Režie:
Jae-han LeeScénář:
Jae-han LeeObsahy(1)
Působivý příběh mladé dívky z dobré a honosné rodiny, která se bláznivě zamiluje do jednoho ze zaměstnanců svého otce. Přestože je zklamaná ze svého předchozího vztahu, probudí v ní náhodné setkání s mladým tesařem hluboké city. Zprvu nepřístupný mladík podlehne jejímu nevinnému kouzlu a společně překonají společenské rozdíly, vezmou se a odstěhují se na venkov.
Ačkoliv zní tento příběh jako z pohádky, vyústí do kruté reality. Do reality, kterou připravil osud, zcela nečekaně a zcela radikálně. Ale... i když paměť vypíná, hluboký cit zůstává. Tento silný příběh je nejen o lásce, ale také o obrovské síle a víře. A o tom, že zapomenout se nedá, i když tomu osud chce jinak. (charlosina)
(více)Recenze (802)
Stejně dokážeme být krásná stvoření. Tou niternou nedokonalostí, sveřepým bojem s racionálním světem. A nekonečným umem splétat snovou nitkou kýčovitý zámky. Nemluvím tu o obsahu filmu ale o jeho podstatě. O tématu které s citem a civilně pojímá. Je neuvěřitelné jak sveřepě člověk přetváří a buduje svou realitu tak křehkých citů. Ye-jin Son byla překrásná. ()
Kórejská romantika má u mňa vysokú reputáciu a to vďaka neopísateľným pocitom, kedy mi chodia zimomriavky po chrbte a stačia na to iba pohľady zamilovaných, prípadne nápad. To je kumšt a rád sa nechávam unášať. Dobrých vecí sa človek tažko presýti a v záplave pochvalných komentárov a vysokých hodnotení, aj ťažko zachová chadnú hlavu. Moment to Remeber je pekný, citlivý film, ale onoho kýženého pocitu "opravdovosti" som sa žiaľ nedočkal. S mamutiou stopážou som sa nedokázal dostať "in" a postavy mi boli cudzie, pozeral som na hodinky. Hlavne v prvej časti filmu, než došiel "zvrat" a konečne sa niečo začalo diať. Na rozdiel od My Sassy Girl ľutujem, že som nevidel skrátenú verziu. Ono niekedy je menej viac a ani s tými slzami to netreba preháňať. ()
Jak to ti Korejci dělají, že takovýto příběh, který přímo svádí k tolika klišé a všude jinde bych to bez váhání nazval naprostým CITOVÝM VYDÍRÁNÍM v jejich podání působí tak přirozeně, nenuceně a LIDSKY. Těžko říct, ale jedno vím zcela jistě. Na celkovém vyznění snímku mají ( vyjma kameramana a režiséra ) zásadní podíl oba hlavní představitelé. Před jejich citlivým, nenuceným hereckým projevem smekám. Co může být horší pro mladého člověka, než postupná ztráta paměti a sebekontroly. Asi to se mnou nebude až tak zlé, když mě ještě něco dokáže takto dojmout. ANO, přiznávám bez mučení, že jsem se ( zcela VÝSTIŽNĚ to napsal uživatel Matty - nemá cenu nic vymýšlet, stejně bych trefnější přízvisko nenašel ) příběhem NĚŽNÉHO DRSŇÁKA Woo-sung Junga a KŘEHKÉ BOJOVNICE Ye-jin Son nechal unést. p.s. nesnažte se pls američané o jakýkoliv remake. Je to předem odsouzeno k ZÁHUBĚ! p.p.s. viděna director's cut..... ()
(Director's cut) Bolo pre mna takmer nemozne tento film dopozerat. A nebolo to koli dlzke, ani koli tomu ze by film bol nudny, ci nebodaj zly. Bolo to koli tomu, ze poslednych dvadsat minut filmu som pozeral zo zovretym hrdlom a slzami v ociach. Ten nadherna cistota uprinost a krasa bez akehokolvek patosu ci klise, sposobili to, ze tie posledne dve slovicka vo filme, ktore som vedel ze nakoniec pridu sposobili to, ze som sa skutocne rozplakal. Nadherne je, ze so nemal ten pocit ako pri niektorych filmoch, ktore divaka vydieraju nasilu. Nie skutocnou hlbkou, ale scenami, ktore zarucene funguju. Nie v tomto pripade. Tu su emocie cire, uprimne, nutia vas pribeh brat ako nieco, co sa skutocne stalo. Ta vobec najkrajsia romanticka drama, aka bola kedy natocena a zaroven jednen z najlepsich filmov ake som kedy videl. (10/10) ()
Zdejší vysoká hodnocení korejských romancí jsou mi občas záhadou, nicméně ačkoliv se jedná o filmy v jádru srovnatelné s hollywoodskými cajdáky, tvůrčí přístup je u nich obvykle mnohem střízlivější. Uvěřitelněji vyhrocená sentimentalita, opravdovější postavy, civilnější prostředí. Situace zcela běžné i absurdní, ale vždy plně prožité. Když se pak přidá jímavé téma, jakým je postupná a nevyhnutelná ztráta blízkého, silný film je na světě. Chce to správnou náladu... ()
Galerie (14)
Photo © CJ Entertainment
Zajímavosti (8)
- Jung Woo-sung sa kvôli svojej role priučil tesárstvu a stavebníctvu. Malú drevenú stoličku, ktorá sa objavuje v Cheol-suovom dome, vyrobil on sám. (Arsenal83)
- Film sa dostal znovu do povedomia v roku 2022, keď po zrútení vonkajšej steny parku Gwangju Hwajeong I, ktorá zabila šesť robotníkov, vznikli medzi ľuďmi šumy, že tento film nehodu predpovedal. (Arsenal83)
- Obrovským hitom sa stal film aj v Japonsku, kde zarobil viac ako 3 miliardy jenov (27,3 mil. dolárov), čo bol rekord medzi kórejskými filmami za posledných 15 rokov. (Arsenal83)
Reklama