Režie:
Gus Van SantScénář:
Joseph StefanoKamera:
Christopher DoyleHrají:
Vince Vaughn, Anne Heche, Julianne Moore, Viggo Mortensen, William H. Macy, Robert Forster, Philip Baker Hall, Anne Haney, Chad Everett, Rita Wilson (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Zlodějka na útěku, Marion Crane (Anne Heche), najde útočiště v motelu spravovaném Normanem Batesem (Vince Vaughn) - mužem, jehož oběti se utkávájí s jeho tajemnou "matkou". Marion se brzy stane další obětí a její zmizení podnítí její sestru (Julianne Moore) a soukromého detektiva (William H. Macy) k okamžitému vyšetřování. Brzy oba objeví morbidní závazek Normana k jeho záhadné "matce" v Bates Motel. Režisér Gus Van Sant´s přispěl ke všem novým napínavým verzím filmu Alfréda Hitchcocka - PSYCHO. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (250)
Viděl jsem mnoho horrorových remaků,ale toto je s přehledem,ten NEJZBYTEČNĚJŠÍ. Od 1.-poslední sekundy nuda,proložená zíváním,a okořeněná nezájmem o cokoli,co se ve filmu děje. Vůbec nechápu,proč byl natočen. Jediný důvod,co mi napadá,je aby to bylo v barvě. Ale to už můžou rovnou kolorovat originál,a tím dokonat dílo zkázy. P.s.ne,fakt jsem nemusel vidět Normana,jak si leští kládu při šmírování Marion. To mě tenkrát hodně nadzvedlo! Na to máme porno a ne remaky Hitchcocka. Když už. Co přijde příště? hardporno ve sprše??? A to jsem v 1999 četl,že někdo chtěl dělat remake Kubrickovy 2001!!! Chápete to? Já,don´t. Ještě,že k tomu nedošlo,a doufám,že ani nikdy nedojde! ()
Zrovnávanie s nedostižným originálom je síce na mieste, ale nemuselo by byť. Záber po zábere skopírovaný snímok, ktorého jedinou odchýlkou je farba ( myslím si, že aj táto verzia sa mohla bez nej zaobísť ). Dávam filmu nadpriemerné hodnotenie a to nielen preto, že je to zaujímavý filmový experiment, ale aj preto, že sám o sebe vie zaujať a už to spomínané porovnávanie s originálom je celkom zábava. ()
Už nikdy nikdo na světe nenamaluje Monu Lisu jako Da Vinci, nepostaví sochu Davida jako Michelangelo, nenamluví Funése lépe než Filipovský a nenatočí lépe "Psycho" než Hitchcock. Tvůrcům se podařilo zabít přesně to, co je na "Psychu" geniální (všechno) a nechali pouze to, co je na něm špatné (nic). Vznikl z toho horor, který není o napětí a vlastně ani o porcování těl. Je to pouze plagiátový paskvil, který má pouze hodnotu takovou, že si divák bude vážit staré klasiky a nikdy se u TV nesetká s odpadem jménem "Psycho" od Guse Van Santa. 0%. ()
Nesmírně silný příběh a rozuzlení. Můžu se dohadovat, jestli má smysl natáčet legendu stejným způsobem znovu (ale díky skvělým hercům bych remaku stejně přitakal), můžu s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžu dělat. Stejně jsem po chvíli sledování rozsvítil v temném pokoji všechna světla a co chvíli se nervózně ohlížel za sebe, což už se mi u filmu nějakou dobu nestalo. 8/10 ()
Nesledovatelné. Vaughn se sice snaží a nemám problém mu Batese uvěřit, ale když byla konečně odpravena zoufalá Anne Heche a nastoupila přidrsnělá Julianne Moore s walkmanem, začal jsem vidět rudě a vzdal to. Mistra Alfreda nijak bezhlavě neuctívám, ale Psycho je nezapomenutelné a proto tohle zkrátka vyjít nemohlo. ()
Galerie (41)
Zajímavosti (23)
- Kameraman Christopher Doyle nikdy neviděl původní Psycho (1960). (duklak2)
- Anne Heche se poprvé podívala film Psycho (1960) až když byla obsazena do role Marion Crane. (newpage)
- Uvažovalo se, že Julianne Moore ztvární postavu Marion Crane, ale později ji produkce obsadila do role Lily Crane, sestry Marion. (newpage)
Reklama