Nastala chyba při přehrávání videa.
  • gabin(a)
    **

    Chanel je pro mě opravdu pojem a i když pochopitelně nemám na jejich oblečky (a i kdybych ty peníze měla, asi bych je za hadry nevyhazovala), je to prostě moje vlna a veliká inspirace, která nikdy nezklame. Takže jsem se pochopitelně moc těšila, protože kromě domu Chanel mám ráda i Audrey Tautou a věřila jsem že tento snad životopisný film převálcuje tu nudu s protivnou a doslova buranskou Bobulovou na celé čáře. O to víc jsem zklamaná a v hodnocení více nekompromisní. Udělat něco blbě poprvé je blbý, ale udělat blbě něco i potom, co už odstrašující příklad poskytnul někdo jiný, to je fakt trestuhodné. A to platí jak v životě tak speciálně pro tento film. A Audrey Tautou se mi tu nelíbila ani vizuálně, ani herecky. Opravdu byla Coco Chanel tak zahořklá, otrávená a bez šarmu? Tomu nevěřím.(22.8.2012)

  • Jennifer.S
    ***

    „Já jsem muž a ty jsi žena. A muži a ženy se neoblékají stejně.“ Slibovala jsem si životopisný snímek o Coco, ale dostala jsem jen Audrey Tautou, proplouvající snímkem se dvěma „osudovými“ muži (o nichž jsem se toho taky moc nezvěděla) a pálící jednu cigaretu za druhou. Že se ke svému jménu, módní ikony, musela dopracovat postupně je samozřejmé. Co jsem ale nečekala, bylo to, že své impérium začne budovat až po hodině a půl (což – ano – je necelých 20 minut před koncem filmu). Ony se ty náznaky na potřebnou změnu ženské módy objevují v průběhu celého snímku, ale vždy se jen tak lehce otřou a hned utečou, aby snad náhodou nepředbíhaly děj. A tak, když už Coco konečně začne tvořit svou kolekci, v opravdu povedené sekvenci, tak s lítostí zjišťujete, že se jedná i o sekvenci závěrečnou. Shrnuto a podtrženo, jestli se chcete o Coco dozvědět něco užitečného, přečtěte si wikipedii (tam je toho mnohem víc a navíc to máte přečtené za 5 minut). Jestli se chcete podívat na krásné dobové kostýmy a Audrey s cigaretou, tak doporučuju film.(29.6.2012)

  • 01Zuzana10
    ***

    2 a pol *. Sklamanie. Obrovské sklamanie. Dúfala som, že to bude veľká kostýmovka a ono sa to ukázalo skôr ako lovestory kabaretnej speváčky, kt. zároveň šila... ak zjednodušujem. Audrey mi prišla vulgárna. Neviem, osobné predpojatie voči nej na jednej strane, na druhej som v nej nevidela dušu, eleganciu iba zatrpknutie, detský odpor. Kde máme osobnosť ženy, ktorá premenila vývoj ženskej módy? Tiež mi chýba prepojenie, keď sa Coco dostáva zo zámku priamo do veľkého ateliéru. Zrazu. Záver je proste podľa mňa príliž urýchlený. Mimo to nevidno žiaden vplyv histórie typu vojna a pod. Očakávania som mala aj od skladateľa hudby Alexandre Desplata. Priemer. Priveľmi šedý... (30.1.2010)(31.1.2010)

  • zsn
    *****

    Jaké to je býti první ženou, která vstoupila do světa mužů? Milá, drzá, nevinná, provokující, slušná, neslušná, svá, všech, stará, mladá, ženská, mužská, to vše byla Coco. Vypracovala se od píky. Její život značně ovlivnil feminismus a eleganci jí vlastní. Velmi objektivní příběh slavné návrhářky, o to víc dojemný, že příběh napsal sám život. V podání povahově neodolatelně shodné Audrey se nedalo čekat nic jiného, než že snímek bude atraktivním a elegantním, jak se pro Francouze hodí. Je jasné, že pro víc jak polovinu hodnotících "odborníků" zde to bude nuda, protože žijeme ve světě plném nároků (nejen) na film, na akci, ale když se nad tím pozastavíte - je to životopisný snímek, nemůžete zde hledat divoké střílečky, rychlá auta nebo vetřelce se slizem. Nudný život teda Coco neměla a Alessandro Nivola, žijící v USA, podal půvabný výkon jako Francouz(5.7.2013)

  • Piškotka
    ****

    Film se mi líbil právě proto, že citlivě líčil život Coco před její slávou.. Věčně zasmušilá Coco svou jinakostí z davu vyčnívala. Svým svérázem a jakoby popíráním ženství dávala najevo svůj přirozený půvab. V pyžamu a rozpuštěných vlasech A. Tautou vypadala jako divoženka. Z jejích uhlových očí a výrazného obočí jde strach. Coco bohužel vyrůstala v konvenční době, kde se uznával urozený původ a majetek. Láska jí byla nešťastným osudem a zároveň hnacím motorem ke kreativitě.(14.2.2012)

  • - Automobil Hotchkiss AM2 použitý také ve scéně, kdy jedou Coco Chanel (Audrey Tautou) a Boy (Alessandro Nivola) po pobřeží, byl poprvé vyroben až přibližně 6 let po Boyově smrti. (K.O.zel)

  • - Módu opálenej pokožky zaviedla práve Coco, a to síce po jednom prílišnom nechcenom opálení počas pobytu pri Severnom mori, keď bola biela pokožka želaná. Na konci kariéry sa však vrátila k pôvodnému štýlu. Prestala chodiť na slnko. (Nykol)

  • - Na trzích a u starožitníků sháněli návrháři šňůrky, stuhy, knoflíky a další dobové ozdoby, jimiž doplňovali kostýmy kvůli autenticitě filmu. (vendy63)