Nastala chyba při přehrávání videa.
  • blackrain
    ***

    Na naše poměry velmi nadstandardní snímek. Herz se snaží pečlivě budovat atmosféru, která si ničím nezadá s podobně laděnými americkými snímky. Minulost nezůstane uzamčena v naší mysli na věky, i když jsme ji vytěsnili do toho nejniternějšího a nejhlubšího koutku. Vypluje na povrch v nejnevhodnější chvíli a hezky si s námi pohraje. Návrat krále českého hororu jsem si představovala trošku jinak, ale i tak mě film nezklamal.(23.11.2009)

  • eraserhead666
    ***

    T.M.A. je velmi zvláštní film. Má hromadu nedostatků a negativ, nevyrovnaným scénářem vršícím na sebe všemožné zápletky a klišé počínaje, přes velmi podivné dialogy až po tu a tam velmi drhnoucí herectví. Že není vůbec nijak originální a pokukuje po všem možném, to je to nejmenší, co by vadilo. Občas to vypadá, jako by tu a tam kus filmu s něčím důležitým nebo nutným pro právě teď se odehrávající scénu, prostě chyběl, jako by jste na pár okamžiků usnuli a něco vám uteklo. Kamera občas neplní svůj účel, příběh přeskakuje z jedné nohy na druhou, z jedné místnosti do druhé, věci se občas dějí náhle, zčistajasna a jakoby nahodile. Na druhou stranu je třeba říci a uznat, že nakonec všechno zapadne tam kam má, všechny dějové odbočky se slijí v jeden jednolitý a ne zcela špatný závěr. Dočkáme se několika velmi povedených a atmosférických scén a celková atmosféra je na české poměry docela ucházející. Některé role jsou zajímavé, třeba dětské role jsou bezchybné a zpěvačka, ač mi byla nesympatická byla taky dobrá). Jelikož jsem jako první četl knihu, která byla napsána podle scénáře, prakticky jsem skoro přesně věděl, do čeho jdu, přesto tak nějak nevím, jestli se mi to líbilo, nebo ne. Jak říkám, na český poměry poměrně slušný horror se zajímavými scénami, exteriéry a tu a tam atmosférou, na druhou stranu by člověk od Herze čekal více. Myslím si, že za to největší měrou může slabý scénář.(18.3.2013)

  • igi B.
    odpad!

    D.N.A. . . . Myšlena tím duševní podagra, žeroucí s mlaskáním mistrovu pošahanou snahu o tvůrčí čin a našinci pak poslední zbytky >hezkých< vzpomínek na doby kulturní tmy, kdy naši "mistři" filmu byli schopni v kontextu doby a situace tvořit >krásu< , nebo aspoň filmy s jakousi tvůrčí poctivostí, s duší a nějakou uchopitelnou poetikou ve vztahu k oněm dobám a možnostem, nejen technickým... Však víme, že... Tohle je ovšem tak laciný hnus a šmíra, to mi připadá jak film nějakého začínajícího vytrendovaného protekčního blba, co se - jak už to tak v téhle době a společnosti chodí - probonzoval na Fámu a napapaný granty a dotacemi dělá že sežral celý svět. S idiotskými hereckými kreacemi reálné čudlárny a otravně nerváckou kamerou, posílající celé to směšné snažení do... °-/ . . . Víc už se mi to ani nechce p.i.t.v.a.t. . . . D.m.s.n. páně režisérovo zasloužené D.N.O.! - - - - - (Poprvé nahlédnuto a se sebezapřením bez soustředění a chuti dohleděno /ze stupidních studijních důvodů/ 3.12.2011 na >tévé nepríma< , hodnocení 1811., komentář zde nasráním zatemněný jako dvěstětřiačtyřicátý - 3.12.2011)(3.12.2011)

  • Renton
    *

    44. MFF KV .. Scénář: Martin Němec, Juraj Herz .. S.r.a.č.k.á.a. Absolutně zbytečný h.o.r.o.r.ový příspěvek z české s.e.n.i.l.ní dílny. S tímhle H.e.r.z. prorazí tak akorát na T.H.S. Křídla distribuční Warner Bros. nejsou také žádný ukazatel, neboť to tam musel schválit někdo chorý. T.M.A. má tolik prázdných pokusů o nakročení tam i onam, ale těžko se z toho guláše tahají chutná sousta nebo alespoň podařené záběry. Nechutných a katastrofálních klišé je tam však pestrá škála. Nasycených však bude mizivě. B.l.e.(8.7.2009)

  • JFL
    odpad!

    Dramaturgická, scenáristická i herecká katastrofa, která pouze vrší jedno zhovadile realizované klišé za druhým a nejvíce připomíná horečnatý sen rádoby umělce, který v drogovém opojení sjel kupu audiovize od hammerovských adaptací Poea přes "Terminátora 3" až po legendární skeč o českém pohostinství z pořadu "22". Esencí filmu je postava mladé fanynky hlavního hrdiny, která uvnitř sekvence z jednoho večera projde tolika diametrálně odlišnými charakterovými polohami a náladami, kolik je jen do rozjařeně impotentního koksáckého scénáře možné nacpat. Český rodokmen film definitivně stvrzuje nemohoucným šmíráctvím, upocenou rádoby erotikou a neochotou udělat čistou žánrovku. Jako ve většině českých produkcí se mísí samoúčelné a nekoncepčně užité žánrové prvky (nesmyslná gore scéna amputace, hrstka nemotivovaných lekaček - nutno dodat, že kromě nich ve filmu žádné jiné lekací momenty nejsou) s bezzubou snahou o přesah (přízrak nacistických zvěrstev stojí jen krůček od přiznaně brakové polohy filmů o náckovských zombiích). Bohužel film sálá egomaniakálně zbytnělými ambicemi, takže jeho nablblost není zábavná, ale mrazivá a vyčerpávající. Definitivně odzbrojující pasáží je sekvence s estrádním duem policistů. A ponaučení z filmu? Lesbičky jsou zlo, protože znásilňují naivní děvčata, ale pořádný samec (který vypadá jak vekslák) je dokáže vrátit na správnou cestu. Po technické stránce je záslužná práce kamery, ale zvukový mix s tristními postsynchrony dost scén potápí.(8.7.2009)

  • - Variant názvu filmu bol tiež Dveře do temnoty. (Zdroj: skcinema.sk) (Raccoon.city)

  • - Když prodavačka v obchodě přinese stojícím mužům u pultu piva, položí je na jeho okraj, protože muži mají ještě nedopito. Avšak v dalším záběru, kde se jen změnila kamera a ne čas, tři nová piva na okraji pultu nejsou. (TheDave)

  • - Autor scénáře Martin Němec nebyl s výsledkem natáčení spokojen. (sator)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace