Reklama

Reklama

Všechno, všude, najednou

  • USA Everything Everywhere All at Once (více)
Trailer 2

Žena středního věku se nudí se svým manželem, začíná nesnášet svého otce a moc si nerozumí s dcerou, která pro změnu začíná nesnášet jí samotnou. Její prádelna spěje ke krachu a úřednice z finančního úřadu ji daňové přiznání hodila na hlavu. Zrovna sedí a trpí na finančáku, když se objeví manžel z jiné dimenze a ukáže jí, že má stovky životů a ne úplně každý stojí takhle za prd. Vedle sebe totiž existuje celá řada paralelních vesmírů a všem najednou teď hrozí smrtelné nebezpečí. Hlavní hrdinku tak čeká ještě větší hrůza, než jsou daně, protože právě a jenom ona může ultimátní zlo zastavit. Má totiž schopnost prostupovat souběžnými vesmíry, nasávat v nich schopnosti a dovednosti svých paralelních já a ty pak pro záchranu všech světů použít. V některém je filmovou hvězdou, jinde kuchařkou, přebornicí kung-fu, někde mají místo prstů jakési párky, někde si úřednici z finančáku vzala za ženu a jinde je zase pouhým kamenem. Na všechna svá já se může napojit a v jeden čas žít nespočet různých životů. (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (726)

gogo76 

všechny recenze uživatele

"Žiješ svoje najhoršie ja..." Možno žiadny iný film nemal ku kultu menom Matrix tak blízko ako tento. Je to svojim spôsobom veľmi originálne a prepracované, ale tvorcovia akosi neodhadli kedy dosť. Je tu šialená hromada nápadov, celých scén do toho všetkého kopa kecov, šialený strih a hudba. Popravde občas to zbesilé skákanie z jednej dimenzie do druhej ide na nervy, možno je chyba, že sa to snaží byť aj vtipné, to divákov vždy rozdelí ešte viac. Matrix bol dosť vážny film...Zopár úsmevných momentov tu je, ale váľanie sa od smiechu nečakajte. Celkovo ma to veľmi nenadchlo, originálne to ano, ale veľmi nevyvážené. Zvláštne, že ma chytili viac scény v ktorých sa dokopy nič nedej a riešia sa iba rodinné vzťahy, prípadne scény s úradníčkou J.L. Curtis. To nie je veľmi dobrá vizitka pre film, ktorý je doslova napumpovaný všemožnými trikmi a bojovými scénami. Premárnená šanca na kult...60%. ++++ Źe tento guláš získa Oscara som v čase sledovania netušil. Nerozumiem tomu... ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Co se stane, když smícháš některé zapáchající nepovedené komiksovky Marvelu s trochou Matrixu, Tygra a Draka, snahy o revoluční vyobrazení příběhu o rodinných hodnotách a (ne)naplnění svého potenciálu a totálně wtf (rozuměj moderních) popkulturních momentek ? Absolutně frenetický paskvil, kde sice nikdo neví co se stane za pět minut, ale zároveň to vlastně vůbec nikoho nezajímá. ()

Reklama

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Premýšlal som, ktorý Dan bude z režisérov dominovať; autor preceňovanej pseudoartovej sračky o prdení, alebo jeho spoluautor a zároveň tvorca nedocenenej čiernohumornej pecky o … ani to nenapíšem, všetci si to musíte okamžite pozrieť! Nakoniec zlyhali obaja, výsledok je čisté random bullshit go. Nie je umenie dať dohromady všetko možné, naopak, je neuveriteľne jednoduché pozliepať doslova všetky nezmysly, ktoré vás napadnú, a bez štýlu a zmyslu z nich vytvoriť sebeparodickú šaškáreň. “Preskoč do inej dimenzie - počúraj sa!” povie hrdina a vzápätí vstúpi do miestnosti v koži odetá wrestlerka s prasiatkom na šnúrke a vypustí na policajta modré trblietky. Ja som im to teda nežral. Jedna hviezda za strihové efekty, druhá za odkaz na Wonga a toho mývala. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Myslel jsem, že taková nezřízená erupce kreativity je možná jen v animaci a jsem strašně rád, že mě Danielové ukázali v jakém jsem žil omylu. Na druhou stranu doposud nikdo k filmovému médiu nepřistoupil s takovou hyperaktivní hravostí jako oni. Jejich meta meta dílo je sice esenciálně kinematografické (v příběhu, který vypráví, vyprávěcích postupech i referencích), ale současně v sobě zosobňuje internet ve fázi Web3, se vší jeho fascinující krásou, průkopnickým potenciálem, nelineární hypertextovostí i děsivou nepojmutelností dalece přesahující možnosti vnímání jednoho člověka. Ostatně kreativní přístup nesourodého a přitom nevídaně symbiotického tvůrčího dua Danielů sám naplňuje principy decentralizace a blockchainové provázanosti. "Všechno, všude, najednou" pokračuje v cestě vytyčené na poli celovečerních filmů animáky "Spider-Man: Paralelní světy" a "Rodina na baterky", ale jejich kondenzaci online lidové kreativity, a to jak té audiovizuální a grafické i narativní, ale bere dech a válcuje smysly právě jejich adaptováním do realizačně mnohem náročnějšího formátu hraného filmu. Možná pak ani není náhodou, že i tady se nakonec vše točí kolem rodiny, byť zcela odlišným a skvěle nápaditým stylem co se týče rodinné dynamiky ve vztahu k tradičním rolím záporáků a hrdinů, kteří musí projít vývojem, aby zlo přemohli. A krom toho "Všechno, všude, najednou" dává Michelle Yeoh její životní roli, ve které zúročuje všechny své předchozí životní role na filmovém plátně i mimo něj. ____ PS: Hodně bývá ve vztahu s "Všechno, všude, najednou" připomínán "Rick a Morty", co ovšem není adekvátní srovnání, protože film s populárním seriálem nesdílí jeho jízlivost a cynismus. Mnohem adekvátnější paralelu představuje geniální seriál "Gumballův úžasný svět", s nímž film sdílí nejen erupce kreativity a hravou nápaditost, ale také šíři své emocionální palety a vše zastřešující vřelost a srdečnost. ()

MrHlad 

všechny recenze uživatele

Zázrak se nekoná, zajímavý film naštěstí ano. Everything Everywhere All at Once je správně divoká podívaná, u které člověk dlouho netuší, co jí chtějí tvůrci vlastně říct, ale to postupné rozklíčovávání a objevování je zatraceně zajímavé. P kvůli parádním akčním scénám, chytrému scénáři, silným emocionálním momentům a spoustě nápadů, ale hlavně díky přístupu obou režisérů, kteří to všechno do diváků tlačí skoro až násilím. Everything Everywhere All at Once je film, u kterého člověk netuší, co ho čeká za patnáct minut, střídá extrémně rychlé tempo s pomalejšími scénami, kdy se nebojí jít na dřeň a mění se z divokého akčního sci-fi v komorní drama o těch nejobyčejnějších věcech a následně v trhlou komedii. Jenže je toho moc. Dvě hodiny dvacet jsou subjektivně neobhajitelná délka pro film, který sice v dramatické rovině funguje, ale i tak jede navzdory originálnímu vizuálu v dost zajetých kolejích. A na druhou stranu momenty, kdy Kwan a Scheinert sypou z rukávu jeden divoký nápad za druhým, začnou být po pár minutách až unavující. Everything Everywhere All at Once je fakt zajímavá podívaná. Ale potřebovala by dramaturga nebo někoho, kdo by režisérům řekl, kde přidat a kde ubrat. Občas je to navzdory nápaditosti, kreativitě, skvělým hercům, akci i emocím totiž trošku ubíjející. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (58)

  • Na začátku filmu musí postava psí mámy (Jenny Slate) předložit lístek, aby si mohla vyzvednout prádlo. Číslo lístku je 42, číslo známé jako odpověď na konečnou otázku života, vesmíru a vůbec ve Stopařově průvodci po Galaxii (2005). (KGBelik)
  • Daniel Scheinert uvedl, že když se natáčela scéna s kameny, tak byla teplota počasí kolem 47 °C, až mu z toho začaly tát boty. (HanzoBureshi)

Související novinky

Nový film dua Daniels má datum premiéry

Nový film dua Daniels má datum premiéry

01.03.2024

Poté, co zběsilý mix žánrů a témat od studia A24 pod názvem Všechno, všude, najednou doslova smetl loňský 95. ročník předávání Cen americké Akademie filmového umění a věd a kromě hlavního Oscara za… (více)

Oscaroví režiséři u Star Wars seriálu

Oscaroví režiséři u Star Wars seriálu

22.03.2023

Je to teprve pár dní, co se režijní duo známé jako The Daniels (Daniel Kwan a Daniel Scheinert) zasloužilo o Oscara za nejlepší režii a vlastně i nejlepší film na 95. ročníku udílení cen Akademie.… (více)

95. Ceny Akademie ovládlo Všechno, všude, najednou

95. Ceny Akademie ovládlo Všechno, všude, najednou

13.03.2023

V noci z 12. na 13. března proběhl v losangeleském Dolby Theatre slavnostní ceremoniál 95. ročníku předávání prestižních Oscarů, tedy cen americké Akademie filmového umění a věd (AMPAS). Opulentním… (více)

Reklama

Reklama