Poslední recenze (2 056)
Abigail (2024)
Horor smíchaný s baletem a prakticky tím nejslavnějším? To je pro mě výborná kombinace. Když se k tomu přidá pár zvratů, celkem povedená skupina osob a další výborná doprovodná hudba, převládá u mě spokojenost. Tou neotřásla ani slabší závěrečná třetina, jež možná tlačí moc na pilu.
Jak zachránit draka (2024)
Číňané dokáží také natočit pěkný animovaný snímek. K drakům a jejich magii mají co sdělit přece jen výrazně více než celý západ dohromady. S útlocitností nebo přecitlivělostí některých dětí si hlavu nelámou...
Můj soused Totoro (1988)
Velmi pěkné, příjemné pohlazení pro dětskou i dospělou duši. Mijazakiho svět nabízí opět dobrodružství, lehké mystično, bezbřehou fantazii, špetku melancholie a nespočet dojemných scén.
Poslední deníček (25)
Filmová výzva - žánry
Rok uplynul, jednu pandemickou výzvu jsem dokončil, druhá pokračuje volným tempem. Konec pandemie je v nedohlednu, tak proč si nezvolit další osobní filmovou výzvu. Čistě žánrovou jsem nikdy neabsolvoval, tak se moc těším.
Akční - Alita: Bojový anděl 4*
Animovaný - Zataženo, občas trakaře 3*
Dobrodružný - Indiana Jones a poslední křížová výprava
Dokumentární - Tatínek 3*
Drama - Million Dollar Baby
Erotický - Nymfomanka, část 2
Experimentální - Sedmikrásky
Fantasy - Muž z oceli
Film Noir - Dáma ze Šanghaje
HIstorický - Lincoln
Horor - Halloween
Hudební - Ma Rainey - matka blues 3*
Katastrofický - 2012
Komedie - Vítejte u Ch´tisů
Krátkometrážní - Lady Blue Shanghai
Krimi - Gangy New Yorku
Muzikál - Bídníci
Mystériózní - Zelená míle
Poetický - Měsíc nad řekou
Pohádka - Princezna zakletá v čase 2*
Porno - Xcalibur
Povídkový - Noc na Zemi
Psychologický - Stanfordský vězeňský experiment
Road-movie - Země nomádů 3*
Rodinný - Matilda
Romantický - Před úsvitem
Sci-fi - Interstellar
Sportovní - Zrození šampiona
Thriller - Čekej do tmy
Taneční - Koně se také střílejí
Western - Zprávy ze světa 3*
Životopisný - Letec
Politický - Duel Frost / Nixon
Knižní adaptace - Na krátko 3*
Divadelní adaptace - The Father 5*