej kvality: Balzerová, Dyková. Ale sorry, scénar a predloha sú tak plné naivného klišé, setimentu kvapkaného ako jed - nezabíja hneď, ale postupne, takže na konci filmu som bola pod sedadlom kina a rozmýšľala, prečo keď autorky scénaru túžia po chlapovi, ktorý je totálny bezcitný čurák, ale ošuká ich tak, že sedia celé hodiny v lavóre, radšej svoje sny neuskutočnia, ale prečo to servírujú podprahovo ako splnený ženský sen... Ak to bola akože sranda, zámer nevyšiel. Druhá línia o vdovcovi, ktorý sa stane nezodpovedným alkoholikom po finančnom podraze od kamoša v spoločnej firme, pričom smrť manželky zvládol aj s malým deckom na krku ok, k tej sa mi nechce ani vyjadrovať.(27.1.2020)