poster

Pokoj (festivalový název)

  • USA

    The Room

Drama

USA, 2003, 99 min

Režie:

Tommy Wiseau

Scénář:

Tommy Wiseau

Kamera:

Todd Barron

Producenti:

Tommy Wiseau

Střih:

Eric Chase

Scénografie:

Mercedes Younger
(další profese)
  • Chrustyn
    *

    Film, který je tak špatný, až je v mnoha ohledech dobrý. Dialogy, které svou strohostí a trapností překonávají i všechny telenovely, nenavazující scény a vůbec vše, co je zde k vidění nemá nic společného s fungujícím filmem. Ve své podstatě se stačí podívat na hlavního hrdinu, jehož vzhled vyjadřuje veškeré kvality filmu.(2.4.2018)

  • RedAK
    ****

    Otřesný, excelentní, otřesně excelentní! Kdo neviděl, neuvěří a kdo uviděl, taky neuvěří. The Room je jako zanícená bradavice na kundě čerstvě vyholený osmnáctky, jako srdeční infarkt při souloži s nadrženou supermodelkou, jako havárie letadla na dětským hřišti v romským ghettu, jako sebevražda výfukovým plynem v nejnovějším modelu Lamborghini, jako psí hovno rozmatlaný na nalezený peněžence, jako hysterická tchyně krátce před zkolabováním, jako děsivá partnerská hádka znějící z vedlejšího bytu, jako hnusný poporodní strie tvořící kolem pupku krásnou mapu Bulharska, jako plošná genocida na území arabských států, jako smrt matky někoho úplně cizího, jako oslepnutí během sledování filmu The Room. Prostě tak hrozný, až je to za daných okolností vlastně skvělý. Rozhodně doporučuju všem, nic podobnýho už nikdy nikde neuvidíte. I did not hit her! It's not true! It's bullshit! I did not hit her! I dit noooot! Oh, hi Mark.(1.2.2018)

  • SeBig
    **

    Po pravdě jsem viděl i tisíckrát horší sracky.. nad hloupostí filmu jsem se nesmál, spíš jen nad těma zajimavostma, který jsou tady napsaný..film kurvi jen sam Wiseau, kterej vůbec neumí hrát a spíš mi za něj bylo trapně, než abych se mu smál...přišel mi jako postiženej člověk a proto mi bylo i lito toho co se mu všechno za ten film přihodí. Každopádně bych si tohle nikdy nepustil, kdyby nevznikl Disaster artist, u kterého je povinností si toto předtím pustit.(26.2.2018)

  • Necrotongue
    odpad!

    Ještě u žádného filmu, který jsem kdy ohodnotil odpadem, jsem se tak královsky nebavil. Proč tedy odpad? Jednoduše proto, že je film špatný ve všech ohledech. Jakákoli jihoamerická telenovela je proti němu profesně dokonalá a zralá na cenu kritiky. Jenže právě příšerné výkony před i za kamerou způsobily, že jsem si málem potrhal bránici. Všechny postelové scény, neustále se objevující a mizející postavy (Denny v tomhle vládl), Johnnyho smích, všechny dialogy (hlavně ten v květinářství) a postava nejlepšího přítele Marka vytvořily gejzír fantastické zábavy. Sice hodnotím odpadem, ale: "Wake up, Johnny!"(9.1.2020)

  • Freemind
    odpad!

    Odpad, ale jaký! Tommy Wiseau je novodobý Ed Wood, jeho veledílo je obecně považováno za jeden z nejhorších filmů všech dob a v USA má své početné fankluby. Tohle prostě musíte vidět - pokud jste alespoň trochu obeznámeni se základními pravidly pro režii, střih a psaní scénáře, budete sbírat čelist z podlahy. Je to samozřejmě strašná, mučivá nuda - dějová linka nemá žádnou logiku, dramatické okamžiky a dialogy se objevují a pak mizí bez žádné pointy ani vlivu na další děj. V průběhu natáčení z projektu průběžně utíkali herci a členové štábu - některé záběry jsou tedy použity víckrát, jedna z hlavních mužských postav najednou bez vysvětlení zmizí a nahradí ji nějaký cizí chlap. Naprosto dokonalý je samotný Tommy Wisseau, který na sebe strhává pozornost nejen lehce retardovaným vzezřením a přízvukem, ale hlavně krátkým, bizarním smíchem, kterým proplétá své monology. Je to prostě ukázkové WTF a já se vůbec nedivím, že kolem toho vznikl takový kult. Zajímavost - ve filmu se často objevuje zasklený rámeček s fotkou polévkové lžíce (he?). Skalní fandové chodí na promítání s hrstí lžiček a pokaždé, když se tato fotka objeví v nějakém záběru, celý sál začne zuřivě házet lžičky na plátno. Další značkovou rekvizitou je rugbyový míč. Proč? Podívejte se, pochopíte.(7.3.2010)

  • - Kyle Vogt, představitel Petera, se při natáčení praštil hlavou o konstrukci točitého schodiště a utrpěl otřes mozku. Proto během scén v Johnnyho (Tommy Wiseau) bytě tolik mrká a opírá se o kulisy. (L_O_U_S)

  • - Kameraman Raphael Smadja si na place postavil stan, kam se chodil schovávat před režisérem a představitelem Johnnyho, Tommym Wiseaum, kde se mu mohl posmívat. (L_O_U_S)

  • - Režisér Tommy Wiseau si najal jakéhosi Markuse, původem Čecha, aby při natáčení pořizoval záběry ze zákulisí. Ty si pak přehrával doma, aby věděl, co si o něm členové štábu povídají. (L_O_U_S)