• B!shop
    ****

    Stejne jako v pripade Snowboardaku mile prekvapeni. Janak to s mladejma hercema umi, mozna proto, ze se sam chova jak pako. No ale kazdopadne diky tomu vzniknul pohodovej film, kde se nemusi premejslet a jen slusne bavit. Skoro bych rek, ze je tohle lepsi nez Snowboardaci, ale je to v podstate to samy. Obcas tu je nakej masakralni vtip nebo hlaska a do toho naka ta akce, vetsinou na vode a hlavni dvojka chce vopichat "rostenky", proste Snowboardaci na vode. Ale i kdyz vtipu tu zas neni tolik, kolik mohlo bejt a ty akce na vode jsou uz misty unavny, celkove to je slusne zabavny a svizny, kamera solidni a hudba pohodova. A Madl s Kotkem se tam hodi, navic Madl uz nevypada tak debilne. Z ostatnich stoji za zminku par slusnejch vedlejsich postav, jako babicka, Steindler a hlavne banda sexy holek. Akorat mi prislo, ze spoustu vtipu a hlasek sem uz videl v jinejch filmech, takze je tohle krapet vykradacka a ty reklamy na Seznam, Bueno a Sprite byly otravny. Ted uz zbejva Janakovi jen natocit Prasaky a bude mit peknou trilogii.(24.9.2007)

  • Faye
    ***

    Někomu se prostě „smůla lepí na pinďoura“. Nejsem cílová skupina, ale od komedie pro náctileté nečekám film s hlubokým poselstvím, takže jsem spokojená a líbilo se mi to víc než Snowborďáci. Navíc Veronika Freimanová a Milan Šteindler (3 * ) v rolích rodičů, kterým se do jejich rádoby intimní dovolené věčně pletou vlastní děti to je příjemná změna, vždyť většinou spíš dětem překáží na prázdninách rodiče.(14.5.2006)

  • castor
    **

    Je to tady. Podnebí se mění, cíle obou hrdinů nikoli. Zimní bundy jsou přece jenom trochu těsné. Tak na to šel režisér trochu z jiného soudku. Ač chtějí hoši "zasunout do pouzdra" sebevíc, klacky jim pod nohy hází zejména scénáristická nemohoucnost, která se několikrát ocitne v propastné krizi!! Přesto.. Karel Janák je bezesporu úspěšným kopáčem v daném žánru a přejme mu to. Měl odvahu, nápady, reakci publika si zaslouží. Technická stránka filmu se relativně povedla. Místy je to svižné, jindy si vypomáhá zbytečným dělením obrazovky, prostě vše na míru přizpůsobené modernímu divákovi. Co se příběhu týče, je opět nijaký. Je absurdně vymodelovaný, sešroubovaný, aby to dalo jakýs takýs smysl. Je předem dáno, že jeden z dvojice mladíků o své panictví přece jenom přijde a že rodiče druhého z nich najdou ztracenou vitalitu skomírajícího manželství. Jdeme tak přímočaře od demoličních pasáží (asi slabost pro destrukci stanů, lodí nebo motokár), přes humorné momenty (Mádl s „krávou“ a svíčkami na seně nebo scéna se záměnou cedulek ve sprše) i jejich slušivé načasování, i ke scénám naprosto bezradným, vykrádajícím vlastní nápady, ději nepomáhajícím (těch ale bylo) nebo naprosto nereálným. Vyústění většiny epizodek odhadneme s přehledem už na jejich počátcích. Navíc je tu i tolik omílaný a vlezlý product placement, kdy je například nejmenovaná tyčinka hrdinům aranžovaná do cesty tak okatě, jak jen může být (s vyhledávačem „seznamem“ to dopadne o poznání lépe). Pro dívky má Janák jen dementní úlohy objektů, ostatně samy dívčiny svými hereckými výstupy dokazují, že hlavní pozornost je věnována jejich fyzické vybavenosti a odvaze ukázat co nejvíce (uznale musím podotknout, že Tereza Voříšková už tehdy nad mladými neherečkami výrazně vyčnívala). Nadsázka už tu bohužel nehraje ani tu nejniternější roli, aniž bych puritánsky rýpal, tak dle Janákových hrdinů a hrdinek stačí mrknout a něžné pohlaví už šimrá v podbřišku. Naopak to platí samozřejmě stejně. Viděl bych v tom opět spíše bezradnost jak dotlačit scénu do diváckého očekávání – tedy do postele. Nevím, jak na to mladé diváctvo nahlíží, ale dobře to určitě není (stačí si vzpomenout na podstatně horšího Panice). Sic to pak Janák nechá nasnímat jako romantické milování z Top Gunu, záměna sexu za lásku je ale evidentní. Proč se zaobírat nějakými city? Možná jsem rád, že už dávno nepatřím do cílové skupiny. Ono kašlání na nějaké autority pak Janák dovedl do už nesnesitelných poloh v následujícím (mnou stejně hodnoceném, ale podstatně horším) Ro(c)ku podvraťáků – kradu, směju se nájemnému zabijákovi do obličeje, ale co, hlavně, že jsem cool. Nemyslím, že podobný přístup je vhodný. Jo, a nevěřím, že ona cílová skupina má v malíku Formana a jeho Hoří, má panenko. Patřičně drzá ústřední dvojice nezklamala, sic jsou jejich úmysly a nápady triviální, herecky se Mádl s Kotkem opět vyznamenali a tvoří společně s technickým zpracováním hlavní trumf, na který se může místy tápající režisér spolehnout.(3.10.2007)

  • Cival
    ***

    První dojmy? Holky jsou "hot" (možná až moc :-), kluci zase do pohody, humor vynechává, Janák přitvrzuje a slušné procento lidí hýká nadšením. Ano, bude to hit. Přestože by si pes Seznam s žízňodestruktorem Spritem zasloužili leda tak nakopat do p.... "pouzder." Sice pořád nechápu, že někoho baví točit tři roky filmy o dvou vytlemencích, co si chtěj štrejchnout, nestíhám, co je vtipného na karambolech aut, loďěk a zničených stanů, ale nakonec si stejně musím říct "proč koneckonců ne". S Panicem v kinech mě momentálně žádný radikální důvod proti nenapadá...(2.3.2006)

  • 3DD!3
    **

    Ehm... asi jsem nepochopil pointu.(6.10.2007)

  • - Ve scéně, kdy Radka (Tereza Voříčková) přelézá na Kašperku záchody, přeleze na pravý záchod, později však vyjde z levého. (G3niu5)

  • - Ve scéně, kdy Honzík (Matyáš Valenta) vyndavá z ohniště uhlík, aby ho dal pod botu Filipovi (Jiří Mádl), je uhlík hnědý. Když ho ale podstrkuje pod botu, je rudý. (G3niu5)

  • - Slovenka Andrea Kerestešová v době vzmiku filmu ještě vůbec neovládala češtinu, proto ji v roli Kláry při postsynchronech nadabovala Andrea Elsnerová. (funhouse)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace