Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Sheldra
    ***

    Nebýt Audrey, je to mrtvolné až běda. Nemám nic proti tomu, že se tvůrci zaměřili na období před zrodem slavné návrhářky, ale jedinečnost osobnosti týhle rebelky mohli určitě zachytit i lepším způsobem než neustálým omíláním věty, že se nikdy nevdá, byť v různých variacích, a "nemoderním" oblékáním. Koukalo se na to dobře, ale hlubší dojmy to ve mně nezanechalo. Škoda přeškoda.(22.8.2011)

  • MISSha
    ***

    Věřím, že kdyby se film moc nezabíral milostným příběhem před Coco Chanel a zaměřil například na výrobu světoborného parfému, na první znaky rebelky která navždy změnila svět módy, svět žen, až by si vytvořila přívlastek módního guru a vytvořila až do dneška trvající impérium. Tak by profil zde, možná zářil červení a film by se zdál více záživnější než ve skutečnosti je.(20.1.2010)

  • MaMitti
    **

    Ach...těšila jsem se na Audrey, těšila jsem se, že se dozvím něco o té pozoruhodné osobnosti Coco Chanel, jejíž jméno (zejména) ženy vyslovují s patřičným respektem a nadšením. To, co jsem se ale o Coco Chanel dozvěděla, „nepotřebuji“…Ano, je to sice zajímavé, možná i dojemné, ale proč příběh velké návrhářky a ženy končí ve chvíli, kdy by se jevilo nejpatřičněji právě začít? Anne Fontaine to určitě nemyslela špatně, Coco to neměla lehké, hezky nám ukázala, z čeho vzešla, co jí ovlivnilo, ale proč proboha o tom celý film???Proč tolik té „červené knihovny“? Tolik jsem si přála, aby se postupně víc vylíčil její vztah se sestrou, aby se to pohnulo a přesunulo dál v čase… Navíc…s velikou lítostí musím přiznat, že Audrey se mi do role Coco nehodila. Plusem zůstávají kostýmy – ty asi ocení právě ženy. Škoda, troufám si tvrdit, že z tohoto tématu by se dalo vytěžit mnohem víc.(27.5.2010)

  • NinadeL
    ****

    Coco před Chanelem se paradoxně výborně doplňuje s filmem Coco Chanel & Igor Stravinsky, protože se zabývá přesně jen tím obdobím v životě Gabriely před Igorem. A Audrey Tautou propůjčuje tvář té Coco, která zatím ještě nebyla nikým, pouze nezávislou mladou dámou, kterou dusily konvence secesní společnosti. Zatím nebyla nikým, ale věděla, že styky s vhodnými muži dosáhne úspěchu. Gabriela byla velmi chytrá a zpětně se zdá být, že byla i emancipovaná, ona ale jen vždy chtěla být nezávislá.(17.11.2014)

  • Jennifer.S
    ***

    „Já jsem muž a ty jsi žena. A muži a ženy se neoblékají stejně.“ Slibovala jsem si životopisný snímek o Coco, ale dostala jsem jen Audrey Tautou, proplouvající snímkem se dvěma „osudovými“ muži (o nichž jsem se toho taky moc nezvěděla) a pálící jednu cigaretu za druhou. Že se ke svému jménu, módní ikony, musela dopracovat postupně je samozřejmé. Co jsem ale nečekala, bylo to, že své impérium začne budovat až po hodině a půl (což – ano – je necelých 20 minut před koncem filmu). Ony se ty náznaky na potřebnou změnu ženské módy objevují v průběhu celého snímku, ale vždy se jen tak lehce otřou a hned utečou, aby snad náhodou nepředbíhaly děj. A tak, když už Coco konečně začne tvořit svou kolekci, v opravdu povedené sekvenci, tak s lítostí zjišťujete, že se jedná i o sekvenci závěrečnou. Shrnuto a podtrženo, jestli se chcete o Coco dozvědět něco užitečného, přečtěte si wikipedii (tam je toho mnohem víc a navíc to máte přečtené za 5 minut). Jestli se chcete podívat na krásné dobové kostýmy a Audrey s cigaretou, tak doporučuju film.(29.6.2012)

  • - Módu opálenej pokožky zaviedla práve Coco, a to síce po jednom prílišnom nechcenom opálení počas pobytu pri Severnom mori, keď bola biela pokožka želaná. Na konci kariéry sa však vrátila k pôvodnému štýlu. Prestala chodiť na slnko. (Nykol)

  • - Na trzích a u starožitníků sháněli návrháři šňůrky, stuhy, knoflíky a další dobové ozdoby, jimiž doplňovali kostýmy kvůli autenticitě filmu. (vendy63)

  • - Keira Knightley obdržela nabídku na hlavní roli Gabrielle. (Caszidy)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace