poster

Perfect Days

  • český

    Perfect Days - I ženy mají své dny

  • slovenský

    Perfect Days

  • anglický

    Perfect Days

Komedie / Romantický

Česko, 2011, 105 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Gilmour93
    ***

    Když biologické hodiny přehlušují ty silvestrovské na Times Square aneb Vejdělek s buchtičkou.. Vyplňování mustrů hořkých komedií je už asi národní filmařský sport. Tady možná trochu ozvláštněn svérázným smyslem pro humor, ale pořád až zakomplexovaně stereotypní a pak i snaha hrát si na něco VÍC, může ve finále znamenat uměle působící NIC. Pevně doufám, že při milostných scénách držel Kotek svůj jazyk na uzdě - jestli ne, tak až bude na návštěvě v jisté talkshow, to červené sofa bude pod proudem..(2.5.2013)

  • Marthos
    ****

    Perfect Days je perfektní film, rozehraný a tvořený přesně v invencích situačního humoru, který bohužel z našich kin vymizel, ale s nímž jsme měli v minulosti velice pozitivní zkušenosti. Příběh má reálnou pointu, balancující mezi absurditou a typickým melodramem ze současnosti, ale z obou ukrajuje ve vyváženém poměru, což je v konečném resumé rozhodujícím aspektem celkového přijetí. Ironie a nadsázka je použita měrou vrchovatou, Alice Nellis ví přesně, kam se svým humorem míří a rozhodně bych nepodceňoval její jakoby dokumentaristické vklady, které pak citlivě vkompnovala do životů svých imaginárních hrdinů. Maximálně potěšující jsou herecké výkony, od velice dobré a také velice dobře vypadající Chýlkové po Vojtu Kotka, který, jak se zdá, dospěl, zvážněl a hlavně dokázal svou postavu tvárně modelovat, díky čemuž se pak divák srdečně baví i nad jeho parodií sebe sama v rámci televizního pořadu hlavní aktérky. Vítězem tohoto pomyslného hereckého klání je ovšem Ondřej Sokol; jeho Richard je po dlouhé době (ne-li možná poprvé?) životným ztělesněním přirozeného, nikoli karikovaného a jinak deformovaného homosexuála. Kdo se bavit chce, tak se baví a kdo nechce, nemusí. Jisté však je, že český film v poslední době pomalu vstává z hlubin útrpného bahna a to je dobré znamení i do budoucnosti.(7.12.2011)

  • tomeš
    ***

    Hladký film, netrapná komedie, jsou první věci, co mě napadají. Je to zábavné, originální, dobře napsané i zahrané - Sokol i Kotek překvapili. Kdyby to bylo v angličtině, zcela klidně by to mohl být film z Hollywoodu - což lze u novodobého českého díla považovat za pochvalu :) Jeden z "problémů" je nicméně podle mě v tom, že od Alice Nellis lidé čekají něco jiného a s tím už si film pouštějí, takže přichází zklamání. Ale za to film nemůže.(28.7.2012)

  • necisty
    ***

    I ženy mají své dny a my muži je asi nikdy nepochopíme, teda alespoň já ne:). Nerad bych kritizoval zpracování, nebo nějaký z hereckých výkonů, teda vlastně jeden jo - Zuzanu Bydžovskou, jindy je to podle mého velmi kvalitní herečka a své ocenění si zaslouží, ale tady mi jako kamarádka Eriky vůbec ale vůbec neseděla. Ostatní mi přišli super a hlavně Ivaně Chýlkové to zde na její věk neskutečně sekne. Kotek parádní, už asi vyrostl:). Sranda to byla. Ani paní režisérka neudělala chybu, ale děj mě neuchvátil, tohle je jednoduše mířené na jiné pohlaví jiného věku - mamince se to líbilo:).(9.11.2011)

  • blackrain
    ***

    Tak se mi podařilo se leknout v tom samém momentu, kdy se lekla Erika, když se u ní doma zjevila její matka. To je přesně tak, když se člověk zabere do dění na obrazovce. Zuzana Kronerová mi pořád připomínala mou matku. Mám pocit, že jsou všechny matky na světě absolutně stejné. Mimochodem, ten svetr byl naprosto příšerný. Udělala bych s ním přesně to samé. Netrpělivě jsem očekávala, kdy se konečně na scéně objeví Vojta Kotek.(18.11.2012)

  • - Ivana Chýlková sa stretla so Zuzanou Bydžovskou už vo filme Gympl (2007). (Johnny.ARN)

  • - Byt Eriky Oskarové (Ivana Chýlková) byl postaven pouze pro potřeby natáčení v nejvyšším patře jedné pražské továrny kvůli výhledu. (=woody=)

  • - Alice Nellis je podepsána i pod scénářem, jenž je adaptací stejnojmenné divadelní hry Lizy Lochheadové. Ta se hrála úspěšně sedm divadelních sezón v divadle Na zábradlí pod režisérskou taktovkou samotné Nellis. (=woody=)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace