• sud
    **

    Já jsem v té době nežil, ale z vyprávění vím jak to přibližně chodilo. Tak jako v tomto filmu to nebylo. Tahle zábava a vtipy z tohoto filmu rychle stárnou a dnešnímu divákovi nic neřeknou. Petr Nárožný s Luďkem Sobotou jsou ucházející, avšak děj moc ne a konec je úplná blbost. Nejslabší film Petra Schulhoffa.(19.3.2006)

  • Brouk
    **

    Další ze "zlaté éry" soialistických komedií, které poukazovaly na neduhy.... Tak, jak se "přetavoval" člověk v kině, tak se paralelně tavil i v TV a když si při tomhle filmu vzpomenu ještě na soudruha Pecha a toho jeho poskoka co mu říkal "milý Pffíteli" a jejich "Minuta denně", jdou na mě mdloby....(11.3.2005)

  • Paity
    ***

    Mám rád české(o-slovenské) komedie a když v nich hraje Luděk sobota a Petr Nárožný, vůbec nepochybuju, že to bude super prda. Tady ovšem trošku přibrzdili a někdy to ani tak vtipné není, jak si asi tvůrci mysleli. Pořád to ale patří to lepší a dívat se na to rozhodně dá, zvlášť se podívají znovu asi ti, co v té době žili.(26.4.2012)

  • antragus
    **

    Jako dobová satira - proč ne? Na druhou stranu, prezentováno jako komedie je to dost nuda nabízející pár úsměvných situací a hlášek, které se ovšem vejdou na prsty maximálně obou rukou. Žádná řachanda se prostě nekoná, celkově to tak plyne, až to konečně uplyne... Vhodné spíše jako kulisa, když to náhodou poběží v televizi a jinde bude teleshopping. Cíleně to ale znovu fakt vyhledávat nebudu...(20.12.2017)

  • F.W.Colqhoun
    ***

    Film z časů, kdy personalistika byla [nebo kdy se chtěla tvářit jako] jiný sport. Vlastně docela zajímavý film. Vší tou propagandou o 15-ti milionech nezaměstnaných na Západě prosvítá jakýsi úšklebek - jako když dojatý nárožný vrthává na poradu vedení podniku, aby řediteli slavnostně sdělil, že sehnal mzdovou účetní. Schulhoffovi se povedla zjímavá věc - scéna jde vykládat jako svěděctví o ráji, kde se u dělnických profesí podniky předhánějí s nabídkami platů a kupóny na benefity, ale i jako čehosi perverzního. Mezi oběma headhuntery to jiskří přinejmenším stejně, jako mezi Sobotou a Janžurovou, což je v rámci Sobotova obvyklého rejstříku docela dost. Luděk si většinou jede svého obvyklého ňoumu, ale když se vymlouvá z nevěry v Popradu slovensky [já naozaj...], jeden si ten skvost nemůže nepustit víckrát za sebou. Nejpřekvapivější je ale zjištění, že personalisté jsou i ve filmu nejspíš kurvy [psychologické metody] jaksi nutně - ať už pracují pro kohokoliv.(3.8.2014)

  • - V průběhu natáčení prodělal režisér P. Schulhoff jeden ze svých infarktů. (Bart)

  • - Kvůli nemoci se Míla Myslíková nemohla zúčastnit namlouvání postsynchronů, a proto ji cca v 70. minutě, kdy na schodech mluví s Renátou (Iva Janžurová), je možné slyšet ji mluvit hlasem kolegyně Dany Hlaváčové. (funhouse)

  • - Celý film byl natočen v Praze. (M.B)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace