poster

Perfect Days

  • český

    Perfect Days - I ženy mají své dny

  • slovenský

    Perfect Days

  • anglický

    Perfect Days

Komedie / Romantický

Česko, 2011, 105 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • hellstruck
    ***

    Česká filmová scéna rok od roku upadá na nejhlubší dno, ale vždycky se dá najít něco méně odpadního. Perfect Days mě iritoval už pouhým názvem, Češi prostě musí mít vždycky něco extra... Ale v závěru je to celkem pohodová podívaná, po technické stránce je to však nedokonalé. Hudba je do filmu zakomponovaná tak nevhodně, že působí velice rušivě, pokaždé skoro nebylo slyšet jediného slova. Mimo to celá ta záležitost se spermiemi byla naprosto absurdně provedená - ony vlastně na vzduchu vydrží tak dlouho, jak je potřeba, že.. Ale momenty Kotek-Chýlková prostě fungovaly, chemie tam skutečně byla a nescházel vtip. Od postavy homosexuálního kamaráda jsem očekávala trochu víc (vtipu), škoda. Scéna po pohřbu ale neměla chybu. Je pravda, že jsem už trochu přesycená příběhy o úspěšné ženě ve středním věku, které ke štěstí chybí jen to jedno, ale tohle se - na naše poměry - celkem vyvedlo.(29.6.2013)

  • Sandiego
    ***

    Nejde ani tak o film Alice Nellis jako producenta Biermanna, který se rozhodl využít jediného fungujícího modelu do dna. Přesto i po křečovitém Románu pro ženy a o třídu vyvedenějšímu kasovního útoku Vejdělkových dvou posledních komedií má i tento "produkt" stále co nabídnout. Devizou je hlavně divadelní předloha, která přeci jen ale na plátně vypadá tuctověji než na jevišti. Dále je to vyrovnané a sympatické herecké obsazení, které suverénně vede charismatická Ivana Chýlková. Alice Nellis prokazuje, že po řemeslnné stránce je stále v naší kinematografii špičkou - její styl je hladký, vyvážený, rytmus filmu a dialogů nekolísá, hudební dramaturgii opět zvládla na jedničku. Přesto ale ze snímku dosti čiší silná snaha o efektivitu, protlačování vlastních preferencí, která hraničí až s reklamní rétorikou, prostředí děje je jakýmsi protiproudem směřujícím proti živosti postav. Perfect days nakonec není ničím víc než precizní ukázkou, že i v naších podmínkách může vzniknout po všech stranách fungující producentský produkt, jehož životnost se počítá spíše s minutami strávenými v kině. Přesto i po odchodu zůstává alespoň povznesená nálada z času stráveného v sympatické společnosti. Po vymknutém experimentu Mamas and Papas Nellis alespoň složila reparát z režijní a dramaturgické svéprávnosti.(11.12.2011)

  • kajas
    ****

    Bez mučení se přiznám, že jako velkou fanynku pořadu "Partička" mě film zajímal jenom z důvodu obsazení (Ondřej Sokol po letech v celovečerním filmu). Ondra mě nezklamal, byl naprosto fantastický a obdivuji ho opět o něco více. I Kotek mě po všech těch "Rafťácích" mile překvapil, předvedl možná svůj nejlepší výkon v kariéře. Soundtrack se také vydařil. Na druhou stranu musím uznat, že samotný začátek filmu byl rozpačitý a nudný. Co se týče vtipnosti, nedávní "Muži v naději" vycházejí z tohoto boje vítězně. Od komedie zkrátka čekám, že se budu svíjet smíchy, což se mi u "Perfect Days" stávalo pouze u Ondrových scén. Z toho plyne, že Ondřej táhne celý film, což asi není úplně dobře, ale já byla spokojená.(6.11.2011)

  • Stanislaus
    ****

    Perfect Days na mě zapůsobily stejně jako o rok starší česká komedie Ženy v pokušení. Oddychovka se spoustou jak komediálních, tak i dramatických scén, které vévodí zejména charismatická Ivana Chýlková a úžasný Ondřej Sokol. Právě většina nejlepších vtípků proběhla mezi touto dvojicí. Ostatní herci byli také skvělí - hlavně Kotek, Bydžovská a Klepl. Zkrátka velmi povedený film, který se perfektně hodí na zaplnění volného večera.(14.3.2012)

  • Handle
    ****

    Možná Alice Nellis natočila film pro masy s dobrou reklamou, v něčem šla podobnou cestou jako Vejdělek a je to komerce, ale nutno si také uvědomit, že právě tyto filmy mají v kinech výbornou návštěvnost, vydělají a ač je třeba kritika trochu shodí, lidem se prostě líbí... A krom toho, Perfect days v mých očích prostě JE vtipný a příjemný film s nadhledem. Trailer mě až tak nenalákal, ale byl jsem fakt překvapený, že se jedná o poměrně pěknou oddychovku s výbornou Chýlkovou a Sokolem. Nečekal jsem to, ale je to tak. Všechy vážná témata jsou v tom snímku odlehčená a to je občas vážně potřeba! Prostě líbilo, pobavilo a rozhodně to beru jako nadprůměr. Kritici, nechť si dál stěžují, jak je to bezduchý klišé film. PS. A co se týče přechod z komedie na drama, tak mě to tu až zas tak nerušilo. Naopak vážné scény směřovaly stejně opět k nějakému vtipu a většinou vkusně. 75%.(17.11.2011)

  • - Byt Eriky Oskarové (Ivana Chýlková) byl postaven pouze pro potřeby natáčení v nejvyšším patře jedné pražské továrny kvůli výhledu. (=woody=)

  • - Ivana Chýlková sa stretla so Zuzanou Bydžovskou už vo filme Gympl (2007). (Johnny.ARN)

  • - Výraznou rekvizitou filmu je kniha o Leni Riefenstahl a díky ní se mluví i o jejím filmu Triumf vůle (1935). (NinadeL)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace