Deníček (362)
10 nejlepších filmů, které jsem viděla v roce 2017
↑
1. V jako Vendeta | V for Vendetta Akční / Sci-Fi / Thriller
2. Pasažéři | Passengers Dobrodružný / Drama / Romantický / Sci-Fi
3. Veselé Velikonoce | Joyeuses Pâques Komedie
4. Uprchlíci | Les fugitifs Komedie / Krimi
5. Mimi šéf | The Boss Baby Animovaný / Komedie / Rodinný
6. Burn-E: Světlo galaxie | Burn-E Krátkometrážní / Animovaný / Komedie / Sci-Fi
7. Toy Story: Prehistorický | Toy Story That Time Forgot Animovaný / Krátkometrážní / Komedie / Rodinný
8. Ledové království: Vánoce s Olafem | Olaf's Frozen Adventure Animovaný / Krátkometrážní / Dobrodružný
9. Thor: Ragnarok Akční / Dobrodružný / Fantasy / Sci-Fi / Komedie
10. Zúčtování | The Accountant Akční / Krimi / Drama / Thriller
Ohio, Nevada, Maine and Kentucky
Film nezemře, dokud bude v kině tma
na co se letos opravdu těším:
- březen Pacific Rim: Povstání | Pacific Rim: Uprising
- duben Avengers: Infinity War
- květen Deadpool 2
- červen Jurský svět: Zánik říše | Jurassic World: Fallen Kingdom
- červenec Ant-Man a Wasp
- srpen Úžasňákovi 2 | The Incredibles 2
- září The Predator
- listopad Raubíř Ralf a internet | Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2
- listopad X-Men: Dark Phoenix
- prosinec Alita: Bojový Anděl | Alita: Battle Angel
Kdybych byla bývala věděla,
Stewart "Stewie" Gilligan Griffin
The music start at 0:50 thank me later
. . .
1997
💕
chtěla bych
mít zase 14 💕 🦄 🍬
Mackenzie Davis
Big Little Lies
. . .
Another Weekend
. . .
Popcorn
Hikaru kumo
tsukinuke Fly Away (Fly Away),
Karada-juu ni hirogaru panorama,
Kao wo kerareta chikyuu ga okotte (okotte) ... 🎶 🎶 🎶
Dancing with myself
. . .
Yaaay
bed time 🌛
Hugo Weaving
Mortal Engines
Sci-Fi
Hrají: Robert Sheehan, Hugo Weaving, Stephen Lang, ....
....
Howl's Moving Castle + Mad Max: Fury Road
All
Hail the Lord of the Twin Moons.