Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (664)

Xmilden 

všechny recenze uživatele

S odstupem času musím jednoznačně říct, že 3. díl by si zasloužil mnohem lepší hodnocení než zde má. Několik kultovních hlášek a spousta ukázaných pincků, kočičáků a koziček. Prostě erotika v tom nejlepším slova smyslu. Kelišová navíc neskutečně perlí a její hláška "Jdu blejt" zlidověla. Stejně jako 5 samyc. Tenhle díl je možná nejslabší, ale co bychom dneska za to dali, kdyby nebyl dílem posledním. 70% ()

kulyk 

všechny recenze uživatele

Pyšová ukázala mléčné vaky. Dobrý. Tím bohužel skončil přínos pro kinematografii nejen z její strany, ale i ze strany celého díla. Autoritativním systémem zparchantělí vidláci vyjeli do Itálie. A jsou debilní. Zajeli i k rakušákům pro comp. Platí zlatým chrupem zinstantněného člena rodiny a kilčem s Klémou. Hi hi hi. Občas mají ,,erekce na slunci". No to mě poser mámo, to je hlína ty vole. No já fakt nevím. Kdyby Troška zůstal u režírování oper, které z duše nesnáším, pouštěl bych si je setsakra raději než tento pokus o sociologickou sondu do života českých venkovanů. A to jsem někde četl, že do Hoštic přijíždějí denně autokary s množstvím návštěvníků, lačných onoho zážitku spatřit na vlastní oči místo vzniku slovutné trilogie, popřípadě zahlédnout spěchající pozadí nějakého z místních statistů. Já bych tam pořádal safari s volnými loveckými lístky. ()

Reklama

Djoker 

všechny recenze uživatele

Závěr kultovní série se úplně nepovedl. Italská linka zůstane hořkou vzpomínkou na nově nabytou svobodu, na kterou většina ještě nebyla připravena, ale Troška to s mírou vidláctví stejně přehání. Nudistický festival už nedává vůbec smysl. Při honbě za lofasy a bobry se navíc úplně zapomnělo na humor. Troškův krok do Evropy však patří k tomu lepšímu, co jeho filmografie nabízí. ()

Džejkop 

všechny recenze uživatele

Už ten druhý díl mi přišel nepříliš zdařilý, ale co se tvůrcům povedlo v tomhle díle je ještě horší. Vesměs co má být vtipné působí spíše jako trapné. Již tady bylo vidět, kam se ubírá směr Zdeňka Trošky. Pozdější série Kaměňáku je toho důkazem. A co je nejvíc zarážející, jak je tenhle díl populární a jak populární je série z Kameňákova, tomu se mi ani nechce věřit. Někdy tak přemýšlím na co že to poukazuje...na inteligenci národa nebo snad jen na to, že neradi u filmu přemýšlíme...to těžko říct, doufám, že snad to druhé. ()

topi 

všechny recenze uživatele

Poslední Troškův film, na kterej se dalo koukat a pobavit se. Pořád se jedná o stejnou zábavu, jako u předchozích dvou dílů, s porevolučním nádechem, kde se atmosféra oné doby perfektně promítla a ukázala cestu, jakou se snad všichni lidé tenkrát chtěli dát, zkrátka každej měl vidinu, že se po krachu komunistické strany všechno rychle zlepší a budeme si žít jako na západě. Jenže čas nejlíp ukázal, kam jsme se dostali. Závěrečná řeč Růžičkové je jasným důkazem, jak si každej představoval, že se vše rychle změní a budeme se mít všichni výborně. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • Pri nakrúcaní tretieho dielu v Taliansku dala Valerie Kaplanová (babička) Martinovi Dejdarovi (Bernardo) na cestu štyridsať kanadských dolárov, ktoré si od mladosti schovávala v trezore. Keď ich chcel herec vymeniť, zistilo sa, že sú falošné a herca skoro zatkla talianska polícia. (Raccoon.city)
  • Když živočichář Béďa (Jiří Lábus) zakáže ve mlýně Gábině (Kateřina Lojdová) svlékání a ostatní ženy ho za to svléknou do naha, můžeme si všimnout vstupních dveří za Béďou. Nemaj žádný průzor, jsou poměrně vysoké a nad dveřmi je okno. Když však nahého Béďu ženy vyhodí ze mlýna, jsou dveře úplně jiné – malé, s průzorem a bez okna. (pjotri)

Reklama

Reklama