Nastala chyba při přehrávání videa.
  • evilmind
    *

    Bylo by to možná fajn na nějakou hodinovou episodu Krajních mezí apod - ale v tomhle formátu je to hrozně nudné, utahané a předvídatelné. Cca někdy po třetí episodě uhodnete, o čem to celé je, a pak zbylých sedm čekáte, jestli to třeba nebude mít nějaký důmyslný twist. Nemá.(3.11.2018)

  • Yoda sama
    ****

    Zvoľ atraktívny tajomný rozprávačský štýl, kde sa strieda prítomnosť s flashforwardmi, prepínaj medzi pomerom strán, tak, aby to pôsobilo ešte viacej klaustrofobicky, pohraj sa s rámovaním, split screenom, uhlami, zvukom, pokojne si tam flákni aj vertigo, zožeň si skvelých hercov (Whigham zasa vládne) a výsledkom je štýlové utiahnutie príbehu, ktorý by vystačil na film, no v tejto podobe to pôsobí ako zaujímavý experiment s tým, čo určité dielo môže divákovi ponúknuť čisto po audiovizuálnej stránke. Esmail a Campbell to majú v malíčku. Nie, žeby som sa nebavil aj z dejovej stránky, no tá naozaj pôsobí ako krátka poviedka, ktorá je však roztiahnutá do detailností a nenecháva absolútne nič na divákovú predstavivosť. Uhrančivosť réžie však kraľuje.(9.11.2018)

  • mcb
    ***

    Jedno z největších seriálových zklamání letošního roku. Stylisticky experimentální "minisérie" sice zajímavě aktualizuje půlhodinový formát do podoby (neo)noirového thrilleru, nicméně veškerá, zahraničními reakcemi avizovaná podobnost s filmy od Hitchocka či DePalmy je přítomna pouze na úrovni audiovizuálních aluzí, které jsou stavěny na odiv. Autorský rukopis televizního tvůrce Sama Esmaila a kameramana Toda Campbellla, kteří oba stojí za formálně progresivním seriálem Mr. Robot, sice skvěle pracuje s předkamerovým prostorem, dlouhými jízdami kamery a paranoidním soundtrackem, nicméně ani tato soudržnost na úrovni stylu nedokáže vdechnout život začátečnickému scénáři, který zpracovává látku původně založenou na americkém podcastu na úrovni YouTube webseriálu. Mimo atypické konce epizod je děj, vedený eklektickým výkonem Julie Roberts, naprosto předvídatelnou báchorkou, která se snaží obhájit svou prázdnotu a příběhové vakuum poutavými stylistickými řešeními. V desetidílné podobě jde tak o naprosté scenáristické selhání, kdy většině epizod vévodí nezáživné terapeutické dialogy mezi postavami, které si nemají co říct. Co se týče hvězdného hereckého obsazení a tvůrců (zejména režisér a kameraman), ohromné mrhání talentem.(5.11.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace