Kamera:
Simon DennisHrají:
David Corenswet, Darren Criss, Jim Parsons, Patti LuPone, Jake Picking, Kerry Knuppe, Michelle Krusiec, Rob Reiner, Mira Sorvino, Paget Brewster (více)VOD (1)
Epizody(7)
-
Hurá do Hollywoodu (E01)
-
Hurá do Hollywoodu, 2. část (E02)
-
Psanci (E03)
-
(Kamerové) zkoušky (E04)
-
Skok (E05)
-
Meg (E06)
-
Konec jako z Hollywoodu (E07)
Obsahy(1)
V poválečném Hollywoodu se může skupinka ctižádostivých herců doslova přetrhnout, aby dosáhla svého a uplatnila se v showbyznysu. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (106)
Jako nevim, tohle už i mně přijde ve výsledku mnohem spíš jako univerzální netflixovskej balíček woke idejí než skutečný seriál. A vlastně ani nevim, jak se to stalo, neboť minimálně v první polovině epizod to brnká i na temnější struny a z některých dějových zákrutů odkrývajících "špínu Hollywoodu" mi bylo až fyzicky špatně. Ale pak se to najednou zlomí, a všechno je sluníčkové? Celkový dojem ze seriálu je u mne najednou mnohem slabší než pocit z jednotlivých epizod při sledování, ten páteční jednodenní binge mě bavil dost. ()
Láska na první pohled. Špičková minisérie s luxusní atmosférou, perfektním příběhem a špičkovým obsazením (Jim Parsons, Laura Harrier, Darren Criss, úplně všichni ostatní). Minimum dějové vaty (vlastně jsem žádnou nenašel), děj utíká, k postávám si rychle najdete vztah a i když konec byl jasný dopředu, přesto byl krásný a zamrzelo mně, že druhá série nejspíš opravdu nebude - což je ale zrovna v tomhle případě jen a jen dobře, protože celá tahle záležitost je naprosto perfektní. Vynikající a fascinující studie filmu, společnosti a doby, ačkoliv místy (snad) občas lehce přitažená za vlasy, ale jinak poměrně dost reálná. Dokonalost, která je navíc s každým dílem neustále lepší a lepší. A závěrečné minuty byly opravdový, nefalšovaný doják. Nádherná věc a nejspíš to nejlepší, co Ryan Murphy kdy vytvořil - a to už něco znamená. 95%. ()
Asi by se mi to líbilo víc, kdybych neměla velká očekávání a jen tak na tento seriál narazila. Nicméně jsem čekala nějakou hutnou výpověď o době Hollywoodu 40. let, drama, něco až na dřeň...ale dostalo se mi extravagantní, bulvárově a rádoby skandálně laděné, ve výsledcích ale naivně "pohádkové" agitky na aktuální americká sociální témata (rasismus, náboženství, vyšší věk žen, vedoucí pozice žen, homosexualita, nerovnoprávnost a jejich kombinace...), ale tak jalově podané, že mě to překvapilo. Dle mého neodborného názoru - Feud byl mnohem lepší a propracovanější počin. Vlastně veškerá odlehčenost a pozitivita "Hollywoodu" mě dost iritovala. Stejně jako míchání skutečnosti a výmyslů. Možná šlo o nějakou idealizaci - jak by bylo fajn, kdyby vše takto dopadalo, kdyby se veškeré úsilí - metaforicky řečeno - v Oskary obrátilo. Jestli seriálu křivdím a nějaká podstatná zpráva či hlubší smysl mi uniká? - dost možná, nejsem odborník, jen prostý uživatel, ale tak jak jsem se ohromě těšila, dostalo se mi jen rozčarování. (A to jsem byla připravená být navýsost neobjektivní a chválit tento projekt až do nebe kvůli Patti LuPone, ta mi dělá radost jen tím, že je). ()
Nepomôžem si, ale úboho melodramatický, scenáristicky úplne biedny historický revizionizmus, v ktorom sa Hollywood snaží presvedčiť ako boli v old Hollywood ére najviac woke progresívna spoločnosť na zemi miesto pravdivejšieho náhľadu do absolútneho rasistického, sexistického a sexuálne deviantského kultu (kt. je mimochodom doteraz) mi nie je úplne po chuti. Hviezda za celkom ok začiatok a Jima Parsonsa, ostatné je za odpad. ()
Na začátku WTF - sice zajímavý, ale hnus, pak hmmm, to by šlo, a nakonec opět WTF, tak asi takhle bych shrnul svoje pocity z tohohle seriálu. Strašně rozporuplný pocit, někteří herci jsou super (spíš ti starší), někteří jsou naprosto hrozní a otravní (většina mladejch), Parsonse už asi bohužel vždy uvidim jako Sheldona - ale ne že by tomu tady pomohl a hrál o tolik jinak než ve své ikonické roli. Celkový dojem rozpačitý - ve skrze mě to bavilo, ale asi s milionem výhrad, takže 3 hvězdy. (Netflix, orig.) ()
Galerie (177)
Zajímavosti (6)
- Každá postava měla specifickou barvu kostýmu. (SONY_)
- Herečka Holland Taylor poslala kostymérkam Lou Eyrich a Sarah Evelyn fotky svojej mamy z 30.a 40. rokov, aby im pomohla s prieskumom módy v danej dobe. (dwdb)
- Ačkoliv postava Camille (Laura Harrier) ve skutečnosti neexistovala, její příběh je částečně inspirovan herečkou Dorothy Dandridge, první černou herečkou nominovanou na Oscara za hlavní roli. (Kitcat)
Reklama