VOD (1)
Obsahy(1)
Zdá se, že Roger Brown má všechno, co si člověk může přát. Je nejúspěšnějším lovcem hlav (vyhledávačem talentů) v Norsku, za manželku má překrásnou galeristku a vlastní úchvatný dům. Zároveň si ale žije nad poměry a potají krade umělecká díla. Na slavnostním otevření galerie mu žena představí muže jménem Clas Greve. Nejen že je Greve ideálním kandidátem na pozici, o kterou Roger usiluje, je i majitelem Rubensova Lovu na kance, jednoho z nejžádanějších obrazů v historii moderního umění. Roger vycítí příležitost stát se finančně nezávislým a začne plánovat svou vůbec největší krádež. Brzy ovšem narazí na problém a tentokrát to nejsou peníze, které by ho mohly poslat ke dnu... (oficiální text distributora)
(více)Videa (3)
Recenze (1 000)
Kdyby mi ještě včera někdo řekl, že Norové umí natočit prvoligový, černohumorný akční thriller, vysmál bych se mu do xichtu a myslel si o něm, že pochází z Osla. Dnes mám z toho dokonalého porna pro "slaboduché" konzumenty akorát tak brutálně namožené zápěstí a neodolatelnou chuť detailně vysvětlit některým mým oblíbeným, sedmitečným militantním feministkám, že by měly sem tam nechat mozkožrouta zahálet a zkusit chvíli přemýšlet přirozením. Já to udělal a perfektně tak docenil hloubku stoosmdesáticentimetrových norských krasavic, metrosexuální charm toho Lannisterovic bastarda a k dokonalému potěšení už mi tam chyběli pouze osmiletí, růžolící, otylylí chlapečci. ()
Šikovná, dokonale inteligentní krimi gangsterečka o umění, čórkách, vypočítavosti, podvodech, vraždách, luxusu, partnerských vztazích, drezuře bojových plemen, používání lidského airbagu a mnohém dalším. Hlavní hrdina je sice šílenej xicht, ale na to už jsem si u Norů zvykl. Nemám moc co vytýkat, takže plnej. ()
Velice umně natočený film, který dokáže skloubit řadu témat v jeden naprosto hladce fungující celek obsahující jak porci silné atmosféry, hektického tempa, tak rozvážné chytrosti a černého humoru. Lovci hlav jsou thriller, který jede na doraz a přesto si dokáže vymezit prostor pro špetku odlehčení. Závěr, v kterém vše do sebe zázračně zapadne je sice poněkud hollywoodský, ale filmu nijak neubližuje, spíše naopak. Třešničkou na dortu jsou fajn herci... 8/10 ()
Tyhle propletence, kdy se v daný okamžik vlastně neví, proč se to takhle děje a vše se vysvětlí až později, já prostě můžu a to fakt hodně. Lovci hlav jsou velmi dobře promyšleným thrillerem s perfektní atmosférou a svižným spádem. Jediný co mi teda trochu vadí je slabý záporákův motiv k jeho počínání. Ale jinak třída film. Seveřané se vytáhli. 85% ()
Rodina je základ státu. Příběh vycizelovanej přesně jako z pera moderního detektivkáře. Čtenář (zde divák) se všechno dozví a kdyby náhodou něco přehlédl, protože není z nejchytřejších, pro jistotu se mu to zopakuje. Na konci ještě jedna odemílačka pro ty obzvláště hloupé. Ale ne, ne pro hloupé, ono je to všechno prostě tak velkej konstrukt že to normální člověk samozřejmě není schopen pobrat a tak je to vysvětlování nutný. Prostor pro vlastní interpretaci se pochopitelně vytrácí a tak není o čem se po filmu bavit - ("Myslíte si, že si ten herec fakt oholil hlavu doopravdy?" nepovažuju za solidní téma k diskuzi). // vlastně už jsem to napsal v první větě, ale to jediný co je nad doslovný čtení filmu je, jak se lidem zvyšujou schopnosti ve chvíli, kdy mají pocit že je někdo miluje a taky jakejch svinstev jsou schopný když tuhle lásku před sebou držej jako štít. ()
Galerie (59)
Zajímavosti (15)
- Kromě scény v televizi jsou ve filmu další dva odkazy na film Muži, kteří nenávidí ženy (2009), který byl také natočen podle jedné z knih knižní série „Millenium“ (2005 - 2007) Stiega Larssona. Z tohoto snímku je zde použito několik leteckých záběrů a auto z něj tu bylo digitálně nahrazeno autem, které vlastní Roger Brown (Aksel Hennie). (akisha)
- Vo filme sa uvádza, že hlavná postava, Roger Brown, meria 168 cm. V skutočnosti má Aksel Hennie, ktorý ho stvárnil, výšku postavy 173 cm. (YoZo8)
- V norských multiplexech vidělo akční drama Lovci hlav více než 500 000 diváků a přibližně 100 000 v Dánsku. Ve své době se jednalo o nejúspěšnější snímek v historii norského filmu. (Roman.Ticka)
Reklama