Režie:
Marta FerencováKamera:
Mário OndrišHrají:
Petra Hřebíčková, Tatiana Dyková, Eliška Balzerová, Branislav Trifunovič, Janko Popovič Volarič, Valentýna Bečková, Ľuboš Kostelný, Marián Mitaš (více)Obsahy(1)
Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama. Simona se po rozvodu snaží vyrovnat s tím, že její jedenáctiletý syn odchází žít k otci (Ľuboš Kostelný). Tuhle pachuť zažene seznámením s výstředním umělcem Viktorem (Janko Popović Volarić), pro kterého se stává múzou. Viktor je však posedlý nejen Simonou, ale i sexem, což zpočátku vypadá jako vysněný ráj… I Natáliin život nabírá nový směr. Když potká okouzlujícího podnikatele, vdovce Marka (Branislav Trifunović) a jeho dcerku, láska na sebe nenechá dlouho čekat. Jejich soužití je téměř idylické až na to, že jejich vztah je pod drobnohledem Markovy tchyně Evy (Eliška Balzerová), která byla zvyklá pomáhat s výchovou vnučky. Nyní Eva zjišťuje, že musí najít jiný smysl života, aby se cítila šťastná. Seznámení s šarmantním hudebníkem (Predrag Manojlović) by mohlo znamenat nový začátek. (Bioscop)
(více)Videa (4)
Recenze (238)
Komentář obsahuje SPOILERY!!! Můj život je daleko, daleko lepší než Marty Ferencové pokud se vzhlédla v takové knize a takhle nám ji prezentuje na plátně. Nebylo mi u toho filmu moc dobře. Dívat se na postavu "Dyková", která se seznámí s nějakým primitivem, který si při souloži kouří cigárko a klepe ji popel na hlavu, tomu se smát opravdu nemůžu. Pokud to nějaký ženě nevadí, je mi ji líto, že si sebe více neváží. Co, ale po takové postavě chtít, když si neuloží ani telefon na svého syna a primitiv ji podezírá z nevěry. Pak tu máme postavu Petry Hřebíčkové, která si najde chlapa, kterému umřela před 2 lety manželka. Vypadá jako ideál. Pak stačí přijít kolegyně z práce, že má exekuci na 50 milionů a on začne pít. Smrt manželky zvládl bez alkoholu, tohle už bylo nad jeho síly. Pochopil bych to, kdyby o vše přišel. On, ale z posledních peněz zaplatí lidem, něco vyřídí v bance a v klidu chlastá a vozí malou dceru nalitej. Ještě, že náš stát je asi tak dobrej, že si žije ve velkém domě a tam exekuce nemá šance. Vlastně víme jen, že má exekuci, ale krom toho chlastu není vidět, že by se mu hroutil svět. Nakonec od něj postava Petry odejde a hlavní hrdina se asi z toho alkoholu poměrně rychle dostal. Děkuji za tenhle bolestivý a už třetí filmový zážitek, ale končím s Vámi Marto. Jedna hvězda je za tu holčičku. Jediná postava, který jsem to věřil a v takovém obsazení to je fakt smutné. 2/10 ()
Češi neumí točit komedie. Ano, je to Slovenka a herci jsou Chorvati (nechápu proč), ale vystupuje to jako český film. První půlku jsem se skvěle bavil a druhou ... dobrá, upustil jsem slzu, ale proč ... proboha proč neustále točí tolik dramatické závěry? Stejně jako ve vraždách v Midsomeru by muselo už být povražděné celé město, tak podle českých "komedií" by pak všechny manželství a vztahy končili krachem. Ano, život není vždy růžový, ale poslední dobou se cílí jen na to, a zobrazit jej v nejhorších možných scénářích? Tomu já neříkám komedie. Musím ale uznat, že mimo trapnou zbytečně dlouhou digitální úvodní scénu, to bylo na tento žánr mimořádně dobře natočené a nechápu jak to ta malá mohla tak dobře zahrát. ... MKUH ()
Všechno nebo nic bych ještě jako první setkání s Evou Urbaníkovou pochopila. Není to dobrý film, ale není to takový omyl jako tohle. Ale od té doby, co se Urbaníková stala Twardzikovou, nestačím si hlavu ukroutit. Tohle není hloupoučká roztomilá romantická komedie pro nenáročné divačky, tohle je patologicky škodlivý útok na již tak dost nízkou úroveň intelektu všech lidí, kteří se podílejí na vzniku takové šmiry i těch, kteří se pod dojmem neškodné zábavy rozhodnou čelit sranci neskutečných rozměrů. Vzorce, ve kterých se ty postavy pohybují jsou stejně hrůzné jako stereotypy, kterými jsou zobrazovány. To už raději to porno, které je žánrově čisté, herecky přijatelnější a společnosti v nejširším kontextu neškodí. A navíc v něm nikdo nikoho nenutí koukat na strhaný obličej Táni Dykové. Ako sa hovorí: niektorí ľudia čítajú, aby nemuseli premýšľať... ()
║Rozpočet $-miliónov║Tržby Celosvetovo $2,982,081▐ Ajajaj! Strašne prevratný film. Dostane to do varu, do kolien, no samozrejme. V prvom rade nie moc vydarené obsadenie. Ako tak to herecky držia na úrovni Branislav Trifunovic a Eliska Balzerová, ostatný sa skôr vezú alebo priam prehrávajú. V tomto príbehu aj tak moc možností zaskvieť nie je. Prevažná časť príbehu skôr ponúkne trápne, hlúpunké, scény, prevažne tam chýba aká taká tá romantická iskra, všetko tu je také hrŕŕ... nič podmanivé, skôr trápne. Ako taký ráz dostane až záver, keď sa to nejak začne niekam vyvíjať, dramatizovať ale aj tak v konečnom výsledku málo. /25%/ ()
Další laciný film. Komedie to není. Kamarádky opět probírají milostné problémy v masivním obklopení sponzorských výrobků a kaváren. Šarméři se dovezli z Balkánu, ale jsou příšerně prkenní. Balzerová ukazuje, že není pozdě na lásku ani v důchodu. V prostřední části se na hrdiny začnou sypat katastrofy , které se sami vyřeší (zrada společníka, krach firmy, alkoholismus minulý i současný, nevěra, domácí násilí apod.). Ale pobavilo mě dost hlášek, za které dávám 20% a zavržený milenec bivakující pod oknem své lásky s výstižným nápisem Neblbni! ()
Galerie (56)
Zajímavosti (6)
- „Bylo to vzrušující a vášnivé natáčení. S Martou Ferencovou je to vždycky živočišné. Ale byla to samozřejmě i legrace, protože scénář sám o sobě má spoustu trefných a vtipných dialogů. Vyzkoušeli jsme si v tomto filmu všechny tváře lásky, jak tu zranitelnou, tak tu opravdovou, jak smutné, tak veselé situace. Emoce v tomto filmu prostě stříkají na všechny strany,“ uvedla Petra Hřebíčková (Natálie). (SONY_)
- Keď sa Petra lúči s malou Valentínkou, tak to bol jej posledný natáčací deň a skutočne sa lúčia, kde Peťa jej hovorí, že práve dotočili a od zajtra už pôjde do škôlky a už sa tak skoro neuvidia. (-ondro-)
- „Film mi přirostl k srdci především díky skvělému týmu. Herci i režisérka Marta Ferencová mi opravdu sedli. Příběh je silný a emotivní, takže od tohoto projektu nešlo odejít bez výrazného zážitku,“ říká o filmu Petra Hřebíčková. (SONY_)
Reklama