Reklama

Reklama

Přátelská rodina se přestěhuje do luxusní čtvrti. Jonesesovi mají lepší vztahy a rodinné návyky, než kterákoli rodina ve městě. Jediný problém je, že oni vlastně nejsou rodina, ale zaměstnanci tajné marketingové organizace… Absolutně dokonalá rodina se přestěhuje do luxusní čtvrti na předměstí. Jejich noví sousedé jsou jimi nadšeni a Jonesesovi mezi ně hladce a přirozeně zapadnou. Tedy do té doby, než je potká náhlá tragédie a oni musejí přehodnotit své životní priority. Steve (David Duchovny) a Kate Jones (Demi Moore) mají vše, co by si manželský pár jen mohl přát: jejich děti, Jenn (Amber Heard) a Mick (Ben Hollingsworth), jsou inteligentní a zároveň atraktivní, žijí v bohaté čtvrti a jejich krásný velký dům je plný prvotřídních věcí. Nedávno se Jonesesovi spřátelili se svými sousedy, Larrym (Gary Cole) a Summer (Glenne Headly). Jenže nic není takové jaké se zdá. Když se na Jonesesovi podíváte blíže, začnete mít nepříjemný pocit, že něco zlověstného číhá hned pod povrchem. Až když musejí čelit nečekané katastrofě, ukáže se, kým ve skutečnosti jsou. (HBO Europe)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (352)

kulyk 

všechny recenze uživatele

Upatlaná fantasmagorie na téma ,,reklamní praktiky, jsou fujky, pomni, spotřebiteli ", do které se přitom napasovalo vcelku dost product placementu, račte si povšimnout. Naprosto zbytečný kříženec mezi výpotky Rosakundy Pičerové a antiglobalizační agitkou. Vztahové propletence, ve filmu znázorněné, mohou překvapit jen dvanáctileté odbornice na život v Bradavicích. Ku konci veledíla jsem byl již znechucením natolik oslaben, že i mě málem zlákal jeden z propagovaných výrobků, vážně jsem totiž záviděl vygumovi, který se svlékl do hanbata, přikurtoval své sýrové nohy k sekačce a zakloktal si na dně bazénu. Žiji jen proto, že momentálně vlastním pouze strunovku. ()

bouncer 

všechny recenze uživatele

Uf, takový "product-placement" a skrytá reklama, která je i hlavním tématem filmu. Nápad velice dobrý, zpracování průměrné, ale stále na úrovni. Ke konci už scénáři dochází dech, ale v prvních třech čtvrtinách se jedná o svěží a zábavný film, který má co nabídnout (třeba super duo Demi Moore a David Duchovny). Pěkné, koukatelné - nic víc, nic míň. ()

Reklama

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Jonesovi jsou originál, takových je málo! Ne úplně komedie, protože to tak nějak má od všeho trochu. Každopádně to, co z filmu dělá opravdový unikát, je příběh a herci, kteří v tom příběhu hrají. Je totiž o nejdrsnějším marketingovém nápadu, který kdy, snad, koho napadl. Představte si, že se do sousedství nastěhuje nová rodina, která je perfektní ve všech ohledech a má ty nejdokonalejší věci, které každý chce. No, tak je prostě začne nakupovat a o tom to je. Jenže ovlivňování lidí má důsledky a i s těmi důsledky se musí počítat. Je to takový ten extrémní případ, jak lidi donutit něco koupit. Tím nepřímým způsobem to vlastně funguje na celém světě, vždy a pořád. Přitom jim ale nedochází, že ke skutečné radosti stačí opravdu málo. Stačí se nad to všechno povznést, jenže to je hrozně těžké. Herci v tomhle filmu to předvedli perfektně. David Duchovny hraje pořád sebe a pořád ho hraje výborně. Demi Moore je v skoro padesátce naprosto úžasná a jejich děti Amber Heard a Ben Hollingsworth také nemají chybu. ()

Ajinka126 

všechny recenze uživatele

Parádní příklad marketingové manipulace. Asi to navrhnu do svojí diplomky :).. Ale abych se marketingu zastala, tak to není jen o tom oblbnout lidi, aby jako ovce slepě nakupovali. A tady je skvěle nasimulované, jak to zblbne i lidi, kteří v tom dělají.. jako u nás v Brně už snad není týdne, kdy by u nás ti otravní příživníci nezvonili a nevnucovali vám kraviny.. a ani 100x NE je neodradí. Ale všechno se koneckonců odvíjí od naší chamtivé povahy. Myslím, že Češi a Slováci by na toto nereagovali, my jsme zmagoření slevami, takže kdyby pokaždé Duchovny nezmínil, že to koupil ve výprodeji, jeho procenta by nestoupala. Příběh je to příjemný a konec fakt dobrý, měla jsem obavy, že tím zas všechnu to moc těch rodin zabijí, ale povedlo se jim zachovat si tvář. Ale pořád je to jen průměrně strávené odpoledne u tohoto filmu. ()

FFilipCZ 

všechny recenze uživatele

Docela zajímavá a originální komedie, která postupem času vyústí v drama. Příklad toho, když se marketingové praktiky vymknou kontrole (viz. konec). Jelikož se o marketing zajímám, tento snímek mne pohltil a já si ho perfektně užil. Velkou zásluhu na tom mají i povedené herecké výkony všech zúčastněných. Především Demi Moore se mi hodně líbila. ()

Galerie (21)

Zajímavosti (5)

  • Duchovny uviedol, že on a Demi Moore mali počas natáčania k dispozícii pre seba kaštieľ: "Bola to plánovaná štvrť McMansions, postavená v časoch rozmachu a dnes je asi z polovice zaplnená. Tak sme sa vtedy presťahovali do niekoľkých z týchto úžasne obrovských domov," povedal. (Arsenal83)
  • V pôvodnom znení sa po 16. minúte filmu udeje chyba, keď po noci, kedy sa Jenn (Amber Heard) snažila zviesť Steva (David Duchovny), ráno pri káve Duchovny osloví herečku jej vlastným menom ("Amber, we should talk about..."). (Arsenal83)

Reklama

Reklama