Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kingik
    ***

    Komedie s nejpodivnějším humorem, jaký jsem za poslední dobu v komediích viděl. Snad všechno mně tady přišlo hodně zvláštní, počínaje zálibou hlavního hrdiny ve vycpávání myší a konče podivnou až nefunkční kreací Zacha Galifianakise v roli muže ovládajícího mysl. A než dojde na onu zmíněnou večeři s nejedním blbcem, tak to nějakou chvíli trvá a divák se musí prokousat tunou velmi svérázného humoru, který se sice dá s obtížemi vstřebat, ale protože má film slušné tempo a charismatického Steva Carella v roli roztomilého "blbce" a Paul Rudd je schopný nahrávač, tak film poměrně příjemně plyne k firemní večeři, jejíž součástí je soutěž o největšího blbce či spíše exota, Nevadilo mně, že film se uchýlil k poměrně lacinému moralizování, a ani to že měl spoustu dějových odboček, až jsem nabyl dojmu, že snad k té stěžejní scéně s večeří ani nedojde, ale to hlavní, co jsem nepochytil bylo, že mně nebylo vůbec jasné, o co filmu vlastně šlo. Hlavní úmysl filmu mně zůstal skryt a neberu vysvětlení, že se každý rád zasměje neštěstí toho druhého, ale ono to opravdu tak vypadá, že film na hlubší myšlenkové poselství opravdu neměl. Faktem však zůstává, že Steve Carell se vzhledem maximálního mimoně a Lucy Punch v roli umanuté svůdnice se stali největšími tahouny velmi zvláštní komedie, která v mnoha momentech chrlí velmi originální styl humoru, na který nejsem běžně připravený.(24.1.2011)

  • Jordan
    ****

    hodnotiac to oddelene od francúzskeho originálu to síce je hollywoodska komédia s ponaučením presne podľa schémy, no ja som sa bavil, humor mi vyhovoval, herecké obsadenie bolo výborné a film obsahuje najlepší dialóg o kozách v histórii kinematografie; jay roach sa (s výnimkou nepodarenej "kampane", čo bol krok mimo) stáva obľúbeným režisérom mojich guilty pleasure hovadín;(11.10.2014)

  • Aljak
    **

    Hmmm, nič moc. Steve Carell už bol veru obsadený do rôznych podivných rolí, ale táto zrejme prekonala úplne všetky. Rola takéhoto dementa mi k nemu vôbec nepasuje, aj keď to nezahral až tak zle. Do veľkej miery mi to svojim štýlom pripomínalo film Due Date, avšak ten bol minimálne o kategóriu lepší. V oboch prípadoch vypĺňala väčšinu príbehu dvojica mužov - jeden cieľavedomý a trpezlivý, druhý úplne mimo reality. Komédia toto bola dosť chabá, aj keď mala aj svoje svetlé chvíle, ale tých bolo pomerne málo.(27.7.2013)

  • VasaX
    ***

    Příjemná, ale velice kontrastní komedie. Když si vezmeme klišé o blbci co všechno jen komplikuje, a tím že to chce napravit, tím to zkomplikuje na druhou, je celkem dost klišé. A k tomu Paul Rudd, kterého mám sice rád, ale jeho herecký repertoár je pěkně zatuhlý. Pak tu máme ten kontrast. Ten se týče hlavně fórků a herců. Zach Galifianakis (Pařba ve Vegas), David Walliams (Malá Velká Británie), Chris O'Dowd (IT Crowd) - skvělá překvapení. A třeba Larry Wilmore - co hláška to trefa. Ale pak tu máte prostě Béčkové záležitosti a trošku to člověka mate. Zápletka založená na blbosti a trapných situacích, až mi to jde proti srsti. I když i to má kolísavý charakter... ze začátku je to zábavné, pak se to začne příčit a na konce se to opět dá unést až k zábavnosti a šťastnému, hezkému, známému konci. Tři hvězdičky... za začátek, konec a hlavně závěrečnou večeři pro idioty. Pravděpodobně se pobavíte, ale nečekejte vůbec nic navíc, pokud se vám v tom nechce hledat.(12.1.2011)

  • dobytek
    ***

    Když se američani pokoušej o remake francouzský komedie, obvykle to dopadne dost tragicky. V případě tohoto filmu ale výsledek neni špatnej. Američani prostě vzali jenom ten základní námět a natočili to úplně jinak. Originál mi přišel spíš jako divadelní hra, tohle je vyloženě taková bláznivina, ve který jsou postavy jeden větší magor než druhej. Narozdíl od originálu mě potěšilo, že skutečně dojde k tý večeři pro blbce. Akorát se nemůžu ubránit dojmu, že filmu dost uškodila poněkud přepálená stopáž. Pro tenhle typ komedií by stačilo tak 80-90 minut. Jinak nejvíc mě teda asi rozesmál Zach Galifianakis a potom hláška s "Morganem Freemanem". 65%(18.2.2012)