Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Malarkey
    **

    Já se u toho brutálním způsobem nudil. A přitom se režie chopil Mann a hlavních rolí Depp s Balem. A to nepočítám kopu dalších zajímavých rolí jako je Cotillard, Crudub, Tatum nebo de Ravin. Prostě jsem si ale nemohl pomoct, filmy s takovou tématikou už jsou otrava na entou, kde nemá film co říct, protože mele stále to samý dokola, nebo snad ne? Možná by to chtělo víc akce, míň kecání, míň hraní na to, že mám ve filmu hvězdu a tak se to udělá samo a hlavně trošičku změny u režiséra. I tak pro mě zůstává Collateral tím nejlepším, co kdy natočil. Nenápadné a příběhově daleko zajímavější a originálnější než Veřejní nepřátelé. A to si ani nedokážu představit, kolik za hraní ve filmu museli zkasírovat Depp s Balem. Vráti se mu to vůbec?(7.12.2009)

  • Tuxedo
    ***

    Zpátečnický Mann. Pryč je miamiviceovská fascinace z nebývale podprahového zarývání pod kůži postav i diváka pod tíhou krystalicky upřímné romance a perfekcionistického zachycení atmosféry nočního velkoměsta. Vizuál platí v dobových interiérech za rušivý, ději, jakkoliv se v něm neustále něco děje a divák nemá šanci zavřít oční víčka, shází styčný bod a postavy i romance jsou ve zdejším podání jen těžko k uvěření. Mannův návrat ke klasičtějšímu stylu vyprávění se nepovedl už z prostého důvodu, že je na něj v důsledku narativního pokroku v jeho posledních natáčecích letech prostě příliš starý (zvláštní paradox, který nás snad nečeká v případě obdobně stavěného Tonyho Scotta). P.S. Depp hraje velmi dobře, leč na herecký koncert to nestačí, Bale je zaměnitelný prakticky s kýmkoliv. (44. MFF KV - 6.7.08)(14.7.2009)

  • Dever
    *****

    Soundtrack Elliot Goldenthal: 1. Ten Million Slaves - Otis Taylor [4:08] ,2. Chicago Shake - The Bruce Fowler Big Band [3:08] ,3. Drive To Bohemia [1:10] ,4. Love Me Or Leave Me - Billie Holiday [3:20] ,5. Billie's Arrest [2:19] ,6. Am I Blue? - Billie Holiday [2:50] ,7. Love In The Dunes [1:48] ,8. Bye Bye Blackbird - Diana Krall [3:44] ,9. Phone Call To Billie [1:42] ,10. Nasty Letter - Otis Taylor [5:04] ,11. Plane To Chicago [3:22] ,12. Guide Me O Thou Great Jehovah - Indian Bottom Association Old Regular Baptists [1:35] ,13. Gold Coast Restaurant [2:04] ,14. The Man I Love - Billie Holiday [3:05] ,15. JD Dies [3:54] ,16. Dark Was The Night, Cold Was The Ground - Blind Willie Johnson [3:19],(14.6.2011)

  • Nathalie
    ***

    50%...Ano, použít digitál v dobové gangsterce JE poněkud neortodoxní. Paradoxně mi ale vadilo, že to bylo to jediné originální a netradiční řešení, se kterým Mann v Public Enemies přišel. Přemýšlela jsem, proč jsem se těch 140 minut pronudila, když i jiné filmy jsou předvídatelné, schematické a obsahují stopové prvky huhňavě šišlavého herectví darthvaderovsky funícího Christiana Balea. Mezi stodvacátým a stodvacátým prvním zívnutím jsem si uvědomila, že pokud mě ani výtečný Dillinger nedostane ze somnabulní depprese, je zbytečné zabíjet tím čas. Radši si o Dillingerovi přečtu znovu knížku.(11.7.2009)

  • Marigold
    ****

    Mann pokračuje tam, kde v Miami Vice skončil – v syrové a nepřikrášlené filmařině, v níž prim hraje ostrý zvuk a naturalistický obraz digitální kamery. Opět si báječně vypomáhá hudbou, která dodává sekvencím spád a atmosféru. Bohužel záměr udělat Heat model 30. léta ztroskotal na scénáři a Christianu Baleovi. Nevím, kdo za to může víc, ale Deppův lump hraje první housle a uhlazený muž zákona absolutně nedokáže vzdorovat jakoukoli problematičností či dvojakostí. John Dillinger jede velké sólo a Michael Mann se jeho šviháckým a gentlemanským naturelem klaní všem knírkatým gangsterským melodramatům z minulosti. Funguje to skvěle, včetně závěru. Jistou hloubku do filmu vnáší motiv Dillingera jako posledního zástupce galantních lupičů, které válcuje nenápadná mafiánská šmelina. Dvě a půl hodiny mě Veřejní nepřátelé vydrželi bavit, protože Deppovi a Cotillardové to sekne a Mann se umí ponořit přímo do středu dění. To magické něco tady ale chybí – v tomto případě dráždivé napětí mezi zákonem a zločinem, dobrem a zlem. Dillinger a Purvis jsou oba až příliš jednoznační, než aby dokázali vytvořit tak explozivní dvojičku jako Hanna a McAuley.(1.7.2009)

  • - Film, na který se Dillinger dívá v kině, je Manhattan Melodrama z roku 1934. (Caszidy)

  • - Ve filmu mají John Dillingerr (Johnny Depp) a Melvin Purvis (Christian Bale) krátký rozhovor, zatímco je Dillinger ve vězení. Ve skutečnosti spolu nikdy nemluvili, ani se k sobě nedostali tak blízko. Až při Dillingerrově smrti si byli "tváří v tvář". (Maulincio)

  • - Ve filmu se objeví několik podomácku upravených zbraní, které jsou přesnými replikami upravených zbraní skutečného Dillingerova gangu. Jsou to například Colt Government Model 38.Super upravený zbrojařem Hymanem S. Lehmanem na tzv. "Machine pistol" nebo lehký kulomet Winchester Model 1907 s přidaným předpažbím z Thompsonova samopalu, který používal Homer Van Meter. (HectorHagman)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace