• boshke
    ***

    Už v podstatě od druhého dílu to šlo strašně dolů, ač první byl super; už jen Šteindler se Štabrňákem jako vyšinutí režiséři stáli za to. Třeba špičkování mezi Doležalovou a Trivagovou, pardon, Vagnerovou se omrzelo snad ještě dřív, než začalo. A to mne mrzí, protože takhle dobré obsazení nemá ani leckterý větší seriál. Škoda toho... 60%(1.11.2017)

  • X-256

    Mně se Doležalová jako ženská vážně moc líbí. Ale její proimigrační propaganda zaměřená na děti mi absolutně zvedá žaludek. Poprvé ve svém relativním mládí zažívám pocit, jaký museli mít moji rodiče a prarodiče, když byl v jejich okolí estébák nebo antichartista.Proto se na seriál nemůžu dívat objektivně.(11.10.2017)

  • zdepapepa
    ***

    Sympatický pohled na vlastní kariéru s některými hodně pěknými meta momenty, zvlášť pro člověka, který Marii Doležalovou nějaký čas sleduje (ale nečte). Přesto bych však uvítal větší prostor na reklamních materiálech pro Hanu Vagnerovou, která je druhou pomyslnou nohou, která v mých očích tento seriál nese.(20.10.2017)

  • xxmartinxx
    **

    (Viděno pět z šesti epizod.) Fakt nevím. Ten projekt mi není nesympatický, proto mu nadsadím, ale jeho provedení není moc dobré. Situace, co na papíře mohly vypadat fajn, jsou realizovány velmi nemotorně. Doležalová je herecky dost poleno, což se tu znásobuje, protože když tu hraje, jak hraje, tak hraje (pravděpodobně záměrně) ještě o řád hůř - znamená to, že špatná herečka ví, že je špatná, tak když hraje samu sebe, jak hraje, tak hraje ještě hůř, než když hraje, že nehraje? Protože tahle úroveň sebereflexe explicitně úplně chybí a já pochybuju, že jde o záměr. Jen se mi z toho trochu motá hlava a navíc ta všudypřítomná topornost a karikovanost za hranu sráží pointy vtipů. (Podle mě se Doležalová pokoušela o podobnou nonšalantnost, jako předvádí Vagnerová, ale na to prostě nemá rozsah, což by nebylo nutně likvidační - i herci s malým rozsahem se mohou uplatnit, když že sebe nedělají Day-Lewise.) Jinak ale celkovou nešťastnost konceptu dostatečně demonstruje pátá epizoda o sexu, která samu sebe definuje, jako že půjde na kost a odhalí pravdu, aby nakonec při natáčení samotné scény přes celou postel přetáhli tvůrci černý obdélník a z herců nebily vidět ani hlavy, protože by to pro ně bylo trapné a nepříjemné - to si trochu protiřečí s avizovaným záměrem. Jinými slovy seriál avizuje, že diváky seznámí s tím, jaké to je být herečkou, ale dělá to jen mělkými anekdotami, z nichž v některých jde poznat léta vyprávěná klišé, místo aby byl opravdu upřímný. Abych nebyl jen negativní, má to v sobě určité naivní kouzlo (byť už trochu nepadnoucí věku Doležalové, která by ve svých třiceti rozhodně mohla být víc než naivní náctiletá holčička) a líbila se mi třetí epizoda o Nině. S tvorbou Streamu Pěstírna a Semestr to nejde co do kvality srovnávat, Monte Carlo to ale asi předčí. 2 a 1/2(20.9.2017)

  • easaque
    ***

    -3* na Streamu jsem narazil nedávno na tuto krátkou sérii, která mě první dílem příjemně pobavila a tak jsem ji v průběhu vycházení jednotlivých dílů zkouknul. Určitě to není nic světoborného a jednotlivé díly či bonusy jsou často kvalitativně nevyrovnané, ale ve výsledku je to jemné osvěžení většinou hloupých či podbízivých internetových pořadů. [ PŘÍBĚH: 1 /// SMYSL: 0 /// ATMOSFÉRA: 1 /// TEMPO: 1 /// ORIGINALITA: 1 /// NÁLADA: 2 /// ART: 0 /// STYL: 1 /// CASTING: 1 (3*MAX) ](19.11.2017)