Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Může být nevěra základem šťastného manželství? Šarmantní bonviván Rudolf je o tom přesvědčen: „Ženská má mít pocit, že o chlapa musí bojovat, musí se snažit, aby si ho udržela. A hlavně, ženská se nesmí nudit!” Rudolf s úspěchem uplatňuje svou divokou teorii v každodenní praxi a to s neutuchajícím elánem, který je u čerstvého šedesátníka záviděníhodný. O to víc pak nechápe naivitu svého nesnesitelně korektního zetě Ondřeje, který pro samé svědomité plnění povinností nevnímá, jak nebezpečně se jeho žena Alice začíná nudit. Milující tatínek a kamarádský tchán Rudolf proto nabídne Ondřejovi několik prověřených rad, jak vnést do skomírajícího manželství potřebný vzruch. Koneckonců jde o rodinné štěstí jeho jediné dcery... Z nudného slušňáka Ondřeje se pak díky románku s krásnou Šarlotou skutečně stává sebevědomý pán tvorstva, obletovaný milenkou a obdivovaný vlastní manželkou. Situace je to sice krásná, ale dlouhodobě neudržitelná. Už proto, že skutečnými pány tvorstva jsou pochopitelně ženy. Ondřeje čeká smršť komediálních situací, kterým čelí s odzbrojující kombinací typicky mužských vlastností - hravou vynalézavostí a nezničitelnou nadějí, že všechno dobře dopadne. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (1 192)

salahadin 

všechny recenze uživatele

Hvězdu za to, že mi tenhle naprosto obludný výplod amatérů zkrátil chvíle trávené 12. 10. ve volební komisi, čekající marně na příchod voličů, volících komanče a oranžový ufouny do zastupitelstev krajů. Sledovat to jinde a jindy, nedodíval bych. A to jsem netušil, jakou pravdu má Bolek, když pronesl památnou větu hodnou samotného Napoleona Bonaparte před bitvou u Waterloo: "Chlapče, ty nejsi v průseru, ty jsi v prdeli." Triviální bezduchá marnost nad marnost. Vejdělek + kozy = výdělek aneb matematika postrádající logiku. No neva. ()

genetique 

všechny recenze uživatele

Veľmi príjemný, osviežujúci filmík, kde Polívka dokazuje, že s ním ešte stále máme počítať. Macháček potvrdzuje svoje kvality, rovnako aj Vejdělek, ale svoje herecké a režijné maximá týmto filmom nedosiahli. Cítiť, že stále majú naviac a keby Vejdělek nasilu netočil každý rok nový film, ale nechal si to všetko prejsť hlavou, tak by sme tu mali možno ďalší film podobný Hřebejkovému rannému obdobiu. Takto je to len nenásilná tragikomédia, decentným tempom ubiehajúca a hlavnou myšlienkou provokujúca. 75%. ()

Reklama

Tetsuo 

všechny recenze uživatele

Historka z pavlače roztažená na celovečerní délku jako "český trhák roku". Vejdělkova radostná obhajoba nevěry, kdy nikoho nic nebolí, je znechucující. _____________ Mám pocit, že se tam projevuje jeho svobodomyslný "duch umělce" (tedy žít si svobodně jako umělec, bez závazků), ale podávat to středostavovskému publiku tak, jako by to byl nebo mohl být jejich život. (Přitom takhle, jako postavy ve filmu, si žijou maximálně bývalí estébáci a veksláci.) ____________ Vrcholem zástěrky a pokrytectví pak je, že se ze všech těch hnusáren a prasáren udělá něco roztomilého. Je to vlastně opak toho, co říká Woody Allen: "Sex je dobrý, když je sprostý". Tady není nic sprostého, ale uděláno tak, aby to neurazilo žádnou panímámu z malého města (která byla v kině naposledy na Ženách v pokušení). Doufám ale, že to jinak uráží všechny myslící lidi, kteří ještě neztratili cit a poznají dobrou komedii od načinčané macho-onanie. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Jiří Vejdělek by potřeboval pořádný scénář, Bolek Polívka by potřeboval pořádnou nešaškovskou roli... Jiří Macháček by potřeboval pořádnou facku. Muži v naději dovedli šablonovitost postav, kterou jsem v Ženách v pokušení ještě snesl, do absurdně amorálních rozměrů, které jsem nevydržel - muže ukazují pouze jako hloupé idioty, ženy zase jako hloupé "coury" (slušnější výraz mě nenapadá). Dobrých vtipů je pomálu, blbých až hanba, a poselství, že nevěra je fajn a vyřeší všechno, stojí za pendrek. Podle dobře se bavících diváků se nicméně zdá, že vejdělek tohoto snímku bude slušný, a já se skoro bojím co přijde dál. Děti v bezvědomí? ()

InJo 

všechny recenze uživatele

Čeští filmoví a seriáloví tvůrci se zřejmě nedokážou obejít bez partnerské nevěry jakožto nosného dějového prvku. Patrně si asi myslí, že tuzemské diváky nic jiného nezajímá. Svým způsobem možná i mají pravdu... Zásadní problém však vidím v tom, že je tohle téma často nahlíženo velmi neadekvátní optikou. Nepovažuju se za přehnaně konzervativního usedlého suchara, jemuž vadí vše, co jen mírně zavání amorálností. Naopak mě takové věci obvykle spíš fascinují - proto si s chutí užívám například každou epizodu seriálového Spartaka obsahující řádně divoké sexuální orgie. Je to především proto, že vím, že tam tohle dráždivé pozlátko obvykle má svůj smysl (čímž nepopírám, že někdy je to už docela přehnané). Zde se nahoty a sexu dočkáme minimálně, kdežto uvnitř je film (respektive příběh a zejména postavy) prohnilý, možná dokonce až zvrácený (zvláště kvůli postavě Rudolfa a obludně smontovanému závěru). Nevěra, uskutečňovaná z pouhého rozmaru, je prezentována jako věc, která vztah nejenom, že neničí, ale dokonce mu prospívá! Svého zahýbání tu nikdo nelituje, ani dobrovolně (z pohnutek svědomí), ani z donucení okolnostmi (u Rudolfa už to v jedné chvíli vypadá, že k tomu dojde, ale nakonec to dopadne úplně opačně, takže opět nedojde k výraznému vývoji postavy, tudíž ani k žádné katarzi). Navíc si neumím představit inteligentní a svéprávnou ženu, která bude svému manželovi tolerovat pravidelné jednorázové nevěry jenom proto, že na "oplátku" za to občas dostane luxusní kabelku... Zkrátka - teze, které z Vejdělkova snímku trčí, se mi nelíbí a nesouhlasím s nimi. Nicméně i tak je to kvalitně odvedená filmařina s odpovídajícími hereckými výkony, která dobře odsýpá a v několika momentech (romantických, komediálních i ryze dramatických) funguje přesně tak, jak má. V konečném součtu to má ty samé klady i zápory jako ŽENY V POKUŠENÍ. 60 % ()

Galerie (58)

Zajímavosti (20)

  • Simona Stašová se stejně jako její postava v tomto filmu narodila v roce 1955. (Korbitch)
  • Ve chvíli, kdy Ondřej (Jiří Macháček) poprvé leží se Šarlotou (Éva Vica Kerekes) na jejím závěsném lůžku a překvapí ho příchod spolubydlících, si všímejte jeho vlasů. Aniž by si je upravoval rukou nebo nějak trhal hlavou, pramen vlasů mu chvíli spadá přímo k nosu a chvíli ho má stočený na pravé obočí. (Mr.Hudson)
  • Během natáčení sexuálních scén se Évě Vice Kerekes a Jiřímu Macháčkovi podařilo rozlámat dvě houpací křesla. (jurama525)

Reklama

Reklama