Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Kothy
    ****

    Jsem docela spokojený. Nebylo to sice lepší než Gympl, ale to jsem ani nečekal. Určitě je to slušné pokračování. Bavil jsem se u toho podobně, ale už to prostě nebylo ono. I když hlášek tam bylo spoustu. Ale třeba ten výhul mi tam přišel už takový moc na sílu. Celkově tam některé události byly dost nereálné. Gympl se držel víc při zemi. Ale teď k ději. Hlavní hrdinové trochu vyrostli a potýkají se s novou školou a novými problémy. Kromě teda sprejování, to zůstává stejné i když je ho tam míň. Každý je řeší po svém. Z Jirky Mádla je pěkný hajzl a kromě neustálého ždímaní fotra (Jana Krause), taky odrbává školu, jak může. A ještě neustále střídá holky. Školu má taky dobře zařízenou. To Tomáš Vorel se zase snaží dostat na uměleckou školu a přítelkyni má jen jednu. Vorlova matka (Zuzana Bydžovská) zase neuvěřitelně chlastá a je z ní pěkná troska. I když je tam Kraus jenom chvíli je opět vynikající. Docela hýbe s dějem. Kvůli němu taky začnou problémy. Nejvíc se mi líbil záchvat vzteku od Chýlkové. Ale každopádně se ti dva během natáčení museli hodně naběhat. Tak jako nemám rád hip hop, tak se mi ten soundtrack docela líbil. Ta hudba tam fakt sedne. No každopádně jsem si v tom kině mezi puberťákama připadal trochu starý... "Jsem jaderný fyzik." :D(29.1.2014)

  • SeBig
    **

    Ze začátku jsem myslel, že tomu na férovku napařím odpad, protože mě nehorázně sralo jak někteří herci přehrávají. Dle mého názoru, Tomáš Vorel ml. neumí vůbec hrát a Eva Josefíková se do své role vůbec neuměla vžít. Příběh mi vlastně skoro nic nedal, půl hodiny jsem čekal, kdy se z toho něco vyvrbí a to nemluvim o tom jak dlouho jsem čekal, než to bude ke shlédnutí. Jezdící kamera mě lezla na nervy a hudba taky nic moc, snad jen ten V518 stál za to. Nakonec mě to ale celkem do děje vtáhlo a našel jsem nakonec nějaká pozitiva. Hlavně Jiří Mádl bez kterého bych ten film snad ani neměl sílu dokoukat.(6.11.2014)

  • kingik
    **

    Tenhle film není žádná "vejška". Z nevzhledného Mádla dělá sexuálního bejčka. Vorel oproti němu s trpitelským výrazem zvládl provokativní Josefíkovou jedním přírazem. A dál? To bych se rád zeptal autora filmu Tomáše Vorela st., protože nemám vůbec jasno, co těmi poslepovanými scénkami vlastně chtěl sdělit a kam to mělo jako doputovat. Každá druhá scéna téměř samoúčelně stylizovaná, bezobsažně podaná a maximálně kamerově vyhypovaná. O dvou mládencích se dozvím vlastně co? Hovno. Ok, vím, jak se jmenují, jeden je Michal a druhý Petr, anebo naopak, to je jedno. Oba pocházejí z rozdílných sociálních poměrů. Fajn, jeden má zazobaného fotříka, druhý mámu alkoholičku. Ten zazobanější je těžkej zmrd, co klátí holky na potkání, fetuje, uplácí profesory, podvádí na zkouškách a hodí se pro něj hnusný český termín "je vychcanej jak mraky". Druhý z dvojice je trochu víc "cíťa", holku má jen jednu, pěkně vypočítavou čubku, co mu zahne se zazobaným fotrem svého zazobaného kamarádíčka. Ještě to pobíráte, jo?! No fajn. Oba dva kámoše pojí láska ke graffiti a jakési vyšší studijní cíle, které jsem sice při jejich smýšlení a chování nechápal, ale budiž. Nechápal jsem ani to, proč jak péra po nocích sprejují, pardon, pičo Vorlova, malují po všem možným na ulicích, jeden z nich je háklivý na oslovení "sprejer" a zásadně je "writer", a proč jak kunda nemožná, odmítne kšeft za deset tyček namalovat pičovního plameňáka v klubu. I když se ve filmu sexuje, fetuje, tak to je to neúměrně vyumělkované a skoro to s dějem nekoexistuje. Zásadním problémem je tvůrčí nesoudnost. Vorel režisér je nějakým způsobem přesvědčený, že opravdu někde v našem státě existují takové charaktery, jaké prezentuje ve svém filmu. A dále, Vorel kameraman je přesvědčený, že když je nasnímá netradiční formou a technikou, tak to bude cool a in. Velký kulový. Předně film nikam netlačí, nesměřuje. Z komediálního hlediska jsem film neshledal ani trochu vtipným. Jako sociální sonda intelektuální mládeže to nemá naléhavost a nejlépe film funguje snad jen v erotické oblasti. Vybrané slečny jsou sexy a není jich málo. Nicméně, to je trochu málo na film, o kterém se mluvilo delší dobu a který je pokračováním celkem snesitelného "Gymplu". Nakonec to vypadá, že kdysi zajímavý režisér s nezaměnitelným režijním rukopisem podlehl modní vlně českých filmů na jedno použití a otupil svoji výrazovost dost drastickým způsobem, když nechal dva pitomce, přičemž jeden je jeho skutečným synem, čmárat na baráky, dělat podrazy, nebo prázdná rozhodnutí a zamýšlet se nad nesmrtelností graffiti za doprovodu nemožné české hip-hopové scény. Nevím, co si mám z filmu odnést. Příliš dobrých scén neobsahuje. Občas režisér dává vzpomenout na svoje režijní umění, ale vzápětí se vytasí s lacinou, nic neříkající scénou, ve které se objeví dvě až tři postavy, něco si řeknou a zase zmizí do dalšího záběru. A tak pořád dokola. Graffiti, sex, starosti kokotů, pičoviny na entou. Pochopitelně nechyběla účast "sklepáků", to by jinak asi režisér nepřežil nemít většinu z nich zase pohromadě. Najdu-li nějaká pozitiva, je to především casting, ve kterém se prolínají zkušení herci s mladými talenty, a také snaha udělat z českého prostředí cosi alternativního a nepojmenovatelného. Jelikož ale režisér se tomuhle věnoval dost lakonicky, tak nezbývá než konstatovat, že tohle pokračování je ultimátní píčovina. Pokud má Vorel v plánu natočit třetí díl o dvou seniorech, čmárajících graffiti, má možnost. Baráků je po Praze dost. Dobrých českých filmů ze současnosti pomálu. 40%(8.11.2014)

  • Tuax
    **

    Čím dále se film ubíral tím více jsem byl přesvědčený, že tvůrci neměli moc co říct a že se ve filmu nebude celkově moc dít. Což je vidět i na hodně zkrácené stopáži, díky které to má asi ještě pořád nějakou dynamiku. Nejhorší byla pro mě ale hlavní postava v podání Tomáše Vorla ml., protože ten mě vyloženě ubíjel. S jeho postoji jeho postavy a vším okolo něj. S postavou ktrou hrál Mádl se dalo aspoň sympatizovat i když to byl pořádný šmejd, ale dělal film aspoň zábavným. Bylo divné že všechny jeho nabrnknute holky byly povětšinou velice hloupoučké. K tomu jako výplň a snaha o zábavnost s objevováním Zrzka huliče, což mi přišlo úplně zbytečné scény jen na natažení stopáže, protože on neměl vůbec žádný vliv na hlavní, ani vedlejší dění. Celkově vztahy postav, jako otce v podání Krause a jeho zálet i domácí konflikt nebyly vůbec pořádně vyobrazeny, byly to jen střípky, nemělo to tak ten náboj. Protože se to celé snažilo zaměřovat hlavní kameru na postavu Petra Kocourka, který ten film prostě neměl jak utáhnout a to co tomu mohlo dodat šťávu, to bylo upozaděno. Charaktery jsou nedotažené a ne na půl, ale možná tak na čtvrtinu možností. Film než cokoliv jiného je oslavou grafiti...(2.9.2017)

  • dopitak
    ***

    Vejška je dobrým příkladem toho, že i běžnému vkusu žánrově hodně vzdálená hudba může skvěle fungovat. Jsem ochoten přehlídnout Vorla kameramana, slabší děj a pár produktů placementových (z nichž autoreklama na Gympl byla fakt hodně ubohá), vždyť Vorel st. tentokrát vysvékl docela dost holek a taková Eva Josefíková tu má svou nejdelší odhalenou scénu (což je ve výsledku asi půl vteřina, ale dá se to stopnout), Tereza Beranová je taky moc pěkná (už jsem jí vzpomínal v pohádce Dvanáct měsíčků). Film ale degraduje několik strašných dialogů a většina nehereckých výkonů (i od herců), z nichž některé jsou opravdu výstražné. Nemyslím Vorla juniora, ale třeba tu blondýnu před nejt잊ím gymplEm V praze, řezníka a dokonce i jindy herecky jistou EJ. Bejvák 94 metrů čtvercovejch za desítku a v Práglu, to měl být vtip?(8.11.2014)

  • - Kokain byl při natáčení rekvizitáři nahrazen hroznovým cukrem. (MTHRFCKR)

  • - Manželov Kolmanovcov hrajú skutoční životní partneri Ivana Chýlková a Jan Kraus. (Sufferer)

  • - Film byl natáčen z poloviny v noci, na což Jiří Mádl málem doplatil ztrátou svobody. Policie totiž ve tmě přehlédla štáb a Mádla chtěla zatknout za poškozování cizího majetku. (agass)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace