Režie:
Jitka BártůKamera:
David PloyharVOD (1)
Epizody(4)
-
Kapitola první (E01)
-
Kapitola druhá (E02)
-
Kapitola třetí (E03)
-
Kapitola čtvrtá (E04)
Obsahy(1)
Čtyřdílná detektivní minisérie přináší nové kapitoly v příběhu psychoterapeutky Stely Skoumalové (Markéta Plánková) a jejího bratra, kněze Alberta Macha (Marek Lambora). Albert řeší dilema, jestli kráčet cestou vědy anebo se držet své víry, zatímco jeho sestra Stela pomáhá řešit vztahy a problémy svých klientů. Život sourozenců významně ovlivní vdovec archeolog Tomáš Hruban (Lukáš Vaculík), který se snaží vyrovnat s autonehodou své ženy Táni (Adéla Gondíková), a pochopit důvody, proč musela zemřít, zatímco on sám je pro policii hlavním podezřelým z její vraždy. (TV Prima)
(více)Recenze (24)
Solidní nekrvavá detektivka promítatelná i v dopoledních hodinách s pro mne celkem slušnými hereckými výkony dua Vaculík – Lambora. Úloha policie včetně výkonu laxních vyšetřovatelů je nulová, protože vždy dorazí na místo až to aktéři sami vyřeší a zavolají ji k hotovému. Příběh je trochu rozvláčný, dal by se shrnout do dvou částí nebo jednoho celovečerního filmu, čímž by získal na dramatičnosti. ()
Další seriál z tvorby sester Bártových. Poslední oběť je ale poloviční pitomost, kde se více než polovinu seriálu vlastně nic neděje. Postavy většinou mluví o minulosti, žvaní nad křivdami let minulých, spekulují o podezřelých a někdy na sebe i šijí boudy. Nuda, nuda, nuda a když se ta nuda začíná násobit dvojnásobným opakováním předchozího konečně se něco dít začne. A pak už následuje i vyřešený případ. Tak trochu to vypadá, že Jitce a Kateřině Bártů dochází dech, nápady i kreativita. Jejich poslední počiny jsou totiž V.I.P. vraždy či Temný kraj. V něm ale těžili z dobrého hereckého obsazení a atmosféry ducha. Za sebou ale mají i takové klenoty jako Bazén či Rodinná pouta. ()
Duo Plánková Lambora jako sourozenci, kteří zase řeší nějaký zločin a lék proti rakovině pod taktovkou Bártových. Znatelně slabší než předchozí Půlnoční zpověď (2023) opět s hloupějším posledním dílem. Prima seriál, který se rukopisem blíží zpět k feelingu VéKáVéček. ()
Serial byl dobry, jen některé scény, mohli miz větší napětí, mohli být víc rozehráté, místo dokola řešení, kdo koho podváděl.Ale jinak to bylo natočené dobře, Vaculík s Lamborou to silně táhli, Ployhar konečně dostal velkou pěknou roli, Němec se vymanil z doktorů a Řezníček si po letech též zahrál velkou roli.A psychopatka Vlasáková byla též přesvědčivá. Byl to určitě svěží vítr v současných seriálech. Za mě 60%. ()
Božínku... Sice Prima, ale i tak. Samá Ludolfova čísla. Skoro všichni πejdží, tchýně ultraπča... Automechanik v šuplíku s klíčema Interpretaci manželství a partnerských vztahů v narativních pramenech ranného středověku... Hošan s kolárkem jako pomocná vědecká síla v laboratoři... Nebyla síla ani odhodlání čekat na scénu, kde si bude přitroublý kriminalista číst na hajzlu Vergilia v originále. Zkušená autorská dvojice nemohla zklamat. Další díly přenechány ke zhlédnutí vyspělejším televizním divákům. ()
Galerie (110)
Photo © Archiv TV Prima
Reklama