Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jisté přísloví říká "Bůh nemůže být všude, proto stvořil matky" a tvrdý losangeleský polda Joe Bomowski velmi záhy pochopí jeho plný význam. Jeho matka Tutti se totiž jednoho dne rozhodne syna navštívit a trochu mu provětrat život. Joe moc dobře věděl proč pět let vytrvale odmítal její návštěvu. Už když energická stará dáma vystupuje z letadla, baví všechny okolo historkami ze synova dětství a to zdaleka není poslední ostuda, kterou musí Joe překousnout ještě než dorazí domu. Lepší to není ani v Joeově bytě. Matka se okamžitě pustí do úklidu a teprve když synovi s nádobím důkladně vydrhne a odmastí také služební pistoli, dojde mu trpělivost. Když rozzlobeně odejde do práce, vydá se Tutti do města, aby synovi koupila novou pistoli. V obchodě sice neuspěje, ale zato narazí na překupníka Mitchella, který jí ochotně nabídne své zboží. Během obchodu však dojde k přestřelce s konkurenčním gangem a Tutti se vydá na policejní stanici, aby svědčila. To pro Joea těžká rána, protože matka nejenže musí zůstat kvůli svědectví ve městě déle než čekal, ale navíc se mu začne plést nejen do soukromého života, zejména jeho vztahu s kolegyní Gwen, ale také do práce. Dobře míněnou snahou neustále ho ochraňovat a pomáhat mu jako by byl malý chlapec působí stále více komplikací. A když se začne motat také kolem případu překupníků se zbraněmi, který Joe vyšetřuje, začíná jít opravdu o život. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (292)

B!shop 

všechny recenze uživatele

Tenhle film neni ani nijak extra vtipnej, ani nema nejak zvlast dobrej pribeh a uz vubec tu neni naka uzasna akce. Herecky vykony taky nijak skvely nejsou, i kdyz Stallone se tady dost snazi. Ale je tu jedna vec, kuli kery stoji za to tenhle film videt a to je maminka. Protoze ty sceny s ponizovanim Stalloneho fakt nemaj chybu a vubec nevadi, ze se situace opakujou. Takovej oddechovej film. ()

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack Alan Silvestri: 1. The abyss (07:50) ,2. American anthem (05:58) ,3. Blown away (07:17) ,4. Clean slate (01:13) ,5. Cop and a half (01:28) ,6. Critical condition (02:30) ,7. Dutch (04:38) ,8. Fandango (04:34) ,9. Fools rush in (02:54) ,10. Grumpy old men (02:20) ,11. No mercy (02:12) ,12. Outragious fortune (01:36) ,13. Overboard (03:23) ,14. Predator (03:26) ,15. Ricochet (01:19) ,16. Romancing the stone (05:19) ,17. Sgt. Bilko (02:13) ,18. Shattered (02:52) ,19. Stop! Or my mom will shoot (03:42) ,20. Super Mario Bros. (04:09) ,21. Young guns II (02:45) ()

Reklama

monolog 

všechny recenze uživatele

Docela se divím, že je to podle většiny uživatelů takovej propadák? Mně to naopak přišlo jako docela odlehčená komedie, která těží hlavně z maminkovského komplexu. Synové a jejich matky, kapitolka sama pro sebe. Něco jako Poslední akční hrdina, akorát jiným směrem. Vždycky se na to s gustem mrknu, protože tu není nijak moc násilí a docela to dobře paroduje obvyklej akční žánr. Nehledě na to, že se v tomhle filmu nějak podezřele poznávám. A název považuju za výbornej, protože člověk vůbec netuší, co si o tom myslet a přiměje ho to se na ten film mrknout. No a uznejte, že ta mamča je s tím kanónem přímo kanónenfutr. ()

tron 

všechny recenze uživatele

„No to je zlaté, tak ty už aj šoféruješ! – „Mama, šoférujem už dvadsať rokov.“ Skôr 40%, ale srdiečko mi to nedovolí. Sylvester Stallone patril k najväčším filmovým akčným hviezdam 80. rokov. Vďaka nekonečným sériám ROCKY a RAMBO mal peniaze, slávu, moc... ale niečo mu stále napriek tomu chýbalo. Niečo ho neustále poháňalo dopredu a vo filmoch skúšal nové žánre, polohy, etapy, veci, smery a experimenty (ale i trapasy). Jedným z takých bolo aj jeho účinkovanie v komédiách, ale v tomto nad ním zvíťazil konkurent Schwarzenegger, ktorý si vyberal predsa len lepšie scenáre (DVOJIČKY, POLICAJT ZO ŠKÔLKY). A ak vezmeme do úvahy, že už ani Arnieho komediálne scenáre neboli ktovieako dobré, čo si asi potom máme myslieť o tejto krimi-komédii? Fádnu kriminálnu rovinu (z produkcie Ivana Reitmana - KROTITELIA DUCHOV a "náhodou" Schwarzeneggerovho kamaráta) a ospalú réžiu (Kanaďan Roger Spottiswoode – TURNER A HOOCH, AIR AMERICA) len s minimom nie ktovieako vydarenej akcie zachraňuje maximálne tak práve Stallone a jeho mama v podaní energickej Estellou Getty (TOOTSIE). Snímka má dobrý rozbeh (samovrah, vysávanie, nákup zbraní, „Ja sa vrátim.“) ale v polovičke stráca dych a slabý zloduch (Martin Ferrero, budúci advokát Gennaro z JURSKÉHO PARKU) tomu nepomáha. Z toho by sa Freud zjašil. ()

Pohrobek 

všechny recenze uživatele

Ne že by Stallone byl kdovíjak dobrý herec normálně, ale jako komik působí obzvlášť trapně, což se zase nedá tak jednoznačně řici o filmu jako takovém, který má pár malilinko silnějších míst, která bychom však mohli spočítat na prstech jedné ruky. Rozhodně to nejsou ty "akční", ve kterých je problém posoudit, zda se ve své roli více trápí Stallone, či Estelle Getty. Trochu zábavně na někoho může působit Tuttiina starostlivost, kterou o svého syna většinou naprosto nemístně projevuje všude, kam se namane. ()

Galerie (17)

Zajímavosti (7)

  • Když Estelle Getty zjistila, že bude muset ve filmu použít zbraň, souhlasila s natáčením pod podmínkou, že tomu tak nebude. Producenti jí lhali jen proto, aby podepsala smlouvu. (HellFire)
  • Sylvester Stallone považuje tento film za vůbec nejhorší, který kdy natočil. (HellFire)

Reklama

Reklama