poster

Perfect Days

  • český

    Perfect Days - I ženy mají své dny

  • slovenský

    Perfect Days

  • anglický

    Perfect Days

Komedie / Romantický

Česko, 2011, 105 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tayen
    ****

    Ještě nejsem žena středního věku, po miminku netoužím, ale jsem ochotná se usmívat u traileru na "ženský" film, i přesto, že vedle mě sedí IT kamarádi, kteří si znechuceně odfrkávají. Hurá, opravdu jsem žena, a žádný polomuž :-). Ale vážně, Ivana Chýlková je naprosto úžasná, Kotek se snaží, ale nestíhá a gay kamarád Ondřeje Sokola je dokonalý (připadá mi to, nebo všechny single ženy mají správňackého gay kámoše, včetně mě?). Mno, ačkoliv ten film skončil, jak skončil musel - mateřstvím, tak i přesto jsem odcházela neznechucená typickým klišé, je to příjemné zčeření rybníčku českého filmu. Humor přítomný je, ale je servírován tak opatrně jako sůl člověku s nemocnými ledvinami. Dramatu, ani žádné velké tragédie i přes smrt se nedočkáme (díkybohu), takže nám vznikl takový solidní klidný český film, ve kterém se nehoupou žádné velké emoce, ale obyčejné lidské nevyhrocené city, tak jak je známe. Ve správném dávkování je síla.(21.11.2011)

  • blackrain
    ***

    Tak se mi podařilo se leknout v tom samém momentu, kdy se lekla Erika, když se u ní doma zjevila její matka. To je přesně tak, když se člověk zabere do dění na obrazovce. Zuzana Kronerová mi pořád připomínala mou matku. Mám pocit, že jsou všechny matky na světě absolutně stejné. Mimochodem, ten svetr byl naprosto příšerný. Udělala bych s ním přesně to samé. Netrpělivě jsem očekávala, kdy se konečně na scéně objeví Vojta Kotek.(18.11.2012)

  • honajz
    *

    Když mám při sledování filmu neustále pocit deja vu (že tohle jsem už viděl v jiném romantickém filmu, v jednom anglickém, v jednom francouzském...) a když některé scény jsou pojaty jako z televizní reklamy, už to samo mne odrazuje od sledování a jakéhokoliv pokusu o vcítění do postav. Jenže ty postavy jsou naprosto... podivné, jako z jiného světa. Možná světa pražských inťošů, ale ne ze světa běžných lidí. Nevěřím tam nikomu nic. Kamera, některé záběry, občas využití hudby, to docela ujde, ale celkově je to mizérie.(1.5.2013)

  • Marthos
    ****

    Perfect Days je perfektní film, rozehraný a tvořený přesně v invencích situačního humoru, který bohužel z našich kin vymizel, ale s nímž jsme měli v minulosti velice pozitivní zkušenosti. Příběh má reálnou pointu, balancující mezi absurditou a typickým melodramem ze současnosti, ale z obou ukrajuje ve vyváženém poměru, což je v konečném resumé rozhodujícím aspektem celkového přijetí. Ironie a nadsázka je použita měrou vrchovatou, Alice Nellis ví přesně, kam se svým humorem míří a rozhodně bych nepodceňoval její jakoby dokumentaristické vklady, které pak citlivě vkompnovala do životů svých imaginárních hrdinů. Maximálně potěšující jsou herecké výkony, od velice dobré a také velice dobře vypadající Chýlkové po Vojtu Kotka, který, jak se zdá, dospěl, zvážněl a hlavně dokázal svou postavu tvárně modelovat, díky čemuž se pak divák srdečně baví i nad jeho parodií sebe sama v rámci televizního pořadu hlavní aktérky. Vítězem tohoto pomyslného hereckého klání je ovšem Ondřej Sokol; jeho Richard je po dlouhé době (ne-li možná poprvé?) životným ztělesněním přirozeného, nikoli karikovaného a jinak deformovaného homosexuála. Kdo se bavit chce, tak se baví a kdo nechce, nemusí. Jisté však je, že český film v poslední době pomalu vstává z hlubin útrpného bahna a to je dobré znamení i do budoucnosti.(7.12.2011)

  • dopitak
    ***

    Co pořád má Alice Nellis s tím popelem? S Perfect Days nemám žádný zásadní problém, ale většina filmu byla dost nuda. Zuzana Bydžovská jako herečka má jen jedinou tvář, a tu nám opět předvedla. Potěšil jedině Ondřej Sokol, který (pokud opravdu není gay) skvěle zahrál čtyřprocenťáka. Příjemný soundtrack.(10.3.2012)

  • - Výraznou rekvizitou filmu je kniha o Leni Riefenstahl a díky ní se mluví i o jejím filmu Triumf vůle (1935). (NinadeL)

  • - Byt Eriky Oskarové (Ivana Chýlková) byl postaven pouze pro potřeby natáčení v nejvyšším patře jedné pražské továrny kvůli výhledu. (=woody=)

  • - Součástí filmu jsou i scény ze 100. představení LaPutyka a v záběru na kapelu se tak na několik málo vteřin na obrazovce objeví i Vojtěch Dyk, Jakub Prachař a Jan Maxián. (JUK_JANA)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace