Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ve válkou proti Evropě zpustošeném post-apokalyptickém společenství budoucnosti zvaném Eurasie je planeta zdevastována účinkem nukleárních, biologických a chemických zbraní. Genetik Dr. Azuma (Akira Terao), který je sponzorován protřelou korporací, vyvine techniku zvanou "neo-buňka", schopnou regenerace těla lidské bytosti. Při snaze oživit svého syna, jenž padl při posledních bojích, nastane nečekaná nehoda v laboratoři, která ho nejen oživí ale navíc z něj udělá bájného bojovníka CASSHERN. Mezitím je na výrobní lince vytvářena nová rasa mutantů zvaných Neo-lidé, kteří se po krátké době rozhodnou vyhladit lidskou rasu a vybudovat svůj nový vlastní svět. Otázkou tak zůstává, ke které straně se CASSHERN rozhodne přidat. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (224)

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Předem chci poděkovat uživateli Mr.Dude za doporučení a následný zapůjčení originálu.Na tyhle fantazmagorie moc nejsem,takže bych se stěží k tomuhle kousku dohrabal.Co se týče vizuální stránky-tak tenhle film je vymazlenej a každej záběr lahodí oku.Teda až na choreografii soubojů,který působí místy až komiksově a místy jsou docela chaotický,což už na můj vkus bylo až moc.Tyhle souboje jsou taky jediným mínusem filmu.Děj je perfektně propracacovanej stejně jako svět ve kterým se film odehrává.Skvěle byl zvolen i hudební doprovod,který tomu dodává ještě větší grády a posouvá film o level výš.A i přes poměrně dlouhou stopáž mě film ani na chvíli nenudil.Na závěr si neodpustím pár vět z filmu:Má nenávist je tak hluboká jako láska dítěte.Nenávist mě stravuje a přesto,že mě ničí nejsem schopen jí odvrhnout.Nenávist mě zrodila,nenávist mě vychovala.Nenávist je mi otcem i matkou.Jinými slovy-NENÁVIDÍM,TEDY JSEM. ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Tsunami originality a audiovizuální hodokvas. Ovšem té originality je tolik až je to přeplácané, že i dort Pejska a Kočičky je proti tomu pochoutka z minima ingrediencí. I to nápadité vizuálno se přejí rychleji než višně v čokoládě a tak ani zajímavé dílčí myšlenky (popřípadě celé pasáže) nedokázaly udržet pozornost po celou přestřelenou stopáž. Dlouho jsem byl z celého pojetí na vážkách, zda je to mysleno vážně či ne. Jasno jsem měl až po monologu hlavního záporáka o nenávisti. Něco tak strašného nejde vymyslet, natož zrealizovat. Tady to tvůrci dokázali a vzniklo snad vůbec to nejhorší co jsem ve filmu kdy slyšel. Tím hůř, že je to myšleno vážně. Navíc Kiriya musí bezmezně milovat Čapkovu tvorbu, protože jsou zde narvané fragmenty z Bílé nemoci, Matky, RUR, Války s mloky, Krakatitu i Továrny na Absolutno. A přitom nic z toho. Jen zmatek nad zmatek. Méně je někdy více. O Casshernu to platí tolikrát, kolik je v něm změn stylu. ()

Reklama

wipeout 

všechny recenze uživatele

Škoda preškoda dlhej stopáže. Do polovice si uchováva Casshern skvelú dinamiku, artový vizuál ala Immortalle aj keď z pochopiteľných dôvodov nemohla animácia dosiahnuť takého detailu. Ale v tom nevidím vôbec problém, naopak ním je rozvláčnosť deja, príliš veľa dramatu na miestach kde to nie je vyžadujúce, a už spomínaná dlhá stopáž. Taká pol hoďka menej a asi by som tu miesto kritiky sa rozplýval. Veľkou devízou je hudba a ozvučenie, či už počas súbojov alebo mimo. Stále som sa čudoval hercom čo boli schopný zahrať keď ich 99% času obklopoval len zelený podklad. Tak rád by som dal viac hviezdičiek a srdce priviká, lenže tvrdá racionalita nepustí. 3,5* ()

Scylla 

všechny recenze uživatele

Čtyři hvězdy s odřenýma ušima. Tohle hrané anime má originální příběh a nepřijdete ani o morální ponaučení. Při jeho sledování mi na mysl přišli filmy jako The Fountain, Hellboy II: The Golden Army a Matrix. Stylizace je úchvatná a fanouškům anime jistě udělá radost. Ale .. je tu jedno vtíravé "ale". V některých vypjatých momentech, které jsou podpořeny monumentální hudbou, jsem nepocítila žádné emoce... a nedomnívám se, že by byla chyba na mém přijímači... Navíc je děj místy nepřehledný a v druhé polovině se zbytečně táhne. ()

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

Vojna je zlá. To vie každý. Ľudia v nej zomierajú, rovnako v nej nie je miesto pre lásku a pre sny. Keď chcete natočiť film, ktorý hovorí o hlúposti vojny bez toho aby nepôsobil samoúčelne alebo hlúpo, je treba zvoliť si správny postup. Kazuaki Kiriya vo svojom prvom celovečernom filme z názvom Casshern si podľa môjho názory ten správny postup zvolil. Vytvoril komplexný futuristický, despotický a utopický svet, ktorý hýri farbami a umelosťou. V kontraste s týmto svetom stvoril ako keby útočiská hrdinov, ktoré zaváňajú realitou a akou takou krásou, lenže tu je zase využitý úplne iný kamerový filter a tým aj iná nálada. V spojení týchto dvoch zložiek, spolu zo zápletkou, ktorá obsahuje – klonovanie, generačnú priepasť, love story, a príbehovú dramatickú mozaiku osudov všetkých hlavných a vedľajších postáv – spolu zo spôsobom akým režisér, scenárista, kameraman a producent v jednom osobe, tieto zložky spojil, sa nachádza niečo pre film nezvyčajné. Máte dojem že sa pozeráte na videoklip, ale z toho videoklipu cítiť silné emócie. Všetko je podfarbené pomalou hudbou, ktorá pôsobí upokojujúco, čo je ďalší kontrast vzhľadom na to, že je používaná aj v bojových scénach. Silne pripomína hudbu z Fontány. A do toho všetkého je tu prelínanie všetkých známych filmových postupov od prelínačiek, cez retrospektívu v použitý, ktoré pôsobí chaoticky ale po poslednom zábere nadobúda dôležitý význam. Vo filme sa dá ľahko stratiť, ale rovnako sa pre neho dá ľahko nadchnúť. Záleží čo od neho očakávate. Viacej ako akčné sci- fi je to skôr filozofujúci, farebný dramatický príbeh, ktorý si požičiava trocha z každého žánru ale pri tom ide vlastnou cestou. Rozhodne stojí za videnie. ()

Galerie (57)

Zajímavosti (6)

  • Překlad německého textu nacházejícího se nad průchodem do domu doktora Kozuki (Fumiyo Kohinata), zní: "Na památku mé zesnulé ženy". (Conspi)
  • Stejně jako byl režisér, dle vlastních slov, při tvorbě vizuálního konceptu snímku ovlivněn Shakespearovým Hamletem, dle vlastních slov mu stejně dobře posloužila i ruská avantgarda. To je etapa ve vývoji moderního umění, které je poslední vývojovou fází novodobého umění. (Conspi)
  • Titulní skladba "Dareka no Negai ga Kanau Koro" byla napsána a odzpívána bývalou režisérovou manželkou Hikaru Utada. (Conspi)

Reklama

Reklama