poster

Bitch Slap

  • Česko

    Kurevská nakládačka

  • USA

    Bitch Slap

  • Slovensko

    Správna sexi trojka

Akční / Komedie / Krimi / Thriller / Drama

USA, 2009, 106 min (Director's cut: 109 min)

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • viperblade
    *****

    Nekompromisní jízda od začátku až do konce. Ale začněme od začátku. Když jsem asi před 4 měsíci náhodou viděl trailer, tak jsem se nemohl přestat smát a zároveň mi bylo jasné, že tohle musím vidět. Protože takhle šílený, přeplácaný a drsně špatný trailer jsem už hodně dlouho neviděl. Hned mi bylo jasné, že tohle nebude jen tak nějaký film. Dnešní projekce mi to potvrdila. Bitch Slap je ultimátní Guilty Pleasure v celé své polo nahotě… _____ Je zvláštní, jak někteří uživatelé zde hodnotí tento snímek. Vždy mě pobaví, když Tarantina prohlásí za Boha jen proto, že vzdává hold béčkovým filmům. Potom někdo natočí ultimátní béčko, které si navíc ze sebe umí dělat prdel (viz. hláška "Před 3.17 měsíci :-)) a tady mu je vyčteno, že to je jen béčko?! No ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle je stejná blbost, jako prohlásit o Zelené míli, že je to moc drama a proto se mi to nelíbí. Když jdu do filmu s názvem Bitch Slap a ještě k tomu jsem předtím viděl trailer na něj, tak jak mu můžu vyčítat hloupost?! Mimochodem, když jsem zmínil Tarantina, tak mi nikdo nevymluví, že kdyby tohle natočil ON, tak by to pět minut potom, co by to dokončil, bylo prohlášeno za kult a film by tu měl tak 75 %… Nic, kašlu na negativně hodnotící jedince, já si tuhle šílenou jízdu užil. Navíc cameo Lucy "už nejsem Xena" Lawless a Reneé "už nejsem Xenina přítelkyně Gabriela" O'Connor mě fakt pobavilo. Objektivně za tři, neobjektivně za deset. Jak říkám, tohle je ultimátní GP. P. S. Chlapovi, který tomuhle dá méně, než 3 hvězdy, nevěřím ani "dobrý den".(18.1.2010)

  • kiddo
    *

    Potenciál drsného pouštního exploitationu se třemi sexy kočkami na jehlách a s velkýma zpocenýma kozama jde do kytek ve chvíli, kdy je „vylepšen“ nelineární strukturou a lá Memento s flashbacky ve stylu céčkového thrillerového akčňáku, mizernou zadní projekcí a zbytečným dělením obrazu, což, věřte nebo ne, řiďounký příběh nijak zvlášť nevylepšuje. Nevtipné, klišovité, upocené, aspoň že ty kozy se povedly. Vlastně se povedly tak moc, že z pouštního exploitationu je rázem lesbické soft porno. V tomto ohledu doporučuji.(9.8.2010)

  • Shadwell
    *****

    Které dvě okolnosti brání ženám v tom, aby byly stejně dobré jako muži? Je to sex a děti. Aby nedošlo k nedorozumění, v řadě textů jsem se žen zastával (The Ugly Truth, Obsluhoval jsem anglického krále). Chci se ale podívat na problém i z druhé strany. ____ (i) Začněme u sexu. V sexu je aktivnější vždy chlap, neboť má penis. On je hybatelem událostí, tím, kdo pohybuje pánví dopředu a dozadu, zatímco ženě nezbývá než pobývat v pasivní služebné poloze. Ženský křik při milování je pouhou reakcí na mužskou akci a čin. Penis předurčuje muže k tomu, aby inicioval sexuální polohy, určoval jejich střídání a volil rytmus i tempo celého sexuálního aktu. Mít penis je jen jiné vyjádření pro to být kreativní. Tato skutečnost je ve shodě s tradiční představou o sexu jako o exkluzivní doméně mužského tvůrčího ducha, který se svou nezávislou a inovativní tvorbou a svým nekonvenčním způsobem myšlení staví do opozice vůči ženě, která při sexu zůstává v roli poddajné loutky, hraničící s obětí. Nečinná pozice ji během milování odvádí od lásky a erotiky k myšlenkám na úklid a neutřený prach na nočním stolečku. Ženy jako znehybnělé předměty nacházíme v historii západního umění nakonec odjakživa. Ze stejného důvodu – chlap má penis, žena ne – radikálně selhává idea dominance a submisivity, která se rozmohla v široké škále D/S praktik, neboť chce-li žena znásilnit chlapa, dostává se do úzkých. Obráceně to není problém, chlap partnerku sváže a s jejím svolením ohleduplně opíchá, nicméně žena v dominantní pozici chlapa explicitně znásilnit či jakkoliv jinak sexuálně vyexploatovat nemůže. Proto se musí uchýlit k náhražkovým proprietám, jako je bičík, devítiocasá kočka, latex či PVC. Žena si samozřejmě může nasadit připínací umělý penis, akorát se tím ale vystaví trapné roli čápa, jemuž v pohádce předložila liška řídkou polévku na mělkém talíři, a ten ji svým dlouhým zobákem nemohl nabrat. Rozpolcenost ve statusu mužů a žen ve společnosti, kultuře a umění, na nějž upozorňuje feministické myšlení, dokládá i role muže při D/S hrách, která zůstává úplně stejná jako při běžném sexu, zatímco žena je oproti mužskému protějšku nucena se přizpůsobovat a měnit nepřirozeně své chování. Také nucená sexuální abstinence nahrává mužům: Penis se dá vždycky uříznout, ale jak zapomenout na prázdnotu vagíny? Díra, kterou má pod břichem, musí ženě bez partnera připadat strašně zbytečná (poslední dvě věty pocházejí od misogyna Houellebecqa; takovou sviňárnu bych nenapsal ani já). ____ (ii) Druhá odlišnost mezi ženami a muži spočívá v tom, že ženy mohou rodit děti. Banalitou takovéhoto konstatování se nenechme odradit; důsledky jsou dalekosáhlé. V prvé řadě děti zdůvodňují větší přízemnost žen oproti mužům. Žena vychovávající nevzrostlé malé dítě je nucena směřovat svůj pohled do země k maličkému a kromě toho během i po těhotenství obvykle ztloustne a následkem gravitace směřuje do země. Žena se pochopitelně může rozhodnout děti nemít, ale to ji odsouvá ještě více na okraj, než když děti má a je nucena se podřídit nespravedlivému patriarchálnímu rozvrhu světa. Za druhé odsouvá ženu mateřství a děti na rozhodně ne zanedbatelnou dobu z veřejné sféry do sféry soukromé, kde se odehrávají pouze druhořadé apolitické ahistorické úkony nezávislé na vnějším světě (nakupování a uklízení se děje za každého režimu, ať totalitního, nebo demokratického). Dualita vnější-vnitřní, která spoluzakládá binární systém zapadni filozofie, měla od antiky nezpochybnitelný vliv na společenské uspořádání a tzv. pohlavní dělbu práce. Zatímco místem ženy je domov, což řada myslitelů od Aristotela po Freuda vykládá jako logický důsledek tvaru těla ženy a jeho skrytých pohlavních orgánů, místem muže byla veřejná prostranství, kde se diskutovala res publica a tvořily dějiny a „velké“ umění. Na problematiku dětí naráží i homosexualita. Děti jsou posledním klenákem, který zbývá homosexuálům do úhledné klenby; kamenem, který ale nikdy nemohou vydobýt a klenbu jím uzavřít, poněvadž děti jednoduše mít nemohou. Je to ta poslední hranice, kterou nikdy nepřekonají. ____ (i+ii) Podle většiny feministek může za nerovnost pohlaví vzdělání a instituce, společenské a rodinné předsudky, ještě nedávno běžné vyloučení žen z výuky na akademiích a univerzitách apod. Nebo-li kulturně a sociálně vytvořené rozdíly. Jenže sex a děti jsou biologické rozdíly. A neexistuje způsob, jak je překonat. Jsou věčným prokletím, uvaleným na nás přírodou. Bitch Slap lze proto nejlépe číst jako „touhu žen být mužem“, respektive být ženou a umět se pohybovat v prostředí mužů (opakem jsou zženštilí muži jako Hugh Grant - slovy Bloodhound Gang, just another dick with no balls - nebo Tom Hanks). Radikální narušení konzistence ženských postav se v Bitch Slap projevuje znegováním všeho shora uvedeného, co brání ženám být stejně dobré jako muži, tzn. že se tu v prvé řadě všechny tři zlobivý holky chovají jako chlapi s příkrým macho slovníkem a ptáka jim nahrazují velký bouchačky, a za druhý je od jakékoliv eventuální spojitosti s mamkami od plotny vzdaluje to, že děti nemají a v brzké budoucnosti zjevně ani neplánují; jen by je brzdily v rozletu. Jakkoliv se stavím proti voyeuristickému potěšení z kochání se pozastaveným, erotizovaným obrazem ženy ve filmech a upozorňuji na nelichotivé role, jaké na ženy vyzbývají v populární kultuře, ani desítky odrůd feministického myšlení, stovky souborných antologií a tisíce nejrozmanitějších statí prostě a jednoduše nezpůsobí, aby ženám narostl penis a muži rodili děti, respektive aby se muži rodili bez penisu a ženy se vzdaly dětí. Zviditelnění žen jako svébytných subjektů v dějinách i současnosti navíc podrývá skutečnost, že k jejich emancipaci dochází v anomálních oblastech druhotných žánrů, jako jsou slashery (Texaský masakr motorovou pilou), revenge filmy (I Spit on Your Grave), grindhousey (Auto zabiják), karate béčka (Mise spravedlnosti), women's cinema (Riddles of the Sphinx) nebo postfeministický campy (Xena). Mainstream je ženám tradičně odepřen. ____ Film samotný je učiněný nářez. Takovou intenzivní rozkoš jsem si prožil naposled u Zombieho Vyvrženců pekla. Digitální (videoherní) logikou a estetikou řízená závěrečná plochá a barevně veselá pop-artová přestřelka, kterou opanuje Kevin Sorbo s dvojící automatů, je něco neuvěřitelného – a neuvěřitelně zábavného. Oproti uctívaným a citovaným zdrojům jako Faster, Pussycat! Kill! Kill! se nám v Bitch Slap akorát znatelně zkomplikovalo vyprávění, ačkoliv proměna grindhousovské hyper-stylizace v hyper-narativizaci díky přesunu diváků z rušných drive-inů a grind-houseů k domácím videím a přehrávačům, kde mají více klidu k přemýšlení, byla patrná už u bikerské retro exploatace Hell Ride. Zde ovšem dosáhla symbolického vrcholu v radikálním rozkolu mezi postmoderním uměním „povrchu“, „dopadu“ a „vjemu“ (politika těla a performance art – tělo jako bojiště) a moderním uměním „významu“, „hloubky“ a „interpretace“ (nenadálý zvraty a zlomy v příběhu – tělo jako myslivna). Oscar Wilde je mrtev. Ať žije Rick Jacobson s heslem pro třetí tisíciletí: Jak je důležité míti koz... penis!(11.1.2010)

  • Rocky62
    odpad!

    Asi jsem v nedávné době nějak zhřešil, jinak si nedovedu vysvětlit proč jsem se stal obětí jedné z největších (promiňte) chujáren všech dob. Nemám nějak extra velké výhrady vůči podobným brutálním masakrům. Např. From Dusk Till Dawn shledávám za kvalitní podívanou, ale Kurevská nakládačka neobsahuje absolutně žádnou ingredienci správného cool masakru. Dialogů by se lépe zhostili neandrtálci s těžce poškozenou slabomyslností a samotný příběh vymyslel analfabetický šimpanz. Tenhle film si zkrátka hraje na něco, na co opravdu není, hluboké dekolty mu fakt nedodávají na šťávě a ústřední trio krav by se mělo taky léčit. Z jejich "drsného" chování, které je nadmíru trapné mi bylo do pláče. S tímhle tématem jsem nadobro skončil. 0,5%(12.7.2011)

  • Terva
    *****

    Není nutné věřit v nadpřirozený původ zla, lidé sami jsou schopni jakýchkoliv špatností "Joseph Conrad 1911". CITÁT - Dejte ženám právo volit........... Slušné a zajímavé úvodní titulky plus dramatický hudební doprovod, dají tušit, co má divák čekat. Dokonce se mi i líbí kamera, kterou obsluhuje Stuart Asbjornsen. Jeho komiksové rozdělování obrazu, je boží. Chlapci a chlapi vyhoňte si....ega....tady dostanete od žen pořádnou nakládačku. Je to trochu sprostý, ale jde jen o zvyk a je tu spousta hlášek. Ani nevím kterou dříve napsat. Snad tu o Bobří řece nebo tu o vyhulení? Fuck nevím. CITÁT - ...a zůstaň ležet, čůráku!........ Vše začalo tím, že jedna přebarvená bloncka udělala chybu. Příběh je postaven na dialogu a akci tří "andělů", kteří se zovou Hel, Camero a Trixie. Mezi tím se celý příběh posouvá dozadu a ve flashbackovém provedení sledujeme kde to vše začalo. Tohle se mi líbí. CITÁT - Drž hubu, ty krávo........ Příběh mi připomíná tvorbu Grindhouse, ale marně jsem v titulcích hledal jména Quentin Tarantino nebo Robert Rodriguez. Ne, ti v tom prsty nemají. CITÁT - Vojeď mě drátem, ty stará Camero........ Příběh se zamotává, respektive odmotává a pomalu tu vychází najevo minulost některých aktérek i aktérů. Jsou tu použity spousty hlášek a narážek na několik filmových příběhů. Například jsou tu hlášky z filmu Terminátor a to "Já se vrátím" nebo "Přežije to". Nádherná scéna je v kostele, to jsem slintal a brečel smíchy. CITÁT - Áááá, sestra Prudilka Píchalová............ Další nádherná scéna je okolo 72 minuty. Nádhera. Nevidím důvod tomu nedat za pět ***** Ve filmu si zahrají: HEL - Erin Cummings, CAMERO - Ameríca Olivo a TRIXIE - Julia Voth. A kluci, nebojte, do držky tu dostávaj i ženy. Což je takové malé vyrovnání. CITÁT - Vyliž mi kozy, ty blbá p*čo......... Ve filmu zazní, mimo jiné: Am Conspiracy, KU nebo Eagles to Death Metal. A jak to ukončit? No přece prastarým CITÁTEM - Nejsem si jistá, jest-li smylstvo, obžerství, chamtivost, lenost, lež, závist a pýcha, jsou lidské hříchy nebo základní lidské rysy. RAWHIDE si ve filmu zahraje Zöe Bell, ta má také na starost koordinaci kaskadérů a kaskadérek. Film je věnován Ráchel a Patricii, ale kurva nevím, kdo to je.(2.1.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace