Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Subjektiv
    *

    Již první minuty, které představily hlavního hrdinu Navorskiho jako komickou postavičku, mi přinesly zděšení. Takovéhle účelové tahy pro zvýšení zájmu jistého druhu diváků, kteří soucítí se vším, co je sladce pitomoučké, opravdu nemám rád. Nehledě na to, že jsem se v oněch úvodních minutách ani jednou nezasmál. S vyjadřováním smutnějších emocí to bylo podobné, ani zde se Spielberg nevystříhal lacinosti. Scénárista, vědom si toho, že pouhé bydlení na letišti není pro mainstreamového diváka tím pravým ořechovým, okořenil Navorskiho pobyt tu méně, tu ještě méně uvěřitelnými příhodami, které jsou buď lidsky dojemné, případně humorné. Minimum těch snad skutečně autentických Spielberg posypal flitry, aby jim dal patřičně vyznít. Samozřejmě došlo i na obligátní, leč plytkou romantiku, bez té by se to neobešlo. A co soucítění davu s naším hrdinou? Šup tam s ním! Postupné získávání přátel? Že váháte. Záporák? Také se najde... Napadne vás ještě nějaké klišé amerických romanťáren? Nejspíše ho tam objevíte... Terminál je pro mě nejhorším filmem Stevena Spielberga a esencí kýče, jehož tvrdý dopad na mé nervy je násoben tím, že jde o kýč IMHO velmi nudný. Nic na tom nezměnil ani konec, který se části toho nejhoršího, co je běžně vlastní současné americké romantické komedii, vzdal. Silná *.(22.8.2008)

  • mandes
    *****

    rozpocet $60 million trzby celosvetovo $218,686,156(4.11.2006)

  • Tsunami_X
    **

    Sladkobolný kýč s odporně ukoktaným a špatně nalíčeným hlavním představitelem, ve kterém chce režisér rozvrhnout několik rovin, aby pak sám sobě podrazil nohy a rezignoval na něco tak neskutečně tupého, až přechází zrak. Ze sledu sitcomových a notně ubrečených scén se za jistých okolností dá poskládat celovečerní film, ovšem proč to má někdo jako Spielberg sakra zapotřebí? Další variaci na téma otec a syn bych možná ještě pochopil, bohužel přímočaré „poselství“ plné rádoby komických figurek mi uniká, stejně jako nulová a tak trochu žánrově povinná výplň většiny filmu. Vývoj psychologie postav neznámý – známý – oplakávaný a oslavovaný už raději nezmiňovat. Film, který si zaslouží smést ze stolu...(28.4.2005)

  • Radyo
    ***

    Budiž mu země lehká. Koho či co tím myslím? Mám na mysli talent Stevena Spielberga. Talent, kterým tento člověk tak dlouho dokázal udivovat diváky po celém světě. Talent, jenž ve spojení s kvalitními náměty dokázal stvořit díla, která drtila emocionálním dopadem diváky starší (Purpurová barva, Říše slunce, Schindlerův seznam) i mladší (E.T. mimozemšťan), díla, která nabízela fantastická dobrodružství (Indiana Jones), dechberoucí triky (Jurský park, Blízká setkání třetího druhu) nebo atmosféru mrazivou až do morku kosti (Čelisti). To vše je zdá se nenávratně pryč. Poslední filmy v provedení Spielberga sice vycházejí leckdy z pozoruhodných námětů, ale NĚCO jim chybí. Triky? Ne, ty bývají stále výborné, i když v dnešní době již neoslní. Emoce? I těch je poměrně dost, byť už nebývají tak vypjaté, jako dříve. Dobrodružství? Napětí? I ty se dají ve filmech Spielberga stále najít. Já vám řeknu co jeho filmy postrádají. Je to ŽIVOT, je to DUŠE, co jim chybí. K mému smutku se to týká i Terminálu, v nějž jsem vkládal největší naděje za posledních snad 10 let. Váhal jsem mezi třemi a čtyřmi, ale nakonec jsem se přiklonil k nižší "sazbě", právě proto, že jde o Spielberga. O muže, který filmovému diváctvu hodně dal, ale poslední dobou již jen nenaplňuje očekávání do něj vložená. Asi se mnou mnoho z vás nebude souhlasit, ale já to tak vidím.(19.4.2005)

  • ripo
    ***

    Priemerný rodinný film, ktorý keby mal trochu zmenšenú minutáž, tak by sa skvele hodil do ktorejkoľvek televízie ne nedeľné popoludnie, kedy si potrebujete odpočinúť a nehľadať nikde filozofiu a tretí zmysel ..... Zopár nesprávnych strihov a nechutný "product placement" ( hlavne "úžasnej" United Airlines, Burger King a Hugo Boss ) posunul tento film do bežného šedého priemeru hollywoodskej produkcie... Niekoľkokrát som sa pristihol pri tom, ako hľadám na obrazovke nejaký produkt, či značku, od ktorej si to nechal božský SS beštiálne zaplatiť .... Bleeeeah ....(6.4.2007)

  • - Fotka muzikantů, kterou Viktor (Tom Hanks) ukazuje Amelii (Catherine Zeta-Jones), je podle jeho slov z maďarských novin. Titulek u fotky je ale v azbuce. (Merenre)

  • - Film se během úvodního víkendu (18.-20.6. 2004) vyšvihl na 2. místo v americkém žebříčku, s výdělkem 19 mil. dolarů. Celkově si pak tandem Spielberg-Hanks a jejich 60-milionová, v pořadí třetí společná práce, odnesla z kin severoamerického kontinentu slušných 77 milionů. (imro)

  • - Dívka, které se Tom Hanks snaží pomoci s kufrem, je dcera Stevena Spielberga Sasha. (HellFire)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace