poster

Che Dio ci aiuti (TV seriál)

Drama

Itálie, 2011, 89x min

Hrají:

Elena Sofia Ricci, Valeria Fabrizi, Lino Guanciale, Enrico Mutti, Massimo Poggio, Ludovico Fremont, Luca Angeletti, Marco Messeri, Anna Ferruzzo, Francesco Arca, Luisa De Santis, Rosa Diletta Rossi, Alan Cappelli Goetz, Alessandro Borghi, Douglas Dean, Stefania Orsola Garello, Alessandro Bressanello, Flavio Furno, Irene Ferri, Camilla Diana, Francesco Castiglione, Christian Ginepro, Giampiero Mancini, Fabiana Formica, Giulia Schiavo, Vincenzo Ferrera, Francesca Chillemi, Serena Rossi, Miriam Dalmazio, Arianna Montefiori, Cesare Kristian Favoino, Laura Roman, Neva Leoni, Diana Del Bufalo, Ivano Marescotti, Sofia Panizzi, Cristiano Caccamo, Bianca Di Veroli, Christian Monaldi, Gianmarco Saurino, Gianluca Caldironi, Simonetta Columbu, Luca Capuano, Giampiero Judica, Laura Gaia Piacentile, Davide Silvestri, Edelfa Chiara Masciotta, Jgor Barbazza, Massimo Wertmüller, Bernardo Casertano, Tommaso Ramenghi, Riccardo Polizzy, Paolo Buglioni, Davide Iacopini, Andres Gil, Giampiero De Concilio, Maria Chiara Giannetta, Gianmarco Malizia, Yaser Mohamed, Stefania Blandeburgo, Sabrina Pellegrino, Salvatore Langella, Mino Caprio, Mia Benedetta, Ludovica Martino, Guido Roncalli, Fabio Sartor, Simone Casanica, Giampiero Rotoli, Majlinda Agaj, Paola Lavini, Luca Barreca, Daria Baykalova, Sofia Bruscoli, Chiara Chiti, Lidia Cocciolo, Raffaele Esposito, Gianluca Guaitoli, Marco Iannitello, Andrea Lupo, Renato Marchetti, Caterina Misasi, Selvaggia Quattrini, Giancarlo Ratti, Aura Rolenzetti, Paolo Romio, Maurizio Santilli, Cristian Stelluti, Eraldo Turra, Sergio Albelli, Eleonora Albrecht, Sara Alzetta, Alessandra Antinori, Ivan Bacchi, Antonietta Bello, Lorenzo Biscotti, Valentina Chico, Sebastiano Colla, Angelo Donato Colombo, Gaia De Laurentiis, Michele De Virgilio, Amelia Di Corso, Andrea Lehotská, Andrea Piedimonte Bodini, Giancarlo Previati, Enzo Provenzano, Luca Restagno, Katsiaryna Shulha, Gioia Spaziani, Lorenzo Vigevano, Alice Bellagamba, Giancarlo Commare, Linda Gennari, Roberta Giarrusso, Daniele Monterosi, Marina Tagliaferri, Lavinia Andolina, Barbara Begala, Lavinia Biagi, Cloris Brosca, Miriam Candurro, Yuri Casagrande Conti, Chiara Centioni, Ludovica Coscione, Alessandro Cosentini, Cristina Crisà, Cristina D'Alberto, Claudia D'Antonio, Giuseppe Orsillo, Paolo De Giorgio, Giulia Faggioni, Diletta Innocenti Fagni, Pietro Faiella, Luca Fiamenghi, Barbara Folchitto, Marco Giuliani, Giancarlo Judica Cordiglia, Luca Lazzareschi, Lucrezia Massari, Giorgio Mele, Fabrizio Monaldi, Marit Nissen, Marina Occhionero, Giuseppe Panebianco, Erika Aurora Pistis, Matteo Pittiruti, Nicholas Salvatori, Chiara Trabolotti, Elisa Valentini, Lana Vlady, Sonia Amini, Amedeo Andreozzi, Manuel Ferrarini, Elisabetta Valgoi, Beatrice Aiello, Sara Celestini, Ginevra Francesconi, Elisabetta Fusari, Giulia Innocenti, Lorenzo Degli Innocenti, Valentina Martone, Gianluigi Pilisi, Raimondo Todaro, Angela Tuccia, Filippo Valle
(další profese)

Komentáře uživatelů k TV seriálu (0)

K TV seriálu nejsou zatím žádné komentáře.