Nastala chyba při přehrávání videa.
  • klerik
    ****

    Dejom obyčajný, ale celkovo dobrý film. Herecky dobre zvládnuté, natočené primerane umiernene... Film je zaujímavý pedovšetkým tým, že sa úplne vyhýba obdobiu úspechu tejto zvláštnej návrhárky... Po POLOCKOVI, BETHOVENOVI, DIEVČATI S PERLOU či POSLEDNOM ŠKÓTSKOM KRÁĽOVI poteší film, ktorý sa snaží vyhnúť šablóne...(14.1.2011)

  • MISSha
    ***

    Věřím, že kdyby se film moc nezabíral milostným příběhem před Coco Chanel a zaměřil například na výrobu světoborného parfému, na první znaky rebelky která navždy změnila svět módy, svět žen, až by si vytvořila přívlastek módního guru a vytvořila až do dneška trvající impérium. Tak by profil zde, možná zářil červení a film by se zdál více záživnější než ve skutečnosti je.(20.1.2010)

  • FlyBoy
    **

    Na počiatku boli klobúky, neskôr odevy, potom parfumy až napokon rozmach v širokom spektre módneho showbiznisu. Coco Chanel, jej kariérny rast od šijaceho stroja k mamonárskym prehliadkovým mólam, ako aj spätosť s mužmi jej hojdavého života. Takáto celosvetovo uznávaná návrhárka je hodná omnoho nekonzervatívnejšieho zaobchádzania a tento nezáživný blud si ani náhodou nezaslúži.(22.1.2010)

  • nunka
    ***

    Nič prvotriedne, inovátorské, drvivo srdcervúce, zato citlivé, podmanivé a súkromné. Najskôr k scenáru - ak by film viac tlačil na profesionálny rast a rozvoj kariéry Coco, bol by viac dokumentom, čiže ukážka toho ako sa Coco zmieta v svojich citových pohnútkach k mužom, svetu, luxusu a noblese sa mi veľmi páčilo....kariéra a úspech bol naznačený presne tak ako bolo treba. A teraz k Audrey Tautou, ktorá vo mne bude na večné veky evokovať hravú, bláznivú, detskú, dobromyselnú, altruistickú Améliu s velkým srdcom...istá podoba s Coco tam možno náznakom je, ale ani dômyselný make-up a herecká snaha neprekryli jej prirodzene láskavý krehký look a iskrivý pohľad, ktorý skutočne netrpel ale len sa to snažil hrať. Audrey u mňa neboduje v roly zatrpknutej a cynickej dámy, no zároveň neviem kto by túto postavu stvárnil hodnovernejšie. Inak zaujímavé dielo, skôr nenápadné.(27.1.2010)

  • MaMitti
    **

    Ach...těšila jsem se na Audrey, těšila jsem se, že se dozvím něco o té pozoruhodné osobnosti Coco Chanel, jejíž jméno (zejména) ženy vyslovují s patřičným respektem a nadšením. To, co jsem se ale o Coco Chanel dozvěděla, „nepotřebuji“…Ano, je to sice zajímavé, možná i dojemné, ale proč příběh velké návrhářky a ženy končí ve chvíli, kdy by se jevilo nejpatřičněji právě začít? Anne Fontaine to určitě nemyslela špatně, Coco to neměla lehké, hezky nám ukázala, z čeho vzešla, co jí ovlivnilo, ale proč proboha o tom celý film???Proč tolik té „červené knihovny“? Tolik jsem si přála, aby se postupně víc vylíčil její vztah se sestrou, aby se to pohnulo a přesunulo dál v čase… Navíc…s velikou lítostí musím přiznat, že Audrey se mi do role Coco nehodila. Plusem zůstávají kostýmy – ty asi ocení právě ženy. Škoda, troufám si tvrdit, že z tohoto tématu by se dalo vytěžit mnohem víc.(27.5.2010)

  • - Na trzích a u starožitníků sháněli návrháři šňůrky, stuhy, knoflíky a další dobové ozdoby, jimiž doplňovali kostýmy kvůli autenticitě filmu. (vendy63)

  • - Automobil Hotchkiss AM2 použitý také ve scéně, kdy jedou Coco Chanel (Audrey Tautou) a Boy (Alessandro Nivola) po pobřeží, byl poprvé vyroben až přibližně 6 let po Boyově smrti. (K.O.zel)

  • - Keira Knightley obdržela nabídku na hlavní roli Gabrielle. (Caszidy)