Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Tereza nemá důvody k optimismu. Nemá partnera, zato má ztřeštěnou kamarádku, která ji zahrnuje nevyžádanou péčí, a postaršího tatínka, který si na stará kolena nejspíš něco začal s mladinkou studentkou. A aby toho nebylo málo, její malý synek nejspíš trpí únavovým syndromem. Jeho zdravotní stav potřebuje péči kvalitního lékaře. A Tereza pro něj chce toho jediného, nejlepšího, MUDr. Táborského. Ten s ní ale nemíní mluvit. Dan je bezstarostný, miluje život, volnost a svůj vůz. Ta kráska na přechodu, Tereza, se mu líbí. Aby ji získal, slíbí jí schůzku u Táborského, neboť spolu pracují v jedné nemocnici. Co na tom, že doktora osobně nezná. Ono to nějak dopadne. Jenže Tereza bere jeho slib vážně... (Česká televize)

(více)

Recenze (25)

claudel 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Po hodně vážném prvním tématu přichází odlehčená pohodovka, skutečně "nevinná lež", jež s sebou nenese žádné tragické důsledky. Vilhelmové a Dykovi to spolu sluší, jiskří to mezi nimi a zkrátka se k sobě hodí. Povinné vedlejší postavy kamaráda/kamarádky v podání Ruppert-Čvančarová nepůsobí zas tak trapně. Slušné tři hvězdičky. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Uvolněnou náladu s pobaveně chápavým odstupem by člověk přisuzoval zkušenějšímu režisérovi než Vojtěchu Kotkovi, který si tak připsal velmi nadějný celovečerní debut, přesně však zapadá do svěžího, až klukovsky rozverného stylu vyprávění. A přirozenou, sarkasmem nabitou důvěrnost páru, jejž hrají Tatiana Vilhelmová s Vojtěchem Dykem, dobarvují sebeironií v nezvyklých rolích Jitka Čvančarová coby boubelka, Boris Hybner jako vyžilý rocker, zemitý automechanik Matěje Rupperta či chlípný lékař Michala Dlouhého. Vývoj lze sice lehce odhadnout, ale vždy znovu bude něco jímavého na okamžiku, kdy se vítr ve vlasech obětuje na oltář účelné domácnosti. A dokud si děti shánějí nové tatínky s ulítlou nadsázkou, jakou Kotkův film obdařuje i dospělé hrdiny včetně exmanželů křísících svůj vztah pomocí sociálních sítí, zůstávají romantické komedie britského typu, tedy s obsahem, přesahem a samozřejmým čistým humorem, vítanou součástí veřejnoprávní tvorby. Povedou-li se tak jako Lež má rozbité auto. ()

Reklama

Seteh 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

**12** Mladý muži, jak já ti rozumím! Mně když se líbí nějaká ženská, tak taky najednou všechno znám, všude jsem byla, od všeho mám klíče, všechno umím a všechno seženu a zařídím... :D A balit holky na auto, to bych si ráda někdy zkusila. Jitka Čvančarová v roli ztřeštěné kamarádky - knihovnice mě hodně bavila. O prostředí knihovny vím dost a být ztřeštěný je občas jediná možnost, jak zařídit, aby vám tam opravdu neruplo v kouli. Myslím, že k tomuhle typu nevinné lži se během života uchýlí spousta z nás, později se přiznáváme a vysvětlujeme, je nám odpuštěno a ve finále s úsměvem vzpomínáme. Hezké. Akorát Ferdu bych teda neprodala! ()

Olík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tak takhle jo…na podvečer všedního dne, není co řešit. Odlehčené téma (Petr Kolečko je cítit), které sice řeší mezilidské vztahy, ale nesnaží se tvářit zbytečně přemoudřele. Dyková vs. Dyk funguje U nezbytných postav kamarádů (Ruppert, Čvančarová) bych se vyvaroval poloze „jsem tady pouze na pobavení“……..ale jinak taky OK, stejně jako například Dlouhý s Hybnerem. Má to vtip, má to nějakou zápletku, nedrhne to….jestli se tady bavíme jenom o jednom díle televizní série, tak co by jsme měli chtít víc. ()

ostravak30 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tatianu Dykovou moc nemusím, protože mi není zase až tak sympatická, ale pro mě samotného je překvapení, že jí a Vojtěchu Dykovi to zde docela sluší a bok po boku jim to klape. Jitka Čvančarová je také výborná a přestože je příběh označen jako dramatický, stejně jako celý seriál, podle mě byl hozen do dost komediálního duchu. Hlavně díky již zmíněné Čvančarové anebo třeba Miroslavu Krobotovi či Borisi Hybnerovi. Film mě docela bavil a to je, myslím, to nejdůležitější. ()

Galerie (52)

Zajímavosti (5)

  • Otec (Boris Hybner) čte knihu „Život C. G. Junga II. – K pramenům moudrosti (1918–1961)“ od Ronalda Haymana. (sator)

Reklama

Reklama