Nastala chyba při přehrávání videa.
  • tukomaster
    ****

    Furt se nemůžu zbavit dojmu, že Vejška je spíš gympl a Gympl spíš základka, ale to kvalitám filmu nijak neubírá. Naopak, dospělost prospěla nejenom postavám, ale i dílu samotnému, které působí technicky mnohem zdařileji než díl předchozí. Navíc ubyly/vymizely prapodivné postsynchrony z minula. Jako generační výpověď to podle mě funguje dobře a fotřík v podání Krause je prostě dobrej. Dobrej je taky soundtrack. 70%(28.2.2014)

  • Fr
    ***

    ,,JSOU NĚJAKÝ NEKLIDNÝ…" /// V týhle době se mladí s ničím neserou. Mluvěj jak jim rypák narostl a šukaj kde chtěj (když na to maj, tak třeba v autě). Starýho Vorla syn propaguje zdravej životní styl a Mádl… no, ten ne. Ptákovina pro mladý, který ještě vobčas zajdou do školy, nebo se radši vycákaj na zeď, ve který je nejftipnější povzdech chlapa v letech ,,NO TAK JSEM ČURÁK!“ Ale nejspíš si tady každej najde to svoje. Hezký je, že se Vorel nejebe s žádným patetickým koncem a prostě to po 75 minutách utne (řekni jim, ať si to tam nahoře vopravěj, zbytečně tou dýlkou vodrazujou…). Žádná sláva, ale s holkama to vidíme na trojku. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Náčelník mi dal za úkol chytit writera. A já kurva nevím, kdo to je! 2.) Jsem TOY (zvládnu akorát tak BOMBING). Mám nějakou SKETCH A rád bych byl FRESH. /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE * NAPĚTÍ ne(22.11.2014)

  • Radek99
    **

    Jak skloubit pokus o generační výpověď a pouze ziskem motivované pokračování komerčně úspěšného filmu? No dost těžko, zvláště když vypovídá spíš jen o generaci Pasty, než o současné generaci Y. Záměr byl nejspíš natočit cosi jako celovečerní hrané Kmeny (asociace toho, že se na vzniku tak výrazně podílel Vladimír 518) věnované subkultuře graffiti, výsledkem je spíš ale křeč. Tomáš Vorel st. zůstává až příliš tendenční, klouže po povrchu, ani jednou nenabídne jakýkoliv hlubší ponor, zřejmě touží natočit jedno ze společensko-kritických děl, ale zabíjí to výrazným konformním přístupem (ostatně jako sám Pasta zabil graffiti svou institucionalizací), který mi vadil už u jeho předešlých děl (ten happyend byl jak vystřižený z úplně jiného filmu). Dost dráždí také ono přepálené karikování (policisté byli ještě navíc i špatně zahraní - Marhoul a paní policistka ve scéně na stanici etc.), které sráželo už i Gympl (přepáleně zkarikovaný učitelský sbor, chování zbohatlíků atd.). Je mi to vlastně líto, většina zúčastněných jsou lidé, kterých si vážím (sám Tomáš Vorel st., Vladimír 518, David Vávra a všichni ostatní kmenoví herci divadla Sklep, Petr Čtvrtníček, Zuzana Bydžovská, na půl doby i Kraus a Mádl ...), svým způsobem tu ale Vorel starší funguje jako Tomáš Magnusek, dá dohromady neuvěřitelnou partu dobrých herců a lidí a natočí s nimi neuvěřitelný shit. Co se týče formy, nejstrašnější jsou ty příšerné postsynchrony, které sráží výsledný dojem hodně dolů, stejně jako neherectví Tomáše Vorla mladšího a Filipa Vorla (jeho postava je vůbec vystižením tvůrčího zmaru scenáristických snah). Naopak dokonalá je hudba, Planeta Praha nejvíc...a to normálně tenhle žánr vůbec neposlouchám. Vejška je prostě úplně zbytečný projekt. Kdo chce vidět generační výpověď, ať si pustí třeba britské Misfits(15.2.2015)

  • dopitak
    ***

    Vejška je dobrým příkladem toho, že i běžnému vkusu žánrově hodně vzdálená hudba může skvěle fungovat. Jsem ochoten přehlídnout Vorla kameramana, slabší děj a pár produktů placementových (z nichž autoreklama na Gympl byla fakt hodně ubohá), vždyť Vorel st. tentokrát vysvékl docela dost holek a taková Eva Josefíková tu má svou nejdelší odhalenou scénu (což je ve výsledku asi půl vteřina, ale dá se to stopnout), Tereza Beranová je taky moc pěkná (už jsem jí vzpomínal v pohádce Dvanáct měsíčků). Film ale degraduje několik strašných dialogů a většina nehereckých výkonů (i od herců), z nichž některé jsou opravdu výstražné. Nemyslím Vorla juniora, ale třeba tu blondýnu před nejt잊ím gymplEm V praze, řezníka a dokonce i jindy herecky jistou EJ. Bejvák 94 metrů čtvercovejch za desítku a v Práglu, to měl být vtip?(8.11.2014)

  • MikO_NR_1909
    ***

    Tínedžerský implement Gymplu mal pre vtedajších puberťákov obrovský dopad. Neukvapil sa filozofickým "tu a teraz" rozmerom o zložitosti vývinu jedinca v drsnej realite, skôr tak napínavo i tendenčne poňal celú vec cez graffity a čierny humor. Vejška je o čosi vážnejšia, s digitálnym lookom, s diferenciálnym rozpoložením Vorelovej duše, ale zabíja ju dosť skratkovitá zápletkovosť. Taká blbovina, ktorá dospelých veľmi rýchlo pretrasie.(10.4.2015)

  • - Ve scéně, kdy Petr (Tomáš Vorel ml.) a Michal (Jiří Mádl) v noci dělají velké stříbrné graffiti, má Petr špinavou bundu od sprejů. Když ale poté sedí na policejní stanici, tak má bundu čistou. (StepanSiroky)

  • - Tomáš Vorel starší pôvodne pokračovanie nezamýšľal. Vďaka veľkému diváckemu ohlasu a obecne priaznivému prijatiu Gymplu sa ho však odhodlal natočiť. (Sufferer)

  • - V úvodních titulcích je pod kostýmy podepsána Dagmar Pomajblíková, v závěrečných titulcích je již uvedené správné jméno - Pomajbíková. Ohledně vedoucí kostymérky se tvůrci titulků vyřádili i na závěrečných titulcích, kdy je pro změnu uvedeno chybné křestní jméno Dagamara, místo Dagmar.
    (Ricci)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace