poster

Příliš osobní známost

  • Slovensko

    Príliš osobná známosť

Komedie / Drama

Česko / Slovensko, 2020, 107 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • NinadeL
    *

    Všechno nebo nic bych ještě jako první setkání s Evou Urbaníkovou pochopila. Není to dobrý film, ale není to takový omyl jako tohle. Ale od té doby, co se Urbaníková stala Twardzikovou, nestačím si hlavu ukroutit. Tohle není hloupoučká roztomilá romantická komedie pro nenáročné divačky, tohle je patologicky škodlivý útok na již tak dost nízkou úroveň intelektu všech lidí, kteří se podílejí na vzniku takové šmiry i těch, kteří se pod dojmem neškodné zábavy rozhodnou čelit sranci neskutečných rozměrů. Vzorce, ve kterých se ty postavy pohybují jsou stejně hrůzné jako stereotypy, kterými jsou zobrazovány. To už raději to porno, které je žánrově čisté, herecky přijatelnější a společnosti v nejširším kontextu neškodí. A navíc v něm nikdo nikoho nenutí koukat na strhaný obličej Táni Dykové. Ako sa hovorí: niektorí ľudia čítajú, aby nemuseli premýšľať...(27.5.2020)

  • bourec
    *

    Marto,netoč!.Prosím tě o to.Zprvu ten film s odřenýma ušima funguje na dvě hvězdy, a to i přes to, že ty tři balkánský herci ve filmu vypadaj jak idioti.Ovšem po krachu firmy začne film být naprosto otravnou snůškou idiotismů nejhrubšího zrna.Nabízí se mi srovnání s filmem Ženy v běhu,a hned prostě pochopíte, proč jen jednu usmolenou hvězdu.Ten film nemá nic,čím by vás pobavil.Špatný.20%.(31.5.2020)

  • Sany33
    ***

    V istých momentoch je Príliš osobná známosť lepšia ako prvá evitovka. Ako celok vyznieva rovnako – je fajn vidieť, že sa tvorcovia pustili do vážnejších scén, sú lepšie nakrútené, ako humorné (hoci občas sa zasmejete). V roku 2020 a súčasnej #metoo ére by ste čakali iné správanie žien, čo by slúžilo ako reflexia ich životov a snahy pohnúť sa ďalej od mužov. Lenže dekádu starú predlohu tvorcovia rešpektujú naplno. Anglické piesne mixované s lokálnou tvorbou pôsobia rovnako ako minule. Pár nápadov a výborný výkon detskej herečky pridávajú body, nútený slovenský dabing pre herečky troška odčítavajú. A Príliš osobná známosť bude čeliť novej výzve: či ju diváčky budú chcieť vidieť opakovane napriek ťažším chvíľam. 55%(15.7.2020)

  • Marty7CZ
    odpad!

    Pořád dokola a dokola, Česká filmová scéna je levnej odporně nudnej brak, kterej žije z absolutní český "náročnosti" chodit na tyhle paskvily příběhů z dnešních dnů (pac je to fakt nejlevnější téma) do kina a dávat za to ty šílený peníze.... Sláva a cest panu Marhoulovi a třeba Jaklovi🤷‍♂️ P.S. ta Vilhemová/Dyková je tak hrozně vošklivá a nehercká divnota, že naprosto nechápu, že ji ještě vůbec někdo nacpe kamkoli, kde je vidět...........(28.1.2020)

  • T2
    *

    Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $2,982,081▐ Ajajaj! Strašne prevratný film. Dostane to do varu, do kolien, no samozrejme. V prvom rade nie moc vydarené obsadenie. Ako tak to herecky držia na úrovni Branislav Trifunovic a Eliska Balzerová, ostatný sa skôr vezú alebo priam prehrávajú. V tomto príbehu aj tak moc možností zaskvieť nie je. Prevažná časť príbehu skôr ponúkne trápne, hlúpunké, scény, prevažne tam chýba aká taká tá romantická iskra, všetko tu je také hrŕŕ... nič podmanivé, skôr trápne. Ako taký ráz dostane až záver, keď sa to nejak začne niekam vyvíjať, dramatizovať ale aj tak v konečnom výsledku málo. /25%/(14.6.2020)