Režie:
Don RoosScénář:
Don RoosKamera:
Steve YedlinHudba:
John SwihartHrají:
Natalie Portman, Lisa Kudrow, Scott Cohen, Lauren Ambrose, Daisy Tahan, Anthony Rapp, Charlie Tahan, Michael Cristofer, Debra Monk, Mona Fastvold (více)Obsahy(2)
V této upřímné, vtipné a srdcervoucí adaptaci románu spisovatelky Ayelet Waldman, jež vypráví o životě, ztrátě a rodině, zazářila krásná Natalie Portman. Emilia (Portman) je absoloventka práv na Harvardu a také novomanželka – právě se provdala za Jacka (Scott Cohen), vysoce postaveného newyorského právníka. Když začala Emilia pracovat v jeho právnické firmě, byl Jack její šéf a byl ženatý. Jejich život bohužel nečekaně změní smrt jejich novorozené dcery. Emilia se ve svém zármutku jen těžko sbližuje se svým nevlastním synem Williamem (Charlie Tahan), ráda by se s ním zkamarádila, ale díky Williamově předčasné vyspělosti se to zdá téměř nemožné. Nejtěžší je však vyrovnat se s neustálými výbuchy vzteku a žárlivosti Jackovy bývalé ženy, Carolyn (Lisa Kudrow). (HBO Europe)
(více)Videa (2)
Recenze (139)
Výborně napsané dialogy a postavy z masa a kostí dělají z tohohle melancholického dramatu příjemné setkání. Příjemně ale není postavě Natalie Portman, která v sobě vstřebává nejednu emoci (ztráta vlastního dítěte), odolává útokům vzteku bývalé ženy svého manžela a pozvolna nachází cestu k nevlastnímu přemoudřelému synovi, který vzešel právě z manželství, které sama položila na lopatky. Solidně odvyprávěný příběh bez výrazně hluchých míst srdce zřejmě nikomu neutrhne, ale potěší minimálně hereckými výkony (i kdyby Portman servírovala jen jeden jediný utrápený kukuč, tak ji to diváci budou rádi baštit – včetně mě), hudbou a vydařeným scénářem. ()
Dramatické, smutné, depresivní, bezvýchodné, sebemrskačské, bojující, hádavé × zase ta jejich americká nátura. Téma zajímavé, sice hlavní postavu bych propleskla za ty její nálady a výbuchy, i když je ve stresu ze smrti dítěte. Bývalá manželka byla taky lehce histeričtější, ale reálná. A synáček byl moc chytrý, to znamená moc americky urážlivý a donašecký, chápu, bylo to dítě. Natalie super, Scott moc pěkný, prostředí sychravého New Yorku dolaďovalo celou náladu. A to je tak všechno, čekala jsem víc. Film, který možná nemusíme vidět. ..ten pochod mi přišel docela bolestivý, proč rozrývat staré jizvy.. ()
Chytlo mě to. Dívala jsem se na její duševní úskalí, nechopnost se vyrovnat se smrtí a ona to hrála tak přesvědčivě, až mi z toho bylo smutno. Scotta už jsem dlouho neviděla, takže jsem ráda, že jsem ho tu zastihla, byl skvělý. V Lise jsou Phoebe ani za mák neviděla. Tohle lidské drama se mi moc líbilo - hereckými výkony, průběhem, charaktery. Tím, že je v některých případech velmi těžké si odpustit. Natalie se mi tu mnohokrát více líbila tady než v Černé labuti. Silné 4*. ()
Vynikající drama, které se stává dokonalé až ve svých posledních dvaceti minutách. A to je škoda. Love and Other Impossible Pursuits řeší hned několik otázek, které se mohou kdykoliv dotknout každého z nás (nevěra, úmrtí dítěte, vztahy v rodině) a co mě překvapilo, každé z těch témat dostane svůj patřičný prostor k nějakému "vyřešení". Jinak Natálka opět předvedla, proč ji považuju za jednu z nejlepších současných hereček. Kupodivu se mi líbila i Lisa Kudrow (ta stíhačka jí sedla) a hodně velké plus pro Scotta Cohena, který vedle Natálky překvapivě nezaostával. Jak říkám, kdyby celý film byl tak dokonalý, jako posledních dvacet minut, dal bych plný počet a ani bych nemrkl. Takhle "jen" dost silných 80 %. ()
Je to jen pár dnů, kdy jsem zase po nějaké době viděl Portmaku v Leonovi. Jak ta holka dospěla... Stále ale neztratila nic ze své krásy a co se týče herectví, tak to má stále stoupající úroveň. Po Černé labuti, kde táhne celý film jen ona se svou náročnou postavou, si hodila i další charakterní roli v Love and Other Impossible Pursuits, filmu, který je také postavený výhradně jen na ní. I tady se to povedlo, ale divák tentokrát může bojovat s poměrně nevyrovnanou postavou, od které jsem do posledních minut nevěděl co čekat, a nepřišel jsem na to ani po závěřečných titulkách. Docela i rozumím co chtěl Don Roos říct, ale naložil si na záda zátěž jako kráva, a lehce se mu to místy drolilo pod prsty. Být ženská tak dám možná čtyři, jelikož bych možná určité věci chápal lépe. Takhle za zajímavé tři. It was my children too! ()
Galerie (39)
Zajímavosti (4)
- Do hlavnej roly bola pôvodne obsadená Jennifer Lopez. (TheRoller)
- V jedné scéně tvrdí Emilie Willovi, že i když vystudovala Harvard, je to škola na nic. Natalie Portman opravdu vystudovala Harvard, a to v oboru psychologie. (Brousitch)
- Snímek byl natočen na motivy stejnojmenného románu od Ayelet Waldman. (pufina)
Reklama