Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Astonko
    *****

    Pre mňa najväčšie seriálové prekvapenie roka, čo sa však pravdepodobne odzrkadlilo aj na mojom subjektívnom hodnotení. I keď tomu moje hodnotenia jednotlivých častí nemusia odpovedať, seriálu nemám čo vytknúť. Dokonale vykreslené postavy a ešte dokonalejšie zahrané dopĺňajú mystérium, ktorého odhalenia sa neviete dočkať a aj preto pomalšie tempo seriálu len prospieva, zároveň sa však vzhľadom k metráži jednotlivých epizód nudiť nebudete. Najväčším plusom pre mňa je však aj tak kamera, ktorá divákovi ponúka oslňujúce (aj keď nie doslova) zábery. Taktiež som si užil "hrátky" s rozmermi záberov a originálne retro vykreslenie budúcnosti, K tomu všetkému ešte pridám vynikajúcu hudbu (aj keď nie originálnu) a nemôžem inak ako 10/10(27.2.2019)

  • Yoda sama
    ****

    Zvoľ atraktívny tajomný rozprávačský štýl, kde sa strieda prítomnosť s flashforwardmi, prepínaj medzi pomerom strán, tak, aby to pôsobilo ešte viacej klaustrofobicky, pohraj sa s rámovaním, split screenom, uhlami, zvukom, pokojne si tam flákni aj vertigo, zožeň si skvelých hercov (Whigham zasa vládne) a výsledkom je štýlové utiahnutie príbehu, ktorý by vystačil na film, no v tejto podobe to pôsobí ako zaujímavý experiment s tým, čo určité dielo môže divákovi ponúknuť čisto po audiovizuálnej stránke. Esmail a Campbell to majú v malíčku. Nie, žeby som sa nebavil aj z dejovej stránky, no tá naozaj pôsobí ako krátka poviedka, ktorá je však roztiahnutá do detailností a nenecháva absolútne nič na divákovú predstavivosť. Uhrančivosť réžie však kraľuje.(9.11.2018)

  • BoredSeal
    ***

    Příběhově je to normální, takřka staromódní záležitost. V druhé polovině mě seriál občas příjemně překvapil, ale jinak zkušený filmový fanoušek uhodne řadu věcí v předstihu. Překvapily mě taky příšerné účesy Julie Roberts, hraje dobře, ale ty experimenty její kadeřnice se vůbec nezdařily - zřejmě podle režiséra jediný způsob ke zvýšení pravděpodobnosti přitažlivosti starší ženy pro mladého vojáka ve formě. Snad kromě zajímavě napsaného záporáka jsou postavy (a herci) spíš otravní. Propracovaná vizuální stránka by vás mohla přesvědčit k o něco vyššímu hodnocení a nadšenci do filmové hudby jistě poznají vypůjčené kusy odjinud.(30.12.2018)

  • EdaS
    ****

    Parádní paranoidní thriller jako ze sedmdesátých let od tvůrce Mr. Robota, s neustálými odkazy jak formou využívání hudby ze starých filmů, tak vizuálním stylem jako od Briana De Palmy. Skvělé obsazení, lahůdkové jízdy kamery i geometrické kompozice, výborně fungující tenze... netuším co lidem chybí ke štěstí. Homecoming je u nás hodně pod radarem (ani ne stovka hodnocení na čsfd s velmi nízkým procentem, oproti solidním 7.6 na IMDB), což vůbec nechápu.(3.3.2019)

  • mcb
    ***

    Jedno z největších seriálových zklamání letošního roku. Stylisticky experimentální "minisérie" sice zajímavě aktualizuje půlhodinový formát do podoby (neo)noirového thrilleru, nicméně veškerá, zahraničními reakcemi avizovaná podobnost s filmy od Hitchocka či DePalmy je přítomna pouze na úrovni audiovizuálních aluzí, které jsou stavěny na odiv. Autorský rukopis televizního tvůrce Sama Esmaila a kameramana Toda Campbellla, kteří oba stojí za formálně progresivním seriálem Mr. Robot, sice skvěle pracuje s předkamerovým prostorem, dlouhými jízdami kamery a paranoidním soundtrackem, nicméně ani tato soudržnost na úrovni stylu nedokáže vdechnout život začátečnickému scénáři, který zpracovává látku původně založenou na americkém podcastu na úrovni YouTube webseriálu. Mimo atypické konce epizod je děj, vedený eklektickým výkonem Julie Roberts, naprosto předvídatelnou báchorkou, která se snaží obhájit svou prázdnotu a příběhové vakuum poutavými stylistickými řešeními. V desetidílné podobě jde tak o naprosté scenáristické selhání, kdy většině epizod vévodí nezáživné terapeutické dialogy mezi postavami, které si nemají co říct. Co se týče hvězdného hereckého obsazení a tvůrců (zejména režisér a kameraman), ohromné mrhání talentem.(5.11.2018)

  • - Väčšinu použitej hudby sme už pred tým mohli niekedy počuť v iných filmoch a seriáloch. (Astonko)

  • - Použitie cvičeného pelikána stálo tvorcov zhruba 50 000 amerických dolárov. (Astonko)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace