Reklama

Reklama

Nostalgická tragikomedie nás zavádí do jednoho newyorského baru, jehož neurvalý majitel Jacques (Brian Cox) už chce pověsit řemeslo na hřebík. Najde si proto na ulici svého následovníka, mladého pobudu a snílka Lucase (Paul Dano), který má ale na barmanskou profesi až příliš „dobré srdce“. Lekce otrlosti může začít... Mladík se rychle učí práci za barem a přizpůsobuje se místnímu stylu. Všechno jde podle plánu. Až jednoho deštivého večera do pánského baru vejde krásná a namol opilá letuška. Lucas se bezprizorní cizinky ujme a nabídne jí útočiště. Přítomnost ženy atmosféru baru zcela promění, což cholerický majitel nese s nelibostí. Od této chvíle už se události mohou vyvíjet jen špatným směrem. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (89)

Marigold 

všechny recenze uživatele

Celé to příjemné a rázovité dryáčnické vyprávění o nepravděpodobném přátelství dvou vyšinutých mužů ruinuje předvídatelný motiv symbolického dluhu, který od počátku předurčuje vyústění filmu. Kári bohužel není Trier a emoce neukočíruje. Na konci se mu film vymkne z ruky do nepravděpodobné pohádky, kterou celou dobu nebyl. Škoda, třeba v Outsiderech to Islanďan ustát dokázal, tady mu chybí nadhled. Ale za příjemnou většinu filmu dávám víc než dobrou. ()

Renfield 

všechny recenze uživatele

Na Dagura Káriho překvapivě nevyrovnaný film, čemuž zřejmě přidává ještě to střetnutí dvou filmařských stylů, severského a americky nezávislého. Druhý jmenovaný je tu cítit podstatně víc a to samozřejmě díky výborným scénám v baru, s jedinečnou atmosférou. Pohled na život a věčná moudra, která pronáší Jacques baví, navíc Brian Cox ho hraje výborně. Ale nejzajímavější mi přišly právě všechny postavy štamgastů, žel o nich film neprozradí příliš, přesto jejich vzájemné dialogy zaujmou a o životě lehce napoví. Jenže, v úvodu komentáře jsem psal o nevyrovnanosti, ta je hodně patrná především ve scénáři, ale také ve scénách z baru a zbytku filmu. Scénář je naivní, až se snad nedá věřit, že ho opravdu psal Kári... tak brzy prozradit vše, opravdu? Přesto ta scéna zasáhne, aby ovšem byla polozapomenuta následným zbytečným "dalším závěrem" hm. Z tohoto důvodu bych postavu April ani neřešil, samozřejmě děj pouze doslazuje, ale film má jiné překvapivé mínusy. 55% ()

Reklama

iampatrik 

všechny recenze uživatele

Jeden z filmů, kdy si řeknu, že csfd hodnocení je na hovno, protože člověk neví, (i když jde o hovno) jak film ohodnotit, ani ne 4 ani ne 3. I když se člověk nedoví, plno věcí (např. proč si Jacques vzal Lucase domů, zjevení Avril..), přesto je film občas vtipnější než některé komedie a přitom působí svou "barovou" atmosférou. ()

sona123 

všechny recenze uživatele

Velmi záhy je jasné, o co půjde, ale to vlastně vůbec nevadí. Kus filmu je čirá nuda, nic moc se neděje, objeví se pár vtípků a postřehů (kdybyste náhodou nevěděli, tak kapacita baru je 13 lidí a ženský do baru nepatří, ty maj cukrárny a kavárny), Paul Dano sem tam i promluví a jedna ženská se tu přece jen objeví, a taky husa a nové auto a zapálená kořalka a sem tam něco, co spolu moc nesouvisí. A nakonec to celé tedy nějak dopadne... ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Hvězdu dávám za herecké výkony, jinak je to přesně ten typ festivalových filmů, jakých je už moc. Kdysi to možná bylo zajímavé, když to netočil každý šmudla s videokamerou z bazaru. Navíc je film neuvěřitelně cynický, jeho výpovědní hodnota v podstatě nulová, a ani technicky nebo filmařsky mne to nijak nezaujalo. Nehledě na tu scenáristickou obezličku s onou neuvěřitelnou náhodou na pusté noční ulici těsně před koncem. Jak něco nevyplývá logicky z děje, prostě to autorům nevěřím. Navíc od první chvíle se dá zhruba předpokládat, jak to skončí, a docela mne i naštvalo, že to tak skončilo. Rovná linka, příběh žádný, takže to nemá ani nějaké vyznění. ()

Galerie (23)

Reklama

Reklama