Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Další z mnoha autobusů odváží cestující na dovolenou k moři. O bezpečnou cestu se starají řidiči Karel a Karel, kteří hned na začátku cesty vyzývají cestující, aby se nechovali jako prasata a vraceli hnědé podšálky, čímž většinu cestujících pobaví. Průvodkyně Pamela je velmi milá, až naivní, což baví hlavně dva gaye Ignáce a Oskara, s nimiž cestuje i jejich kamarád, známý zpěvák Max. Jolana, která na dovolenou pozvala své rodiče, je nesebevědomá, ale inteligentní mladá žena se srdcem na dlani. Nejmladšími cestujícími jsou dvě dívky Denisa s Irmou, které s opovržením pozorují nejstarší účastnice zájezdu Helgu a Šarlotu. Mezi cestujícími nechybí ani typická maloměstská rodina, táta Jarda, máma Jituš, malá dcerka a syn Jakub, který si nechal namluvit, že je gay. Jarda s Jituš mají omezené myšlení a jsou přesvědčeni, že homosexualita je nakažlivá, tudíž se od gayů, Ignáce a Oskara, drží stranou. Cestující Vladimír je tichý mladý muž, ale když je Jolaně špatně, podá jí na zvracení svou igelitovou tašku, i se zapomenutými brýlemi. Po příjezdu k moři se všichni ubytují a začnou se pomalu poznávat u moře. Všichni účastníci zájezdu mají o své dovolené nějakou představu, která se ne vždy vyplní... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (1 040)

Tosim 

všechny recenze uživatele

No...to, že je Anna Polívková dobrá herečka, se poznalo už v Boleru, některé dialogy šustí papírem, zato situační gagy jsou až na výjímky skvělé. PP nebije do očí (no, no, možná až na ten Arginmax), snímek je natočen moderně, hezky se na něho dívá, jen jednu výhradu bych měl ke Květě Fialové, která tu svou roli a la "potrhlá tetka" hraje už po několikáté a začíná to nudit. 70%...jako Román pro ženy. ()

Tsunami_X 

všechny recenze uživatele

Velká škoda, že Vejdělek příliš neoplývá citem pro gradaci. Spoustu jednotlivostí dokáže solidně rozehrát, ovšem zakončení je povětšinou prachbídné, triviální a očekávatelné. Stejně jako další nešvar českého filmu, a to tradiční přehlídka „naší malé tuposti“, která je jako obvykle přetavena do zástupu černobílých figurek a jejich rádobyhumorných eskapád/trapasů. Není se co divit, že tahle televizní inscenace uspěla v zahraničí. Ty hodně umělé záchvěvy indie geek poetiky se s vámi někdy pokoušejí cloumat více, než by bylo milé. [PS: Květu Fialovou by už měl někdo konečně zamknout do starobince. Minimálně.] ()

Reklama

troufalka 

všechny recenze uživatele

Viewegh přepasírovaný přes Vejdělka je mnohem vydatnější než předloha sama. Zatímco příběh v knize neustále někam odbočuje a ve smyčkách se zase vrací, ten filmový příjemně plyne, nastavuje mnohem vlídnější tvář. Místo drsného Ukrajince se vynořuje nesmělý šmírák se zaujetím pro sci-fi, slečně průvodkyně vizualizace výrazně pomohla, Aničce Polívkové to v plavkách sluší. A hlavně - nezapomínejte vracet ty hnědý podšálky, jinak vás ty kelímky budou pálit v ruce a to není žádná sranda! ()

balone 

všechny recenze uživatele

Vydržel jsem se dívat na celý film i jsem se párkrát zasmál, ale to jen díky podšálkům pánů Krobota a Lišky. Anna Polívková zde ukázala, že není jen dcera herce a skvělého komedianta Bolka Polívky, ale že také umí hrát a ani jí u toho nepřekážel její po otci nos. Celkově však nemůžu hodnotit tento film lépe kvůli nudnému příběhu pana Viewegha, který od Báječného léta pod psa píše spíše pro masy a originální příběh se mu vyhýbá. ()

Shit 

všechny recenze uživatele

Je to celkem dobrá komedie, ale strašně to sráží mizerný herecký výkony většiny těch rádoby herců a hereček co na to byli naverbovaný, ona tam je třeba slušná hláška, ale jak to nějakej retard strojově odříká, tak je z toho akorát tak velký hovno. Naštěstí sem tam najdou i tací(Holubová, Klepl), co to zvládaj a tak sem se i občas zasmál a některý scénky jsou skoro jak ze života a i když mi to nepřišlo úplně přirozeně zahraný, tak to bylo stejnak vtipný, ale po tý obrovský kampani, jak je to strašně skvelý a vtipný a bůh ví co ještě, mi to přišlo dost slabý ()

Galerie (8)

Zajímavosti (40)

  • Postava Ladislava Ondřeje ve filmu trpí skutečnou poruchou močení zvanou Paruréza. Příčinou problému přitom není homosexuální orientace, jak je v jedné scéně řečeno. (Scelleton)
  • Kromě italského města Sisitania se točilo i ve slovinském městě Piran. (Cheeker)
  • Max (Ondrej Kovaľ) když přijíždí taxíkem k autobusu, má na dveřích číslo 257 257 257. Toto číslo je i dnes platné a používá ho City Taxi Praha. (PAULOO)

Reklama

Reklama