Nastala chyba při přehrávání videa.
  • lekr
    ***

    Nemůžu si pomoct, tohle je prostě další český film, na kterém jsem nic úžasného nezhledal. Postřižiny zdaleka nejsou špatným filmem, jen hodně moc poetickým a na mě moc málo vtipným. vašáryvoá, Schmitzer i Hanzlík tady podáváají skvělé výkony, leč jejich postavy mi přišly hodně nedoladěné. Prostě chtělo to víc propracovaný scénář.(1.12.2009)

  • igi B.
    ****

    Nu ano, nestárnoucí, okouzlující, vlídně nostalgická - zase ale jenom taková naše hezká česká komedie. Psal se osumdesátý a Hrabal nebyl zrovna vydávaným autorem. Leč tolerovaným. Ano, v tomhle filmu je méně Hrabala, o to však více Menzela - lehce cimrmanovsky křísnutého. Mám tenhle film rád a kdykoli se na něj s chutí podívám. Čtyři hvězdičky jsou imrvére poctivým hodnocením.(22.3.2006)

  • Khalesi
    odpad!

    Nebudem podporovať vraždenie zvierat len preto aby bol film vierohodnejší. Nebudem dávať umenie pred život. Poetický? Kto z vás vidí poéziu vo vraždení nevinných? Zvrátený svet v ktorom žijeme, keď sa kvoli našej zábave zabíjajú zvieratá len preto, aby bola scéna podla predstáv režiséra a publika. Kvoli tomuto snímku zmarili hneď niekoľko životov a pre takú malichernosť, ako ich krv, ktorú mohli veľmi jednoducho nahradiť umelou. Zaujímalo by ma, či keď sa bude natáčať film, kde budú v zábere mŕtve deti, vyvraždia tvorcovia materskú školu. To sme sa už vážne všetci úplne zbláznili?!(27.5.2015)

  • boshke
    ****

    Ač z Pepina vyzařuje tolik pozitivní energie, je jednoduše na zabití. Po pěti minutách jeho bezpředmětného tlachání bych ho musel něčím bacit po hlavě a nechat ho odvézt někam hodně daleko, protože bych to prostě nevydržel. Naštěstí ho nemusím mít (tý)dny na krku, svou přítomností mne oblažoval pouhou hodinkou a půl v tomto příjemném snímku... 80%(31.1.2011)

  • Maq
    ***

    Hrabalovu velikost - a důležitost literárních kvalit scénáře obecně - lze dobře ilustrovat na srovnání tohoto filmu s Báječnými muži s klikou a Na samotě u lesa. Režisér stejný, obsazení ve všech případech elitní. Ovšem ten rozdíl! Všechny tři filmy jsou milé, něžné a nostalgické, Menzel je skoro vždy takový. Jenže, Menzel i Svěrák, jak je mám rád, jsou jako literáti jen dobří. O třídu výš stojí příběhy a zejména charaktery vypábené Mistrem. --- Teď si uvědomuji, že shora uvedené lze podtrhnout ještě připomenutím dvou Menzelových vančurovských adaptací. I tam je jeho umění na vrcholu. --- Je to mínus pro Menzela, že potřebuje vynikající předlohu, aby natočil vynikající film? Naprosto ne! Naopak, je poklonou jeho umění, že dokáže vrcholným českým literátům postavit důstojný filmový pomník. Který jiný něco takového dokázal?(29.9.2010)

  • - Když se Francin (Jiří Schmitzer) vrací ze své první inspekční cesty zpět do pivovaru, lze si v jednom záběru všimnout moderního betonového stožáru vysokého napětí 22 kW. Tyto stožáry se začali objevovat až počátkem 60. let a tudíž se nemohli v době, kdy se film odehrává, nikde vyskytovat. (spiritus)

  • - Pružiny, na kterých Jiří Schmitzer často ve filmu posiluje, byly vyrobeny z obyčejného drátu, takže se nevracely. (Specs)

  • - Miroslav Donutil je v závěrečných titulcích chybně uveden jako Miloslav. (RozaF)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace