• Aluska88
    ***

    Myslela jsem, že to bude lehce horší. Coby dvojice si Kotek s Mádlem skvěle padnou do noty a při vzájemných trapasech a hláškách se dobře doplňují. Hodněkrát jsem se doopravdy poctivě zasmála. Pár scén bylo opravdu vtipných a povedených, hlavně již zmiňované trapasy a neočekávané situace, ve kterých se objevil někdo, kdo tam radši neměl být:) Také musím vyzdvihnout dokonalý výkon Pavly Tomicové, v roli buranské maminky:)(30.8.2008)

  • Renton
    ***

    Scénář: Karel Janák, Tomáš Holeček, Jan Prušenovský .. Reklama na českou turistiku a pár sponzorských produktů. To jako hlavní zápor úvodem. Dále příběh - to samé co minule, jen v jiném balení a vodou tekutou, nikoli zmrzlou. Zápletka je jasná, být panic se nenosí a tak kluci vyráží zasunout, tentokrát k řece. Následné scény s holkami (nejhezčí z nich je Radka:)) jsou potom sice dosti naivní, ale některé trapasy určitě rozesmějí. Vtipných scén bylo mnoho, některé sice nefungují a ve výsledku působí hloupě, ale na několika místech jsem se vážně nasmál a upřímně, celkově jsem se dobře bavil a dá se říct, že o chloupek více než u Snowboarďáků. Hudební složka mi tentokrát nepřišla tak dobrá, zato spousta vedlejších postav rozhodně potěšila. Karel Janák je hravý režisér, ale tohle téma už je doufám vyčerpané a nedočkáme se eskapád kluků ještě na jaře a podzim. Z několika scén sice dýchá chlad loňského léta, během něhož film vzniknul, ale slunce tam také svitne a prohřeje atmosféru. Stejně je na tom i film jako takový - místy šedivý, místy krásně prosluněný.. 70%.(18.5.2006)

  • castor
    **

    Je to tady. Podnebí se mění, cíle obou hrdinů nikoli. Zimní bundy jsou přece jenom trochu těsné. Tak na to šel režisér trochu z jiného soudku. Ač chtějí hoši "zasunout do pouzdra" sebevíc, klacky jim pod nohy hází zejména scénáristická nemohoucnost, která se několikrát ocitne v propastné krizi!! Přesto.. Karel Janák je bezesporu úspěšným kopáčem v daném žánru a přejme mu to. Měl odvahu, nápady, reakci publika si zaslouží. Technická stránka filmu se relativně povedla. Místy je to svižné, jindy si vypomáhá zbytečným dělením obrazovky, prostě vše na míru přizpůsobené modernímu divákovi. Co se příběhu týče, je opět nijaký. Je absurdně vymodelovaný, sešroubovaný, aby to dalo jakýs takýs smysl. Je předem dáno, že jeden z dvojice mladíků o své panictví přece jenom přijde a že rodiče druhého z nich najdou ztracenou vitalitu skomírajícího manželství. Jdeme tak přímočaře od demoličních pasáží (asi slabost pro destrukci stanů, lodí nebo motokár), přes humorné momenty (Mádl s „krávou“ a svíčkami na seně nebo scéna se záměnou cedulek ve sprše) i jejich slušivé načasování, i ke scénám naprosto bezradným, vykrádajícím vlastní nápady, ději nepomáhajícím (těch ale bylo) nebo naprosto nereálným. Vyústění většiny epizodek odhadneme s přehledem už na jejich počátcích. Navíc je tu i tolik omílaný a vlezlý product placement, kdy je například nejmenovaná tyčinka hrdinům aranžovaná do cesty tak okatě, jak jen může být (s vyhledávačem „seznamem“ to dopadne o poznání lépe). Pro dívky má Janák jen dementní úlohy objektů, ostatně samy dívčiny svými hereckými výstupy dokazují, že hlavní pozornost je věnována jejich fyzické vybavenosti a odvaze ukázat co nejvíce (uznale musím podotknout, že Tereza Voříšková už tehdy nad mladými neherečkami výrazně vyčnívala). Nadsázka už tu bohužel nehraje ani tu nejniternější roli, aniž bych puritánsky rýpal, tak dle Janákových hrdinů a hrdinek stačí mrknout a něžné pohlaví už šimrá v podbřišku. Naopak to platí samozřejmě stejně. Viděl bych v tom opět spíše bezradnost jak dotlačit scénu do diváckého očekávání – tedy do postele. Nevím, jak na to mladé diváctvo nahlíží, ale dobře to určitě není (stačí si vzpomenout na podstatně horšího Panice). Sic to pak Janák nechá nasnímat jako romantické milování z Top Gunu, záměna sexu za lásku je ale evidentní. Proč se zaobírat nějakými city? Možná jsem rád, že už dávno nepatřím do cílové skupiny. Ono kašlání na nějaké autority pak Janák dovedl do už nesnesitelných poloh v následujícím (mnou stejně hodnoceném, ale podstatně horším) Ro(c)ku podvraťáků – kradu, směju se nájemnému zabijákovi do obličeje, ale co, hlavně, že jsem cool. Nemyslím, že podobný přístup je vhodný. Jo, a nevěřím, že ona cílová skupina má v malíku Formana a jeho Hoří, má panenko. Patřičně drzá ústřední dvojice nezklamala, sic jsou jejich úmysly a nápady triviální, herecky se Mádl s Kotkem opět vyznamenali a tvoří společně s technickým zpracováním hlavní trumf, na který se může místy tápající režisér spolehnout.(3.10.2007)

  • Lateef
    *

    Dementní film nezachrání ani stádo koz, ani vytlemená pružina.(20.7.2008)

  • Boss321
    ***

    Bohužel Snowboarďáci jsou jenom jedni a tohle se jim nevyrovná. Ale na druhou stranu určitě lepší než Rock podvraťáků....(12.9.2007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace