Reklama

Reklama

Jak prodávat drogy přes internet (rychle)

(seriál)
  • Německo How to Sell Drugs Online (Fast) (více)
Trailer
Německo, (2019–2021), 9 h 36 min (Minutáž: 25–36 min)

VOD (1)

Série(3) / Epizody(18)

Obsahy(1)

Podivínský teenager chce získat zpět expřítelkyni, a tak začne online prodávat extázi přímo ze svého pokoje. A vypracuje se na jednoho z největších evropských dealerů. (Netflix)

Videa (3)

Trailer

Recenze (50)

dubinak 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

1. série: Tento seriál měl zezačátku problém, protože jsem vůbec nevěděla, jestli na něj koukat německy nebo s anglickým dabingem, protože jsem nestíhala číst anglické titulky. Ve finále to dopadlo tak, že jsem to pouštěla na střídačku podle nálady. To ovšem nic nemění na tom, že první série je spíše průměrná. Zajímavá, ale průměrná. Nabídla toho vcelku málo a spíše se seznamujeme s postavami, než že bychom se dočkali nějakých větších zvratů. Možná proto, že seriál má plochu pouze třiceti minut v šesti dílech, a to je prostě docela málo. Proto bych právě uvítala, aby se více tlačilo na pilu. Ale jako rozjezd dobré. 2. série je absolutní nálož a s první sérií se nedá vůbec srovnávat. Konečně se dočkáváme šílených twistů, jak těch obchodních, tak ze soukromého života. Postava Daniela nabrala skvělých změn a jsem strašně spokojená s jeho vývojem. Potěšila i nová postava Kiry, která se tam dobře hodí a postarala se taky o nějaké ty zvraty. Celkově mi druhá série utekla o sto procent rychleji, než první, protože má skvělé tempo a nabízí v každém díle něco nového. Teď bych tu třetí sérii fakt uvítala a po těch rozpacích po první měním názor. V 3. sérii, je pravda, že na rozdíl od druhé série už kvalita jednotlivých dílů častěji hapruje a není to tím pádem taková plynulá a spanilá jízda. Nicméně, pořád velice slušný celkový dojem a vesměs bez výtek, možná jen to občasné přitažení za vlasy ve scénáři (Nizozemci, notebook ve vězení). Opouštím to ale s nadšením ne tak obrovským jako předchozí řadu a myslím, že s tím jak to skončilo už bych asi pokračování nepotřebovala a v nejlepším přestat. Tři a půl. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Němci se slušně předvedli natočili pěkný seroš z prostředí střední školy, což je tak trochu odvázanější verze Social Network, kde místo facebooku hlavní hrdina z pokoje vytvoří inteligentní obchod s prodejem drog na černém trhu a je z toho obrovský hit. DÍky 20 minutovým dílům má seriál výborné tempo, velmi sympatické a inteligentní postavy, občas humor a místy dokonce i napětí a intenzivnější atmosféra. Druhá série je imho ještě lepší. Hodně dobrá a zábavná věc s boží úvodní znělkou. 8/10. ()

Reklama

Vito_LePour 

všechny recenze uživatele

Všechny tři série jsem stejným způsobem. Hned jak vyšly, tak pěkně naráz. První byla absolutně famózní, druhá byla skvělá a třetí to nádherně a logicky ukončila. Je tu určitý prostor pro pokračování, ale těžko říct, zda bude využit. Celkové dílo je naprosto neotřelý zážitek, s malým počtem slabších chvilek, děj nedá divákovi v podstatě odpočinout - je to jízda. Z příběhu plyne spousta ponaučení. Člověk si uvědomí, co dnešní moderní doba vlastně umožňuje. ()

Dudek 

všechny recenze uživatele

Svižná jednohubka, které se poměrně dobře daří pracovat s různými kulturními odkazy a fenoménem VOD jako takovým. Samozřejmě mohu jen těžko soudit, nakolik se tvůrcům podařilo vystihnout aktuální generaci středoškoláků, ale celkově z toho mám mnohem lepší pocit, než u Sex Education. Typově velmi dobře obsazené. ()

MikeCool 

všechny recenze uživatele

TV seriál. Perfektní seriál o mladém, drogovém internetovém gentlemanovi a zároveň o velkém baronovi. Ne, že by vše bylo podle skutečných událostí, ale to pro nezapálené, co viděli dříve seriál, než dokument, to byla velice příjemná, vtipem nabitá komedie a zároveň drama. Velký palec nahoru Němcům i za pěknou vizuální stránku, v čele všelijakých rekapitulačních a informačních vsuvek. Druhá série trošku ztrácí tempo s první sérií, ale stále drží seriál na vysoké laťce kvality. Další případné série by mohli seriálu, dle mého názoru, spíše jen uškodit. | 1.série (90%), 2.série (80%) > Průměr: 85% (5*) | ()

Galerie (36)

Zajímavosti (5)

  • Název epizody odkazuje na známý citát Henryho Forda: „Pokud jste v místnosti nejchytřejší, jste ve špatné místnosti.“ (Modular)
  • Název epizody odkazuje na známou obchodní strategii Steva Jobse: „Myslete jinak.“ (Modular)
  • Veškeré profily na sociálních sítích, které postavy v seriálu využívají, byly pro natáčení reálně vytvořeny. (hansel97)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno